Tupakointikielto koskemaan omakotitaloja
Tontti- ja tupatarkastajat valvomaan kiellon noudattamista
Kommentit (17)
Vieläkö joku polttaa sisätiloissa nykyään tupakkaa?
Ei tulis mieleenkään.
Ei ole reilua kieltää kerros- tai rivitaloasujilta jos ei omakotitaloasujilta
Kokonaisiin kaupunkeihin tulee tupakointikieltoja. Siis missään ei saa tupakoida. Kiinni joutuminen johtaa tupakoiden takavarikointiin ja sakkoihin.
Millä erityisoikeudella omakotitalossa asuvat saavat polttaa
Koska laki ei koske heitä
Kadulla tapaavalle tupakoitsijalle niskalaukaus, loppuu se tupakointi
Siis miten muka omalla pihallaan ei saisi polttaa tai talossa sisällä?
Painu vit*** sönköttämästä.
Omakotitalonsa pihalla tai vaikka sisällä saa kukin tehdä mitä huvittaa, vaikka tupakoida eikä sitä kiellä kukaan eikä mikään taho.
Räkyttäjien ei tarvitse mennä nenä pitkällä toisten pihoille määkimään eikä edes tuijotella ikkunoista sisälle.
Vartija valvoi tupakointikieltoa, nuuskutteli nenällään
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku polttaa sisätiloissa nykyään tupakkaa?
Ei tulis mieleenkään.
Mulle tulee vaikka kuinka saa tanasti kaikkia asioita mieleeni, mitä en ikinä tekisi. Aloitetaan ny vaikka tatuoinneista tai aineiden käytöstä (tänään IS ja yksiön rähjääminen), irtokarkkejakaan en söisi vaikka maksettaisiin, fb ja ig käyttö sekä koko päiväinen puhelimeen tuijottaminen, kemiallisia höyryjä huoneilman muka raikastajana, einesten syönti päivittäin ja ylenmääräinen valittaminen sekä laiskottelu. Siksi aion edelleen röökata kotonani joka on ok-talo, niin sisällä kuin ulkona, ihan miten milloinkin minulle passaa.
Vierailija kirjoitti:
Just. Mitäs sitten teet kun tuntematon ohikulkija pii kittää sinua peffaan ohikulkiessaan? Onko nyt niin, että aineiden käyttäjät saavat tehdä mitä tykkäävät asunnoissaan, eikä häiritse ketään?https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009379085.html
Vierailija kirjoitti:
Tollaselle luuseri vinkujalle jolla ei oo omaa elämää nii Niskalaukaus.
Hah hah. Tupruttelen kuule vaikka pää takassa. Piipusta se savu kohoaa. On mulla 4 tuhkakuppia pitkin tonttia.