Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi enää etsiä kumppania

Vierailija
22.10.2024 |

Olen normaalipainoinen, kauniiksi sanottu, lapseton nainen. Haluaisin parisuhteen, koska kaipaan läheisyyttä, asioiden jakamista, yhdessä tekemistä, seuraa, tukeakin elämän käänteissä. Osaan puhua ja kuunnella, olen empaattinen ja epäitsekäs. Mutta. Saan pakkeja kerta toisensa jälkeen ilman, että minuun halutaan edes tutustua. Tai sitten saan osakseni ristiriitaista käytöstä (kuumaa, kylmää) ja suoranaista valehtelua ja ikävää puhetta. Alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo, etten halua enää kokea yhtäkään suhdeyritelmää :(

En tiedä, mitä tällä avautumisella haen, on vaan tosi paha mieli.

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä top 10 miehet kohtelevat kyllä kaikkia ihmisiä hyvin, huolimatta iästä tai sukupuolesta. Jos on tarve kohdella jotain ryhmää huonosti, kertoo sen henkilöstä itsestään ja hänen patoumistaan sekä itsetunnostaan. Silloin henkilön elämässä on jokin pielessä, eivätkä nämä ole tällöin top 10 miehiä. Hyvinvoiva ihminen oikein säteilee, on vetovoimainen ja kerää ihmisiä ympärilleen kuin itsestään.

Olen tällainen top 10 mies ja pyrin käyttäytymään asiallisesti ja kohteliaasti ihan kaikkia kanssaihmisiä kohtaan. Se on tietenkin sellainen ihan perus oletus sosiaalisissa tilanteissa. Olen melko sosiaalinen ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Totta kai tiedän myös sen, että olen haluttu mies monien naisten keskuudessa, siitä ei ole ollut epäilystä oikeastaan koskaan. Nykyisellään olen päälle nelikymppinen eronnut mies ja pidän sinkkuelämästä, mutta

Tässä lienee syy sinkkuuteesi. Jos kiinnostut vain sosiaalisista, komeista, hyvin toimeentulevista miehistä niin he taas eivät ole kiinnostuneita tavallisista keski-ikäisistä eikä nuoremmistakaan, vaan huomattavan kauniista. 

Vierailija
142/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne "tavallisen kivan näköiset" miehetkin on niitä, joille on paljon ottajia. Täytyisi katsella niitä oikeasti tavallisen näköisiä. 

Joo, usein ne naisten mielestä "tavallisen näköiset miehet" on tyyliin Eero Ahon tai Matti Ristisen näköisiä. Sitten tätä perustellaan "no en mä nyt mitään Brad Pittiä yritä tietenkään, kyllä mä niitä ihan tavallisia miehiä vaan" ja kun pakkeja tulee, niin mennään vauvalle avautumaan kuinka tavallisia kunnon miehiä löydä mitsään, saatana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne "tavallisen kivan näköiset" miehetkin on niitä, joille on paljon ottajia. Täytyisi katsella niitä oikeasti tavallisen näköisiä. 

Joo, usein ne naisten mielestä "tavallisen näköiset miehet" on tyyliin Eero Ahon tai Matti Ristisen näköisiä. Sitten tätä perustellaan "no en mä nyt mitään Brad Pittiä yritä tietenkään, kyllä mä niitä ihan tavallisia miehiä vaan" ja kun pakkeja tulee, niin mennään vauvalle avautumaan kuinka tavallisia kunnon miehiä löydä mitsään, saatana!

Jep! Nuo miehet kelpaa telkkariin ja leffoihin ja ovat naisten suosiossa. Kaukana tavallisista, vaikkeivat olekaan Brad Pittejä. Tavallisen näköinen mies ja nainen on semmoinen johon kukaan ei kadulla kävellessä kiinnitä mitään huomiota, negatiivista tai positiivista, ulkonäön perusteella. 

Vierailija
144/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Nuo miehet kelpaa telkkariin ja leffoihin ja ovat naisten suosiossa. Kaukana tavallisista, vaikkeivat olekaan Brad Pittejä. Tavallisen näköinen mies ja nainen on semmoinen johon kukaan ei kadulla kävellessä kiinnitä mitään huomiota, negatiivista tai positiivista, ulkonäön perusteella. 

Nykyään etenkin nuoremmat naiset, mutta osin jo vähän varttuneemmatkin, tottuu siihen, että he saavat seksiä (tai huomiota, joka kuitenkin tähtää siihen seksiin) itseään komeammilta miehiltä ja kuvittelevat näiden miesten olevan myös heidän tasonsa parisuhteen osalta. Väärin. Miehet nimittäin tietävän, että hieman heidän oman tasonsa alapuolella olevilta naisilta saa paaaaaaljon helpommin seksiä kuin oman tasoisilta, joten miksi he eivät käyttäisi hyväkseen näitä naisia pikaiseen helpotukseen. Tämä kuvio sekoittaa pitkälti nykyajan pariutumista.

Vierailija
145/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vain nykyajan ilmiö. Eiköhän se ole ollut noin aina, ainakin kun itse deittailuun 25 v sitten ennen mitään appseja ja somea niin noin se meni. 

Vierailija
146/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain nykyajan ilmiö. Eiköhän se ole ollut noin aina, ainakin kun itse deittailuun 25 v sitten ennen mitään appseja ja somea niin noin se meni. 

Varmaan ne elementit ovat aina olleet olemassa, mutta nämä nykyajan somen ja internetin kautta tulleet mahdollisuudet ovat moninkertaistaneet tämän vaikuttavuuden yhteiskunnallisena ilmiönä.

Vierailija
147/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tänän takia naiset eivät yleensä haluakaan kovin nopeasti sänkyyn! Karsiutuu ne seksin perässä juoksijat.

Vierailija
148/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänän takia naiset eivät yleensä haluakaan kovin nopeasti sänkyyn! Karsiutuu ne seksin perässä juoksijat.

Höpsö! Tämähän koskee vain niitä betamiehiä, joita testataan ovatko he sopivia mahdollistamaan naiselle omakotitalo, pari mukulaa ja farmari-skoda. Ne jännämiehet, eli pano-alfat on sitten asia erikseen ja heille haarat aukeavat nanosekunnissa.

Know the difference.

Vierailija
149/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ajatuksista. Ilman muuta on hyvä keskittyä muihin asioihin. Kuitenkin läheisyyden tarve on käsittääkseni ihan normaalia ja tervettä.

Olen keski-ikäinen. Toki ymmärrän, ettei kenellekään ole luvattu parisuhdetta, mutta minua ihmetyttää miesten käytös. Ihmetyttää myös se, että monet tavallistakin tavallisemmat löytävät suhteen heti edellisen kariuduttua ja jotkut, kuten itse, ei ketään. En toki ihan ketä vain huolisikaan, eli voi johtua osittain siitäkin.

Ap

Uskon, että olisit monellekin miehelle juurikin kaipaansa kumppani. Kuulostat kivalta ja ei keski-ikäinen ole mikään ikäloppu.

M57

Vierailija
150/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu kun kaipaa läheisyyttä ja oma rakasta. 

Olen ollut 8 vuotta sinkku ja vasta viimeisen vuoden aikana tuntuu että olen valmis päästämään irti siitä toiveesta löytää kumppani.

olen hieman erikoinen luonne, ei paljon kavereitakaan. Tyylini ja ulkonäköni on persoonallinen. Mutta en voi muuttaa itseäni vain siksi että joku voisi minuun ihastua helpommin. En olisi silloin oma itseni. Tämä tuntuu pahalta, koska uskon että kumppanin löytäminen johtuu siitä etten ole tarpeeksi tavallinen :/ mutta ymmärrän hyvin. En itsekään ketätahansa ottaisi elämääni. 

Se yksin jääminen on ollut vaikeaa hyväksyä, mutta olen kyllä ihan onnellinen näinkin. Paljon se on vaatinut itsetutkiskelua. Ja jos joskus löydän kumppanin niin ainakin osaisin arvostaa sitä todella paljon. 

lapsettomaksi jääminen pelottaa, ja se kuinka siitä selviän jos niin käy. Voi olla että aika mennyt jo umpeen. 

Vierailija
151/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jotenkin kolahti minuun, joten luultavasti sovit siihen miestyyppiin, josta itse kiinnostuisin. Minulla särähtää korvaan tämä, että viihdyt sinkkuna, ja käyt välillä treffeillä. Jotenkin saan sellaisen vaikutelman, että et vakavissasi etsi suhdetta, vaan kevyehköllä mielin katselet, josko jotain vakavampaa syntyisi. Melko samantekevää, syntyykö vai ei. Samaan aikaan vastapuoli etsii vakavaa suhdetta ja panostaa siihen sen mukaisesti odottaen samaa sinulta. Ja pysyy epätyydyttävässä suhteessanne siinä toivossa että se kehittyy johonkin, kun sellaisenkin option annoit. Valitan, mutta sinusta tulee voimakkaasti pelimiesvaikutelma, vaikka sitä yritätkin naamioida rehellisyyden viittaan.

Mielestäni sinun pitäisi sanoa suoraan, että viihdyt sinkkuna etkä etsi vakavaa suhdetta. Tällöin naisesi voisi valita, lähteekö mukaan tällaiseen vai ei. Jos sitten joskus tulet siihen tulokseen, että oikeasti kaipaat kumppania, voisit käydä treffeillä vakavin aikein. Vai nautitko kuitenkin siitä, että toinen ihastuu ja koet olevasi haluttu?

Ap

Ap sulle sopiva miestyyppi on siis top10 kuuluva mies joka on häntä paremman näköinen yksilö. 

Ei ole ihme että saat jatkuvasti pakkeja ja et pääse jatkoon. Tietysti monet miehet käyttävät itseään rumempia naisia helppoon seksiin ja muu ei kiinnosta.

Kannatais varmaan deitata omalla levelillä niin saattaisit päästäkin jatkoon parisuhde mielessä.

Vierailija
152/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulle sopiva miestyyppi on siis top10 kuuluva mies joka on häntä paremman näköinen yksilö. 

Ei ole ihme että saat jatkuvasti pakkeja ja et pääse jatkoon. Tietysti monet miehet käyttävät itseään rumempia naisia helppoon seksiin ja muu ei kiinnosta.

Kannatais varmaan deitata omalla levelillä niin saattaisit päästäkin jatkoon parisuhde mielessä.

Naisten suurin ongelma syntyy siitä, että ne eivät ymmärrä ettei pillun markkina-arvo ole sama kuin naisen markkina-arvo. Moni nainen ihmettelee ihan tosissaan huuli pyöreänä miksei hän löydä parisuhdekumppania vaikka seksiseuraa löytää helposti. Niih, miksiköhän? Se johtuu siitä, että koska pillun kysyntä on suurempaa kuin pillun tarjonta, saa pillu kuin pillu kantajansa markkina-arvoa tasokkaampaa panoseuraa. Naiset sitten luulevat tämän olevan heidän oma markkina-arvonsa ja tavoittelevat vain miehiä jotka tyytyvät käyttämään näitä naisia vain ja ainoastaan seksiseurana.

Vierailija
153/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan sama tilanne kuin ap:lla. Ainoat miehet, jotka kiinnostuivat minusta, olivat tunne- tai luonnevammaisia, yleensä molempia. Minulla ei ollut edes ihmeempiä.kriteerejä, vaan hyvinkin avoimesti treffailin kaikenlaisia ihmisiä, kunnes lopulta loppui kiinnostus koko touhuun ja päätin elää sinkkuna. Siitä päätöksestä ei mennyt kuukauttakaan, kun löysin nykyisen kumppanini, jonka kanssa olen ollut 14 vuotta yhdessä.

Eli auttaisiko, jos lakkaisit etsimästä? Eläisit vain elämääsi, tekisit asioita, tapaisit ihmisiä ilman mitään painetta tai edes ajatusta löytää joku erityinen. Kotoa ei tule kukaan hakemaan, mutta tuskin sinä siellä jumitat muutenkaan 24/7.

Minulle kävi juuri samoin eli kun lopetin etsimisen niin nykyinen aviomieheni löytyi lähes heti. Elin normaalisti, tein itseäni kiinnostavia asioita enkä miettinyt jokaisen vastaantulevan miehen kohdalla että synkkaisko meillä. Unohdin koko jutun.

Vierailija
154/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että nuo naiset kuvittelevat saavansa sinusta pitkäaikaisen kumppanin. Käytät sitä toivetta hyväksi saadaksesi heiltä seksiä. Olet kyllä sanonut että etsit vain rentoa seuraa mutta todennäköisesti vaikenet tilanteissa, kun sinun olisi mahdollista tarkentaa tarkoitusperiäsi. 

Melkein kaikki miehet toimivat kuin sinä. Eivät korjaa naisen harhaluuloa koska haluavat seksiä. Ihan sama vaikka naisella särkyisi siinä sydän. 

