Käväisin Tinderissä pikaisesti ja siellä oli paljon samoja miehiä kuin viisi vuotta sitten
Ilmeisesti siis ovat siellä jatkuvasti. Miten on mahdollista, että ihan kivan näköiset miehet eivät löysä seuraa pidemmäksi aikaa?
Kommentit (94)
En halua miestä joka määräilee kotona tai neuvoo tai käskyttää tai jakaa elämänohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Match Group omistaa seuraavat treffipalvelut (kesäkuu 2024): Archer, Asian People Meet, Azar, Baby Boomer People Meet, Black, People Meet2, Black Christian People Meet, Black Professional People Meet, BLK, Catholic People Meet, Chinese People Meet, Chispa, Delightful, Democratic People Meet, Divorced People Meet, GenX People Meet, Hakuna, Hinge, India Match, Interracial People Meet, Italian People Meet, J People Meet, Latino People Meet, LDS Planet, Little People Meet, Loveandseek, Marriage Minded People Meet, Match.com, Meetic, OkCupid, Ourtime, Pairs, Peoplemeet, Petpeoplemeet, Plenty of Fish, Republican People Meet, Senior Black People Meet, Ship, Single People Meet, Stir, The League, Tinder, Upward, Yuzu, Veggie People Meet. LÄHDE: https://en.wikipedia.org/wiki/Match_Group
Miksi Bumble ei ole tuolla listalla?
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka määräilee kotona tai neuvoo tai käskyttää tai jakaa elämänohjeita.
Jos tiskit on pöydällä niin mies voi itse laittaa ne tiskikoneeseen, jo ne häiritsevät, asiasta ei tarvitse sanoa ääneen mitään, ei silloinkaan jos ammattina on poliisi tai toimitusjohtaja. Kaikista asioista ei tarvitse huomauttaa.
Oikeasta elämästä se löytyy, juokaa ihmiset viinaa, käykää ihmisten ilmoilla, tansseissa, harrastuksissa, yökerhoissa. Naamaa katsomalla ei löydy mitään, ei ole mikään ihme kun nykyään on vaikka mitä mielenterveysongelmia nuorisolla.
Yksi syy miksi en halua parisuhdetta enää on tuo huomauttelu.
Minä nukun pitkään lauantaina, juon rauhassa kahvia, voin katsoa telkkaria ja kutoa sukkia ihan rauhassa, kukaan ei sano mitään.
Mutta parisuhteessa alkaa se, miksi tiskit on pöydällä, miksi ostit taas vaatteita tai sisustustavaraa
En jaksa kuunnella miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun pitkään lauantaina, juon rauhassa kahvia, voin katsoa telkkaria ja kutoa sukkia ihan rauhassa, kukaan ei sano mitään.
Mutta parisuhteessa alkaa se, miksi tiskit on pöydällä, miksi ostit taas vaatteita tai sisustustavaraa
Miksi mies ostaa 10000 euron moottoripyörän ja minun 80 euron kuukaudessa vaateostoksista tehdään hirveä numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ostaa 10000 euron moottoripyörän ja minun 80 euron kuukaudessa vaateostoksista tehdään hirveä numero.
Jos vaatteet häiritsee niin mies voi mennä kauppaan ja ostaa lisää vaatekaappeja tai tehdä vaikka itse.
Miehet valittavat, kun naiset ostavat vaatteita ja itse ostavat kalliita veneitä ja moottoripyöriä.
Se, että nainen ei ala seurustelemaan niin syy voi olla mikä tahansa, vaikka iso koira esim. labradorinnoutaja, malinois.
Ikinä en muuttaisi asuntoon, missä on doopermanni tai rotweiler.
Miehen vuorotyö. En jaksa olla lauantaina hiljaa kotona, jos mies on ollut yövuorossa töissä.
Naiset ei sano syitä ääneen.
Mies luulee, että oli liian lyhyt ja syynä on miehen rotweiler.
Nainen ajattelee päässään, että ei ala seurustelemaan, koska miehellä on iso koira.
Ja mies veti johtopäätökset, että suhdetta ei tullut, että kun on liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasta elämästä se löytyy, juokaa ihmiset viinaa, käykää ihmisten ilmoilla, tansseissa, harrastuksissa, yökerhoissa. Naamaa katsomalla ei löydy mitään, ei ole mikään ihme kun nykyään on vaikka mitä mielenterveysongelmia nuorisolla.
Minusta tulee agressiivinen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee agressiivinen humalassa.
Niin mimustakin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ajattelee päässään, että ei ala seurustelemaan, koska miehellä on iso koira.
Ja mies veti johtopäätökset, että suhdetta ei tullut, että kun on liian lyhyt.
Miehellä voi olla myös pieni koira.
mihin ne miehet sieltä tinderistä häviäisivät, kun ei tavallinen suomalainen mies naisille kelpaa
Vierailija kirjoitti:
mihin ne miehet sieltä tinderistä häviäisivät, kun ei tavallinen suomalainen mies naisille kelpaa
Mikäkuka on tavallinen suomalainen mies?
Mä olen ollut Tinderissä kolme vuotta, olen noin 50 v nainen. Tosi pitkä avioliitto takana.
En usko että sieltä mitään kunnon pitkää suhdetta löytää vaikka sellaista etsin. Välillä pistän profiilin tauolle kun kyllästyn.
Mun ikäluokan miehet tuntuu etsivän yhden yön juttuja tai jotain kevyttä fwb seuraa. Ne jotka ilmoittavat profiilissa etsivänsä pitkää suhdetta ilmoittavat viestitellessä että ei ainakaan yhteenmuuttoa ja muutenkin kevyempää seuraa. On tullut vastaan jopa ex vaimonsa kanssa jotenkin yhdessä asuvia.
Eli älä odota että sieltä löytyy joku sinulle täysin sopiva. Ja valokuvissa kaikki näyttää paremmilta kuin livenä. Ihmisillä on tosi vanhoja kuvia tai sitten ei hymyillä suu auki ja keltaiset vinot hampaat paljastuu vasta tavatessa.
Minäkin käväisin Tinderissä ja yksi mielenkiintoinen nainen tuli vastaan niiden kymmenien, jos ei satojen joukosta. En uskaltanut swaipata oikealle.
m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies ei osta tuhatta moottoripyörää, joita ei koskaan käytä ja ne eivät loju ympäri olohuonetta ja tuki kaikkia kaappeja
Naiset ovat yksilöitä.
Itsellä ei ole väliä onko miehellä pitkät hiukset, kalju tai lyhyet hiukset, mutta kasvot pitää olla miellyttävät. Ja saman pituinen kelpaa. Myös luonne merkitsee.