Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti kesken treffien pois

Vierailija
22.10.2024 |

Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin. 

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hemmetin yleinen ongelma mihin ite törmään keski-ikäisten miesten kans treffaillessa josta ei puhuta on HAJU.

Jos sinä et ole käyny samana päivänä suihkussa ja laittautunu, dödöt, puhtaat vaatteet, haisut ja hampaat pestynä niin sinä HAISET, vaikka et sitä itse huomaisi.

Törkeä haju ja ilmiselvä naisten vihaaminen on yleisimmät syyt minulle luikkia karkuun vähin äänin.

Vierailija
42/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet puhdas siisti kohtalaistuloinen hyväkuntoinen hyväluontoinen mukava mies  on ihme jos et saa ketään. Pienennä mahaa. Oletko viinalainen?

Hanki hyvä harrastus Martat ranskankieli linnut tanssi tutustut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen ei siis ollut itsekään kaunis. Naisella oli ilmeisesti 4G puhelin ja liittymä, jos ei ollut kaunis. Kaikki 5G naiset ovat kauniita ja 4G naiset rumia ja sellaisia homssuisia suorittavan portaan rivinaisia jostain tehdaslinjalta tai firmnan toimistolta. Siispä jouti low life nainen menemäänkin sinne omaan slummiinsa. Itsekin tapailen ainoastaan riittävän korkeatasoisia, johtavassa asemassa olevia tyylikkäitä naisia, jotka siis surffaavat netissä 5G yhteyksillä. 

😁😁😁😁😁

Vierailija
44/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut

Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia 

ihan hieman , no ainakin tuoksuton deo,se pakko,mutta ripaus jotain -kevyttä- tuoksua viimeistelee. ja jos neito allerginen, hän sanoo sen ja siirryt tuoksuttomiin deoihin ja kasvotuotteisiin. 

Vierailija
45/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. En kehtaisi lähteä 5 min päästä pois. Veisin treffit loppuun vaikkei henkilö miellyttäisikään, poikkeuksena tietenkin olisi törkeä käytös, jota en katselisi, mutta siitäkin antaisin palautteen suoraan. Käytöstapoja ei nähtävästi arvosteta nykyään. 

Milloin treffit voidaan mielestäsi katsoa "loppuun viedyiksi"?

Vierailija
46/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat tai jalat kunnossa?

Vierailija
47/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.

Vierailija
48/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?

Miksi ei voisi olla? 

Vierailija
49/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?

No johonkin se nainen sinussa kuitenkin pettyi. Olitko tökerö käytökseltäsi?

Aloituksesta paistaa pitkälle että ap on takuulla vonkunut pilden ja annelin perään tapaamisen ensimmäisen viiden minuutin aikana. Ei ihme että treffinainen alkoi voida huonosti....

Vierailija
50/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.

Voi kun oisin tienny tän 20 vuotta sit, sillon se oli vaan hajusteista nalkutusta, nyt hän kuulemma saa oireita äänistä ja naapurin wifistä.

Ihan sietämätöntä paskaa ja terapia tai lääketiede ei kelpaa.

Vierailija
51/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet puhdas siisti kohtalaistuloinen hyväkuntoinen hyväluontoinen mukava mies  on ihme jos et saa ketään. Pienennä mahaa. Oletko viinalainen?

Hanki hyvä harrastus Martat ranskankieli linnut tanssi tutustut.

No sitä minäkin ihmettelen.. mulla on jonkin verran velkaa muttei paljoa, yksin asun.. hyvä työ. Luulisi että löytäisin naisen. Join ennen mutta nykyisin harvemmin.. yritän pienentää mahaa mutta myönnän että syön liikaa karkkia tms enkä syö kovin terveellisesti kun kerran asun yksin 

Vierailija
52/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen ei siis ollut itsekään kaunis. Naisella oli ilmeisesti 4G puhelin ja liittymä, jos ei ollut kaunis. Kaikki 5G naiset ovat kauniita ja 4G naiset rumia ja sellaisia homssuisia suorittavan portaan rivinaisia jostain tehdaslinjalta tai firmnan toimistolta. Siispä jouti low life nainen menemäänkin sinne omaan slummiinsa. Itsekin tapailen ainoastaan riittävän korkeatasoisia, johtavassa asemassa olevia tyylikkäitä naisia, jotka siis surffaavat netissä 5G yhteyksillä. 

Ei tarvi meikata tai muuten laittautua enää! Pois kauneusleikkaukset, hommaa vain 5G-liittymä, olet kaunis!!

53/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti harmittaa ja on sun kannalta surullista. Silti ihan oikein, että tuntemattoman ihmisen kanssa ei ole pakko jäädä seurustelemaan eikä varsinkaan lähteä mihinkään asunnolle jatkoille. Kyllähän sen usein jo ensivaikutelmasta tietää, kiinnostaako vai ei.

on se silti epäkohteliasta noin vaan lähteä melkein heti kättelyssä pois. Miksei vaan voi jutella ja tutustua?

Vierailija
54/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun suunnittelit heti vieväsi asuntoosi.

Tämäpä se. Olisin itsekin poistunut paikalta, jos mies alkaa heti alkuun ehdotella hänen asunnolleen siirtymistä.

eikös he olleet ennen tapaamista suunniteleet miehen asunnolle menoa. No eka tapaaminen kyllä oli julkisella paikalla joka hyvä niin. Arvaa kenenkään asunnolle menneä noin vain. Mitä muuta oli suunnitteilla alkuun.Ulkoilua, pitsaa, kahvia, näyttely, baari, .. hetikö kämpille kadulta, se ei kuullosta ok. mutta hänhän sanoo tässä sanan- jatkoille- eli mitä ensin.

55/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilassa tavattiin, se nainen asuu keskustassa

joo, mutta tarkenna, että millaisessa paikassa, siis että oliko esim. kahvila, Heureka jne?

Vierailija
56/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?

Miksi ei voisi olla? 

Koska olen pitkä ja ihan normaalin näköinen.. hyvät hampaat ja mua on kehuttu ihan söpöksi, mahaa on vähän myönnän sen ja olen vähän kaljuuntunut mutta eihän sen pitäisi olla este?

Vierailija
57/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vähän vtun omituista veivausta, hyvältä pitäis haista mutta niitä tuotteita jotka mahdollistaa sen ei sais käyttää.

Vierailija
58/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa pinnalliselta ja vähän epämiellyttävältä ihmiseltä. Silti kesken treffien lähteminen on vähän tökeröä käytöstä.

Ei minusta -perus normi. Vaikka ei olisi mitään vikaa,mutta joku van ei miellytä. Olkoon vaikka sata Hunksis jätkää, niin todennäköistä, että just siitä porukasta kukaan ei nappaa. Sit taas joku ns iskävaratlo perus Suomi mies, hei nyt onkin jotain ihme sähköö. 

Vierailija
59/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko seurustelusuhteesi, Allu?

Vierailija
60/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla? 

Koska olen pitkä ja ihan normaalin näköinen.. hyvät hampaat ja mua on kehuttu ihan söpöksi, mahaa on vähän myönnän sen ja olen vähän kaljuuntunut mutta eihän sen pitäisi olla este?

No minulle ainakin olisi este kaljuus ja maha. Hyi saakeli.