Ei minullakaan mitään sitä vastaan ole, että jos kemiaa löytyy ja yhdessä viihtyy, niin jutusta tulee vakava parisuhde. Mutta eroni jälkeen kukaan nainen ei ole tällaisia tunteita minussa sytyttänyt. Minkä minä sille voin. En siis ehdoin tahdoin vastusta ajatusta parisuhteessa. Älä siis laita sanoja mun suuhuni ja väitä jotain miten minä asiat koen! Huomasitko muuten, että sinäkään et lukenut ajatuksella mun kirjoitusta, vaan lähdit heti vetelemään mutk

Miehet (yleensä) haluaa harrastaa seksiä vaikkei tästä ei tule pitkäaikaista parisuhdetta. Monet naiset eivät halua harrastaa seksiä siinä tilanteessa jos tietävät, että miestä ei kiinnosta riittävästi. 

On hyvin harvinaista kuulla, että mies kokisi naisen käyttävän häntä hyväksi jos seksiä on harrastettu vaikkei naista kiinnosta seurustelu. Roolit toisin päin taas on arkipäivää. 

Seli, seli ja seli. Kauniilla sanoilla koristat sen tosiasian, ettet tuntenut naisia ollenkaan mutta halusit silti harrastaa seksiä. Nainen todennäköisesti uskoi, että olet jo kiintynyt tai ihastunut häneen huomattavasti voimakkaammin kuin mikä oli todellisuus. Jos nuo naiset olisivat tienneet todellisuuden, moni heistä ei olisi harrastanut kanssasi seksiä. 

Vierailija
155/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Otatko sinä?

Vierailija
156/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Ala nauttia elämästä!

Vierailija
157/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämään on tullut kumppaneita ihan vaan siten, että olen elänyt elämääni, etsimättä ketään. Mutta pitänyt silmäni ja sieluni auki, kun sopiva on tullut vastaan. Tosin tässä on nyt sellainen koukku, että tämä kaikki tapahtui ikävuosina 20-30, ja sen jälkeen olen ollut pysyvässä parisuhteessa, eli enpä tiedä, miten tuo olisi myöhemmällä iällä onnistunut ja voi olla, ettei päde sitten enää sinun tilanteeseen Lisään vielä, että jos nyt myöhäiskeski-iässä menettäisin kumppanini, en varmaankaan viitsisi enää ottaa uutta, vaikka sellainen tipahtaisi suoraan syliin. Mutta tiedän monia, jotka on löytäneet kaverin vielä vanhainkoti-iässäkin. Mitä se vaatii, no varmaan tuuria ja sopivaa elämäntilannetta molemmin puolin.

Minulle ei valitettavasti ole toiminut tuo järjestely, että elän elämääni etsimättä ketään. Olen ollut sinkku 16 vuotta (nainen), olen

Tämä tarkoittaa vain sitä, että se tien varren puliukko on tasosi, sillä taso määräytyy sen perusteella, kenet saisi.

Vierailija
158/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne parisuhteet mitään ihmeellisiä ole. Ihan oikeasti. Onnellisempi olet yksinäs, usko pois.

t. 18 vuoden avioliiton kokemuksella, joka päättyi siihen, että mies petti ja jätti toisen naisen takia

Katso peiliin. Kukaan mies ei petä jos seksielämä kotona on kunnossa.

Aika naiivia. Kyllä elämä koulaa. 

Vierailija
159/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet (yleensä) haluaa harrastaa seksiä vaikkei tästä ei tule pitkäaikaista parisuhdetta. Monet naiset eivät halua harrastaa seksiä siinä tilanteessa jos tietävät, että miestä ei kiinnosta riittävästi. 

On hyvin harvinaista kuulla, että mies kokisi naisen käyttävän häntä hyväksi jos seksiä on harrastettu vaikkei naista kiinnosta seurustelu. Roolit toisin päin taas on arkipäivää. 

Seli, seli ja seli. Kauniilla sanoilla koristat sen tosiasian, ettet tuntenut naisia ollenkaan mutta halusit silti harrastaa seksiä. Nainen todennäköisesti uskoi, että olet jo kiintynyt tai ihastunut häneen huomattavasti voimakkaammin kuin mikä oli todellisuus. Jos nuo naiset olisivat tienneet todellisuuden, moni heistä ei olisi harrastanut kanssasi seksiä. 

