Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi enää etsiä kumppania

Vierailija
22.10.2024 |

Olen normaalipainoinen, kauniiksi sanottu, lapseton nainen. Haluaisin parisuhteen, koska kaipaan läheisyyttä, asioiden jakamista, yhdessä tekemistä, seuraa, tukeakin elämän käänteissä. Osaan puhua ja kuunnella, olen empaattinen ja epäitsekäs. Mutta. Saan pakkeja kerta toisensa jälkeen ilman, että minuun halutaan edes tutustua. Tai sitten saan osakseni ristiriitaista käytöstä (kuumaa, kylmää) ja suoranaista valehtelua ja ikävää puhetta. Alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo, etten halua enää kokea yhtäkään suhdeyritelmää :(

En tiedä, mitä tällä avautumisella haen, on vaan tosi paha mieli.

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämään on tullut kumppaneita ihan vaan siten, että olen elänyt elämääni, etsimättä ketään. Mutta pitänyt silmäni ja sieluni auki, kun sopiva on tullut vastaan. Tosin tässä on nyt sellainen koukku, että tämä kaikki tapahtui ikävuosina 20-30, ja sen jälkeen olen ollut pysyvässä parisuhteessa, eli enpä tiedä, miten tuo olisi myöhemmällä iällä onnistunut ja voi olla, ettei päde sitten enää sinun tilanteeseen Lisään vielä, että jos nyt myöhäiskeski-iässä menettäisin kumppanini, en varmaankaan viitsisi enää ottaa uutta, vaikka sellainen tipahtaisi suoraan syliin. Mutta tiedän monia, jotka on löytäneet kaverin vielä vanhainkoti-iässäkin. Mitä se vaatii, no varmaan tuuria ja sopivaa elämäntilannetta molemmin puolin.

Minulle ei valitettavasti ole toiminut tuo järjestely, että elän elämääni etsimättä

Unelmissa on kiva elää ja kieltää tosiasiat.

Vierailija
162/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne parisuhteet mitään ihmeellisiä ole. Ihan oikeasti. Onnellisempi olet yksinäs, usko pois.

t. 18 vuoden avioliiton kokemuksella, joka päättyi siihen, että mies petti ja jätti toisen naisen takia

Katso peiliin. Kukaan mies ei petä jos seksielämä kotona on kunnossa.

Aika naiivia. Kyllä elämä koulaa. 

Niin miehet kuin naisetkin pettää, jos sopiva tilanne osuu kohdille. Ei toki kaikki, mutta ihan helvetin iso osa ihmisistä pettää jossain kohtaa elämäänsä. 

Ei petä! En tunne omasta kaveripiiristä ketään naista joka olisi pettänyt miestään. Kunnollisia ihmisiäkin vielä sentään löytyy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne parisuhteet mitään ihmeellisiä ole. Ihan oikeasti. Onnellisempi olet yksinäs, usko pois.

t. 18 vuoden avioliiton kokemuksella, joka päättyi siihen, että mies petti ja jätti toisen naisen takia

Niin miehet kuin naisetkin pettää, jos sopiva tilanne osuu kohdille. Ei toki kaikki, mutta ihan helvetin iso osa ihmisistä pettää jossain kohtaa elämäänsä. 

Ei petä! En tunne omasta kaveripiiristä ketään naista joka olisi pettänyt miestään. Kunnollisia ihmisiäkin vielä sentään löytyy!!

Kunpa vain tietäisit, mitä ne sunkin moraaliposeeraavat kaverisi tekevät niiden chadien kanssa, kunhan silmäsi välttävät...lääh puuh, voi antaa pientä vinkkiä.

Vierailija
164/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Olen 34v. Ihan kuin itse olisin ton aloituksen kirjoittanut. Pakkeja yks toisensa jälkeen. Kelpaan vain siskona.

Sanokaa mitä vaan mut ite haluun osittain kotiäidiksi ja haluan lapsia enemmän kuin 2. :( 

Hyvät ja kunnolliset miehet ovat vähissä.

Vierailija
165/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Olen 34v. Ihan kuin itse olisin ton aloituksen kirjoittanut. Pakkeja yks toisensa jälkeen. Kelpaan vain siskona.

Sanokaa mitä vaan mut ite haluun osittain kotiäidiksi ja haluan lapsia enemmän kuin 2. :( 

Hyvät ja kunnolliset naiset ovat vähissä.

Vierailija
166/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin kolahti minuun, joten luultavasti sovit siihen miestyyppiin, josta itse kiinnostuisin. Minulla särähtää korvaan tämä, että viihdyt sinkkuna, ja käyt välillä treffeillä. Jotenkin saan sellaisen vaikutelman, että et vakavissasi etsi suhdetta, vaan kevyehköllä mielin katselet, josko jotain vakavampaa syntyisi. Melko samantekevää, syntyykö vai ei. Samaan aikaan vastapuoli etsii vakavaa suhdetta ja panostaa siihen sen mukaisesti odottaen samaa sinulta. Ja pysyy epätyydyttävässä suhteessanne siinä toivossa että se kehittyy johonkin, kun sellaisenkin option annoit. Valitan, mutta sinusta tulee voimakkaasti pelimiesvaikutelma, vaikka sitä yritätkin naamioida rehellisyyden viittaan.

Mielestäni sinun pitäisi sanoa suoraan, että viihdyt sinkkuna etkä etsi vakavaa suhdetta. Tällöin naisesi voisi valita, lähteekö mukaan tällaiseen vai ei. Jos sitten joskus tulet siihen tulokseen, että oikeasti kaipaa

Kirjoituksesi vahvisti sen, että olet liikkeellä kevyellä mielellä, ja siihen sinulla on vapaus. Kuitenkaan et ole aikeitasi tuonut riittävän selväksi naisillesi, koska seurauksena on ollut takertumista ja draamaa, ymmärtääkseni useammankin kerran. Tämä taas kertoo sen, että joko vedät jostain syystä puoleesi takertuvia naisia tai käytöksesi on sellaista, joka laukaisee naisissa epävarmuutta. Epäilen, että kyse on molemmista, koska kaipaat oikean parisuhteen tuntua ilman tarkoitusta sitoutua. Jos valitsisit (mitä sanomasi perusteella vot tehdä) naisia, jotka suhtautuisivat sinuun yhtä kevyesti kuin sinä heihin, ei seurauksena olisi minkäänlaista draamaa.

Ap

Vierailija
167/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä top 10 miehet kohtelevat kyllä kaikkia ihmisiä hyvin, huolimatta iästä tai sukupuolesta. Jos on tarve kohdella jotain ryhmää huonosti, kertoo sen henkilöstä itsestään ja hänen patoumistaan sekä itsetunnostaan. Silloin henkilön elämässä on jokin pielessä, eivätkä nämä ole tällöin top 10 miehiä. Hyvinvoiva ihminen oikein säteilee, on vetovoimainen ja kerää ihmisiä ympärilleen kuin itsestään.

Olen tällainen top 10 mies ja pyrin käyttäytymään asiallisesti ja kohteliaasti ihan kaikkia kanssaihmisiä kohtaan. Se on tietenkin sellainen ihan perus oletus sosiaalisissa tilanteissa. Olen melko sosiaalinen ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Totta kai tiedän myös sen, että olen haluttu mies monien naisten keskuudessa, siitä ei ole ollut epäilystä oikeastaan koskaan. Nykyisellään olen päälle nelikymppi

Jos se nyt mihinkään liittyy, niin olin huomattavan kaunis nuorena ja sitä (kuulemani mukaan) edelleen. 

Ap

Vierailija
168/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ajatuksista. Ilman muuta on hyvä keskittyä muihin asioihin. Kuitenkin läheisyyden tarve on käsittääkseni ihan normaalia ja tervettä.

Olen keski-ikäinen. Toki ymmärrän, ettei kenellekään ole luvattu parisuhdetta, mutta minua ihmetyttää miesten käytös. Ihmetyttää myös se, että monet tavallistakin tavallisemmat löytävät suhteen heti edellisen kariuduttua ja jotkut, kuten itse, ei ketään. En toki ihan ketä vain huolisikaan, eli voi johtua osittain siitäkin.

Ap

Uskon, että olisit monellekin miehelle juurikin kaipaansa kumppani. Kuulostat kivalta ja ei keski-ikäinen ole mikään ikäloppu.

M57

Kiitos sinulle, ilahduin :)

Ap

Vierailija
169/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi vahvisti sen, että olet liikkeellä kevyellä mielellä, ja siihen sinulla on vapaus. Kuitenkaan et ole aikeitasi tuonut riittävän selväksi naisillesi, koska seurauksena on ollut takertumista ja draamaa, ymmärtääkseni useammankin kerran. Tämä taas kertoo sen, että joko vedät jostain syystä puoleesi takertuvia naisia tai käytöksesi on sellaista, joka laukaisee naisissa epävarmuutta. Epäilen, että kyse on molemmista, koska kaipaat oikean parisuhteen tuntua ilman tarkoitusta sitoutua. Jos valitsisit (mitä sanomasi perusteella vot tehdä) naisia, jotka suhtautuisivat sinuun yhtä kevyesti kuin sinä heihin, ei seurauksena olisi minkäänlaista draamaa.

Ap

En nyt sanoisi, että on ollut mitään sen suurempaa draamaa tahi takertumista, mutta pikemminkin sellaisia tilanteita, missä nainen on ollut minuun ihastunut ja selvästi pettynyt kun olen kertonut etten halua enää jatkaa suhdetta. Kyllähän minäkin olen ollut ihastunut näissä tapauksissa, mutta se ei ole sitten kantanut pidemmälle, joten tietysti tällöin olen laittanut suhteelle stopin. Eihän tuollaisessa tilanteessa muuta voi tehdäkään.

Vähän nyt tuntuu, että siellä luetaan mun kirjoituksia kuin piru raamattua ja yritetään väen vängällä löytää kohtia, joiden kautta minua voisi syyllistää jostain. Ehei, en lähde tuohon. Minulla on ihan puhdas omatunto ja olen deittaillessa ollut rehellinen mitä etsin ja myös siinä kohtaa kun ne tunteet ovat mun taholta väljähtäneet. 

Edelleen uskallan väittää, että ainoa "syntini" on olla laadukas mies, johon naiset helposti ihastuu. Kyllä mä tiedostan itsekin olevani sitä top 10 kamaa, eikä mun tarvii mitenkään liioitella tässä asiassa. Ihan riittää kun katson ympärilleni millaisia miehiä omassa ikäluokassa pyörii. Tai kuuntelen deittieni kauhukertomuksia miesten edesottamuksista. Puhumattakaan tämän palstan kirjoitteluista, joiden kautta miesten enemmistöstä piirtyy aika kammottavan heikko yleiskuva. Ei tästä miesmassasta esiin nouseminen sitten ihan hirveen paljoa edes vaadi. Kyllä mä voin allekirjoittaa, että keskimäärin nainen on tasokkaampi kuin mies. 

Kyllä mun mielestä sellaiset aidosti tasokkaat ikäiseni naiset (kauniita, kouluttautuneita ja itsevarmoja "menestyjiä" suurin osa) osaavat suhtautua deittailuun (etenkin toisella kierroksella olevina) hyvinkin kevyesti ja eivät halua tyytyä mihinkään puolivillaiseen. Se on hyvä, koska näin itsekin ajattelen.

Kaipaan parisuhdetta, mutta en mitä tahansa parisuhdetta, vaan sellaista mikä antaa enemmän kuin ottaa ja tuntuu aidosti hyvälle. En myöskään ole mikään "seksipeto", jonka olisi sukupuolensa vuoksi saatava seksiä naiselta kuin naiselta jolla vain pulssi sykkii. Mut en myöskään toisaalta nosta seksiä minnekään jalustalle tai pyhäksi asiaksi, vaan mikäli mua kiinnostavan naisen kanssa hommat synkkaa, niin hyvin kepeästi voin siirtyä seksiä harrastamaan. Kemioiden ja rakkauden perässä kyllä olen, mutta tähän ikään mennessä olen huomannut, että ne on aika harvinaisia jutskia löytää. Mut en luovuta ja jatkan etsimistä. Riippumatta siitä mitä palstamammat on tästä mieltä ;)

Vierailija
170/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ja kunnolliset naiset ovat vähissä.

Miksi tähän tulee yläpeukkuja naisvaltaisella palstalla? Herätkää, siskot! Nyt täytyy taistella ja alapeukuttaa niin että viddu repeää!

Vierailija
171/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kyllä siinä, että silloin kun parisuhde olisi ajankohtainen ja asia kiinnostaa, jostain syystä omasta ympäristöstä ei löydy sopivaa tai ei löydy ollenkaan. Kyllä se silloin pitäisi löytyä, kun olisi kiinnostusta ja uskallusta tutustua alunperin vieraaseen ihmiseen. Ymmärrettävää, että turhauttaa etsiminen ja lopulta ei enää jaksa.

Vierailija
172/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on kyllä siinä, että silloin kun parisuhde olisi ajankohtainen ja asia kiinnostaa, jostain syystä omasta ympäristöstä ei löydy sopivaa tai ei löydy ollenkaan. Kyllä se silloin pitäisi löytyä, kun olisi kiinnostusta ja uskallusta tutustua alunperin vieraaseen ihmiseen. Ymmärrettävää, että turhauttaa etsiminen ja lopulta ei enää jaksa.

Naisilla ainakin tuo etsiminen on sen verran passiivista, että väite sen uuvuttamisesta on silkkaa bullshittiä. Vähän samanlainen tilanne, kun me täällä yltäkylläisessä kotimaassamme valitamme miten rahat ei riitä ja kuinka se on kurjaa, mutta jos mietimme oikeaa kurjuutta tyyliin Sudan, missä on aitoa nälänhätää ja kuollaan perus hoidettaviin tauteihin, niin onhan tää naisten valitus seuranhaun uuvuttavasta vaikutuksesta vähän noloa, jos sitä vertaa miesten vaatimustasoon sekä haasteisiin seuranhaun osalta.

Vierailija
173/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En nyt sanoisi, että on ollut mitään sen suurempaa draamaa tahi takertumista, mutta pikemminkin sellaisia tilanteita, missä nainen on ollut minuun ihastunut ja selvästi pettynyt kun olen kertonut etten halua enää jatkaa suhdetta. Kyllähän minäkin

Olen eri ja vieläpä nainen. Mutta kysyn että miksi tää viesti saa alapeukkuja noinkin paljon? Minusta tuossa on hyvin selitetty tilanne ja miten tämä kyseinen mies sen kokee. Annoin peukun ylöspäin.

Vierailija
174/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En nyt sanoisi, että on ollut mitään sen suurempaa draamaa tahi takertumista, mutta pikemminkin sellaisia tilanteita, missä nainen on ollut minuun ihastunut ja selvästi pettynyt kun olen kertonut ett

Ihan jo aluksi sen takia, että kirjoittaja korostaa koko ajan kuuluvansa top 10 -miehiin. Omaan top kymppiini ei kuulu miehet, jotka kehuskelee omalla menekillään perusjarmoihin verrattuna.

Vierailija
175/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En nyt sanoisi, että on ollut mitään sen suurempaa draamaa tahi takertumista, mutta pikemminkin sellaisia tilanteita, missä nainen on ollut minuun ihastunut ja selvästi pettynyt kun olen kertonut ett

Jotenkin kirjoituksesta tuli liian ylimielisen ja kehuvan oloinen vaikutelma. En tykkää sellaisista miehistä yhtään vaan pitää olla vaatimaton joten annoin alapeukun.

Vierailija
176/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo aluksi sen takia, että kirjoittaja korostaa koko ajan kuuluvansa top 10 -miehiin. Omaan top kymppiini ei kuulu miehet, jotka kehuskelee omalla menekillään perusjarmoihin verrattuna.

Mainitaan heti alkuun, että se mun käyttämä termi oli "perusjarno". Tarkkuutta näihin!

Olisiko pitänyt perinteiseen suomalaiseen tapaan kertoa kuinka "no en mä ny mitenkään erityinen oo ja tuskin kenellekään kelpaan mut ihan tämmönen perus äijä vaa"  tyylisesti ja vesittää koko kirjoitukseni idea niistä syistä miksi koen minulla olevan vientiä deittimarkkinoilla? Tämä on anonyymi keskustelupalsta, joten täällä voi "kehua" näistäkin seteistä. Asia mitä en ole koskaan kenellekään livenä kehuskellut tietenkään.

Aika köykäisesti sitä pääsee siis alapeukkujen koston kohteeksi mammojen taholta. Mut eipä ne nyt missään tunnu, joten ei siinä mitään. Keep em' coming!

Vierailija
177/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitkäsanainen vuoroviikkoisä on just sellainen tyyppi, jota en tapailisi. Leikkikööt lapselliset keskenään. Varmasti ymmärtävät toistensa elämäntilannetta paremmin kuin hyvin. En vaan ymmärrä miksi nämä vuoroviikkoisät ovat niin kovin kiinnostuneita tällaisesta lapsettomasta naisesta? Eikö se ollutkaan niin, että lika barn leka bäst :p

Vierailija
178/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitkäsanainen vuoroviikkoisä on just sellainen tyyppi, jota en tapailisi. Leikkikööt lapselliset keskenään. Varmasti ymmärtävät toistensa elämäntilannetta paremmin kuin hyvin. En vaan ymmärrä miksi nämä vuoroviikkoisät ovat niin kovin kiinnostuneita tällaisesta lapsettomasta naisesta? Eikö se ollutkaan niin, että lika barn leka bäst :p

Olen tuo vuoroviikkoisä ja minulle naisen lapsettomuus on iso miinus tapailun osalta. Melkein sanoisin, että turn off. Juuri siitä syystä kuten sen itsekin ilmaisit, että ihminen kenellä on omia lapsia tietää mitä vanhemmuus on ja mitä se merkitsee. Minulle naisen lapset ovat iso plussa tästä syystä.

Vierailija
179/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo vuoroviikkoisä ja minulle naisen lapsettomuus on iso miinus tapailun osalta. Melkein sanoisin, että turn off. Juuri siitä syystä kuten sen itsekin ilmaisit, että ihminen kenellä on omia lapsia tietää mitä vanhemmuus on ja mitä se merkitsee. Minulle naisen lapset ovat iso plussa tästä syystä.

Jes!! Enemmän näitä miehiä, kiitos!!

Vierailija
180/189 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ennen niinkuin Sinäkin, ympärillä pääosin vain pitkiä parisuhteita ja toisilleen hyviä puolisoita. Kun mittariin tuli 45 vuotta alkoi ympärillä parisuhteita pikkuhiljaa katkeamaan pettämisten takia ja vauhti vaan kiihtyi 50 v kohdalla. Koin itse saman 49 vuotiaana, miehellä salasuhde työkaveriin ja sinne meni lähes 30 yhteistä vuotta. Tällä hetkellä lähipiirisäni 10 ystäväpariskuntaa, joista 6 eronnut pettämiseen takia ja 1 pari on yhdessä edelleen pettämiskriisin jälkeen. Vain yksi eroista tapahtui naisen pettämisen takia, vain yksi ero tapahtui kertaluontoisen pettämisen takia. Kaikissa muissa tapauksissa miehellä on ollut pidempään salasuhde. Surullista. Kaikki sinisilmäisyys on kyllä itselläni hävinnyt. Ihan hyvät / mukavatkin ihmiset pettävät.