Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti kesken treffien pois

Vierailija
22.10.2024 |

Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin. 

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne

Koska teillä miehillä on paha tapa jallittaa nainen antamaan pesää, vaikka tätä ei oikeastaan hirveesti huvittaisi. Jallituksella tarkoitan henkistä väsyttämistä ja pyörryksiin vetämistä, jotta märän saanti olisi taattu. Viisas lähtee mielummin kesken.

Vierailija
22/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Tämä. Esim ientulehdus löyhkää ihan kamalalle. Selittäis senkin, miksi naiselle tuli huono olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut

Vierailija
24/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia 

Vierailija
25/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat treffailua, ap. Ei kerrasta pidä lannistua. 

Vierailija
26/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen ei siis ollut itsekään kaunis. Naisella oli ilmeisesti 4G puhelin ja liittymä, jos ei ollut kaunis. Kaikki 5G naiset ovat kauniita ja 4G naiset rumia ja sellaisia homssuisia suorittavan portaan rivinaisia jostain tehdaslinjalta tai firmnan toimistolta. Siispä jouti low life nainen menemäänkin sinne omaan slummiinsa. Itsekin tapailen ainoastaan riittävän korkeatasoisia, johtavassa asemassa olevia tyylikkäitä naisia, jotka siis surffaavat netissä 5G yhteyksillä. 

Vierailija
27/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun suunnittelit heti vieväsi asuntoosi.

Tämäpä se. Olisin itsekin poistunut paikalta, jos mies alkaa heti alkuun ehdotella hänen asunnolleen siirtymistä.

Vierailija
28/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa pinnalliselta ja vähän epämiellyttävältä ihmiseltä. Silti kesken treffien lähteminen on vähän tökeröä käytöstä.

Vierailija
29/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?

siltikin johtui ulkonäöstä. mitään muuta ei ole. makuja on monia. eli ihan joku tykkää vaikka tukevista ja ties mistä. olkoon vaikka hunks,silti voi olla juuri se ei vaan nappaa.

oliko sulla puhdas hengitys, yli tiukka 70 luvun tuulipuku,,miten vaatteet,kengät siistit.  harmi että noin kävi. jos livebä näkisit jossain jonkun ulos pyydettävän. harrastus, eikä heti mitään treffejä, vaan, mennäänkä porukalaa mökille, juoksemaan, kahville,pitsalle,ehkä muitakin mukana.. nyt tsemppiä vaan. jos kylään menet tvie jotain kukkia tms viiniä,suklaata. ja jos viikonlopuksi jo pääset,sitten osaat osallistua ruokakuluihin. hammasvälit,kieli, suu puhdas. 

Vierailija
30/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Nainen varmaan tuli huonovointiseksi liiasta tuoksusta. Ettet vaan käytä Axea? Se on ihan hirveää.

Vierailija
31/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että asuntoon jatkoille... Niin varmaan.

Tämä! Mää en ainakaan uskaltaisi mennä tuntemattomien asuntoihin. On olemassa kahviloita, kirjastoja, puistoja yms.

Vierailija
32/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?

Vierailija
33/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhraantunut ap 😎

Vierailija
34/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. En kehtaisi lähteä 5 min päästä pois. Veisin treffit loppuun vaikkei henkilö miellyttäisikään, poikkeuksena tietenkin olisi törkeä käytös, jota en katselisi, mutta siitäkin antaisin palautteen suoraan. Käytöstapoja ei nähtävästi arvosteta nykyään. 

Vierailija
35/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?

Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa. 

Ihan siististi pukeudun.. käyn parturissa ja harjaan hampaat.. lenkkarit mulla oli treffeillä mutta mitä sitten? 

No kyllä hampaat harjaamalla pitäisi nainen saada, onhan se uskomaton suoritus. 

Vierailija
36/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluajoilta muistan itserakkaan epäkohteliaan miehen joka yritti alistaa ja kun ei kelvannut irvisteli. 

Vierailija
37/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun suunnittelit heti vieväsi asuntoosi.

Tämäpä se. Olisin itsekin poistunut paikalta, jos mies alkaa heti alkuun ehdotella hänen asunnolleen siirtymistä.

Eikun me oltiin tästä jo viestitetty ennen treffejä.. että jos tullaan hyvin juttuun niin mennään mun asuntoon katsomaan leffa ja oltais tilattu vaikka pizza.. en mä ole vaan seksin perässä!

Vierailija
38/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

ne hampaat. on moniasyitä miksi hengitys voi haistaihan kauhealle, ei pelkkä ientulehdus.

Vierailija
39/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?

Oliko hajusteista? Laitoitko niitä liikaa? Siihen vielä ärmäkkä pyykinpesuaineiden lemu, niin sehän vie hapen kokonaan.

Vierailija
40/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama autistinen ap kärsii kehitysvammasta ja joku apukoulun käynyt, joko on Allu tai sen sielunveli. Miksi jaksatte tälle vammaiselle vastata? Tunnistaa ruikuttavasta vähä-älyisestä kirjoitustyylistä ja viimeistään tuosta "vähän mahaa".