Huomaan että sinulla on kova tarve saada minut näyttämään tämän tarinan pahikselta. Mut sori, menee silti ohi maalin. Annahan kun setä selittää. Olen siis nelikymppinen, Helsingissä asuva eronnut vuoroviikkoisä akateemisella koulutuksella varustettuna. Naiset, joita yleensä tapailen, ovat yleensä about samanikäisiä mun kanssa ja vastaavassa elämäntilanteessa: eronneita ja lapsia omaavia sekä useimmiten myöskin akateemisia kuten minäkin. Lika barn leka bäst ja niin edelleen. Homman juju on siinä, että nämä naiset ovat deittimarkkinoilla myöskin melko rennolla otteella liikenteessä ja eivät hampaat irvessä halua löytää parisuhdetta ellei todella kemiat kolahda. Uskoisin että nuoremmilla ja etenkin perhettä haluavilla - niin miehillä kuin naisillakin - on erilainen ja "enemmän mailaa puristava" tyyli etsiä sitä loppuelämän kumppania.

Mun tapauksessa sinne seksiin on puolestaan useimmiten edetty kolmansilla treffeillä. En siis usko, että nämä naisetkaan ovat vielä tuossa vaiheessa mitenkään tulenpalavasti rakastuneet, kuten en minäkään, mutta selvästi molemminpuolinen kiinnostus on syntynyt, koska niiltä ekoilta treffeiltä kummatkin on jatkoa halunneet. En muuten ole koskaan ekoilla treffeillä harrastanut seksiä, enkä edes ehdottanut sellaista, mutta olen kyllä joutunut sanomaan joillekin naisille kiitos ei, kun he ovat sellaista ehdotelleet. Anyway, suurimmaksi osaksi ne on olleet naiset, jotka ovat tehneet sanallisen tai kosketusta sisältäneen aloitteen seksiin sitten about kolmansilla treffeillä. Eli selvästi ovat halunneet viedä tutustumista sinne seksuaaliselle tasolle ja niin olen minäkin, joten en ole vastaan laittanut. 

En tunne sinua tai tiedä taustojasi, mutta väkisinkin tulee mieleen, että sinulle seksi on jotain sellaista, mitä pitää naisena pitää "antaa/luovuttaa" ja mitä mies "saa/kinuaa". Tuntuu kuin olisi joko jämähtänyt jonnekin Jane Austenin maailmaan tai sitten olet jostain Pohjanmaan lesta-alueelta. Mene ja tiedä. Minulle ja deittailemilleni naisille seksi on jotain yhdessä nautittavaa ja lähtökohtaisesti sellaista missä ei menetä mitään. Mutta minä ja nämä naiset olemmekin liberaaleja, moderneja kaupunkilaisia, joille seksillä ei pelata tai sitä käytetä jonain neuvotteluvalttina. Mut joo, jokainen saa suhtautua seksiin kuinka haluaa ja tehdä siihen liittyviä valintoja oman mielensä mukaan.

Olen kyllä hyvin voittopuolisesti ollut näissä tapailuissa se osapuoli, joka ne suhteenalut on päättänyt, mutta minusta se on vain reilua viheltää peli poikki, jos se ei tunnu toimivalta lupaavasta alusta huolimatta. Eikä kenenkään naisen kanssa ole jäänyt mitään pahaa verta näiden suhteiden loppumisen vuoksi. Parin naisen kanssa ollaan jopa joidenkin yhteisten sosiaalisten piirien illanvietoista päädytty uudestaan seksiä harrastamaan, kun flirtti on sinne asti kantanut. Kertoo kenties siitä, että he todella ovat halunneet seksiä mun kanssa ja haluavat jopa edelleen sitä vaikka suhde on päättynyt.

Vierailija
160/189 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne parisuhteet mitään ihmeellisiä ole. Ihan oikeasti. Onnellisempi olet yksinäs, usko pois.

t. 18 vuoden avioliiton kokemuksella, joka päättyi siihen, että mies petti ja jätti toisen naisen takia

Katso peiliin. Kukaan mies ei petä jos seksielämä kotona on kunnossa.

Aika naiivia. Kyllä elämä koulaa. 

Niin miehet kuin naisetkin pettää, jos sopiva tilanne osuu kohdille. Ei toki kaikki, mutta ihan helvetin iso osa ihmisistä pettää jossain kohtaa elämäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä