Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi enää etsiä kumppania

Vierailija
22.10.2024 |

Olen normaalipainoinen, kauniiksi sanottu, lapseton nainen. Haluaisin parisuhteen, koska kaipaan läheisyyttä, asioiden jakamista, yhdessä tekemistä, seuraa, tukeakin elämän käänteissä. Osaan puhua ja kuunnella, olen empaattinen ja epäitsekäs. Mutta. Saan pakkeja kerta toisensa jälkeen ilman, että minuun halutaan edes tutustua. Tai sitten saan osakseni ristiriitaista käytöstä (kuumaa, kylmää) ja suoranaista valehtelua ja ikävää puhetta. Alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo, etten halua enää kokea yhtäkään suhdeyritelmää :(

En tiedä, mitä tällä avautumisella haen, on vaan tosi paha mieli.

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kympin miehenä itseään pitävä kuulostaa mun mielestä sellaiselta, johon en koskisi pitkällä tikullakaan. Vaikka olisi maailman komein mies, niin tuo tyyli kirjoittaa jo riittää. Ja miksi pitää kirjoittaa aina välillä lause englanniksi? Kai nyt järkevä ihminen osaa ihan suomea tarpeeksi, jotta osaa ilmaista itseään. :D 

Vierailija
182/189 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksaisi. Työpaikka TÄYNNÄ komeita ja fiksuja, aviomiesmatskua olevia miehiä mut tyyliin kaikki varattuja, miksipäs ei. Muualla en sitten miehiä tapaakaan 🤣

N32

Minun silmilläni katsottuna joka ainoa vähänkään miellyttävän oloinen nainen on varattu. Potentiaalista sinkkunaista, jonka kanssa voisin lähteä vaeltamaan tai pururadalle juoksemaan, en ole kohdannut vuosikausiin. Heitä ei vain ole.

M39, korkeakoulututkinto, päällikkötyössä julkisella sektorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elellyt yksin 22 vuotta. On muutama pappa ollut hoitopaikkaa vailla, mutta eipäs onnistu. Olen erittäin onnellinen, kun saan mennä ja tulla miten vaan. Ei tarvitse kokata eikä huolehtia toisesta. Aikuiset lapset ja heidän lapsensa rikastuttavat elämääni. Ihana elää jalka oman kurkihirren alla, oma tupa ja lupa. Mutta kiemurainen on ollut reitti tähän hetkeen, 2 pitkää parisuhdetta, jotka opettivat, että olen introvertti erakko sittenkin. Elämä on sittenkin ihanaa.

Vierailija
184/189 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vuoroviikkoisä toimii kun lapsi karkkikaupassa, aina löytyy uusi herkku.  Ihmettelen, miksi kukaan nainen vaivautuisi olemaan suhteessa, jossa toinen osapuoli ei välitä sinusta p.skaakaan. Ei sellainen ole suhde. Se on fwb. Tai jopa laimeampaa.

Vierailija
185/189 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alusta on todella surkea. Et voi editoida (ainakaan puhelimella) kirjoittamaasi tekstiä... Aihe oli mielenkiintoinen, ja kirjoitin reilusti yli sallitun määrän... Sain hämäräkonstein vietyä kirjoittamani tekstin puhelimeni editoriin, josta nyt liitän osan tähän. Mielelläni antaisin loputkin, mutta näillä mennään :/

Toivoisin laillasi kohtaavani jonkun henkilön, joka osaisi nämä monet taidot, joita hyvässä parisuhteessa vaaditaan. Mutta en enää etsi - se on juurikin niin, että narsistit ja muut vastenmieliset ihmiset tarttuvat epätoivoiseen ihmiseen - ja pilaavat mitä pilattavissa on.

Parempi ilmentyä omana itsenään, elää elämäänsä täysillä, ja pitää silmänsä auki. Älä siis sulje sydäntäsi, mutta lopeta etsiminen ja pidä järki kädessä.

Kaikkea hyvää sinulle - ja kaikille! 

Ps. teille, jotka tuhoatte kaiken ympärillänne - lopettakaa jo... 

Vierailija
186/189 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koira- vai kissaihminen?

eiku ihmiskumppania ollaan nyt hakemassa

Vierailija
187/189 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on monia, jotka jakavat saman kokemuksen. Tuntuu, että kaikki kivet on käännetty, mutta missään ei ole ketään. Kivat miehet ovat aina varattuja, mutta heiltä saa huomiota ja siksi heihin on helppo ihastua. Mutta siitäkin seuraa lopulta pelkkää surua. Jotenkin uuvuttavaa elää yksin päivästä toiseen, ketään ei kiinnosta arkiset kuulumisesi. 

Hyvät naiset ovat varattuja myös aina ja isommalla todennäköisyydellä koska miehet tekevät enemmän aloitteita.

Vierailija
188/189 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse voi olla ihan vain huonosta tuurista. Tai siitä, että jostain syystä vedät puoleesi / haet tyyppejä, jotka eivät sovellu sinulle. Tai ehkä siitä, että pidät liikaa kiinni niistä kriteereistä. Enpä tiedä, kun en sinua tunne. Ehdotan, että puhut tästä jonkun hyvän ystäväsi tai vaikka siskon, serkun, veljen tms. kanssa. Jonkun, joka tuntee sinut ja voisi ehkä tunnistaa ongelmakohdat, jos niitä on. Pyydä heiltä rehellistä arviota ja älä loukkaannu, jos sellaisen saat. Niin, ja tosiaan kyse voi olla huonosta tuuristakin, kuten jo sanoin, eikä sinussa ole mitään erityistä "vikaa".

Omasta elämästäni: Minulla ei ollut mitään suhteita ennen kuin parikymppisenä, jolloin yhtäkkiä kaikki tuntuivat kiinnostuvan minusta. En osaa tätä selittää muuten, kuin ympäristön vaihdoksella. Uudessa ympäristössä olin seikkailunhaluisempi, avomielisempi, innostuneempi, sosiaalisempi ja ties mitä enemmän kuin ennen, ja varmaan tämä jotenkin sä

Tiedoksi sinulle, lähes kaikilla naisilla on kiinnostusta ympärillä parikymppisenä. Eikä se vaadi sen kummempia selityksiä, kuin nuoruus. Viiskymppisenä tilanne on yleensä hieman toinen.

Vierailija
189/189 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa miestä niin nainen on nirso ja ei halua tutustua niihin tavis miehiin vaikka on tavis itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän