Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käväisin Tinderissä pikaisesti ja siellä oli paljon samoja miehiä kuin viisi vuotta sitten

Vierailija
19.10.2024 |

Ilmeisesti siis ovat siellä jatkuvasti. Miten on mahdollista, että ihan kivan näköiset miehet eivät löysä seuraa pidemmäksi aikaa?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain juoppoja varmaan, ei mitään kunnon miehiä siellä ole.

Vierailija
22/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka edes joutuvat turvautumaan tinderiin.... niissä on muuten sit kaikki vialla. Kuinka epätoivoisia ja säälittäviä paskoja ne onkaan  :D

Ei läheskään yhtä epätoivoisia ja säälittäviä kuin sinä. Kasva aikuiseksi.

Höpsis, mä en ole tinderissä.

Kaikki kertoo kuinka paskoja miehet siellä on ja SILTI te menette sinne koska ette kykene elämään yksin. Eikö rahat riitä haluttuun elintasoon vai mikä hätänä?

Menkääs tuohon toiseen ketjuun missä todistellaan juuri kuinka naiset on sinkkuna onnellisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet ovat nirsoja ja heille kelpaa vain täydellinen huippunainen. 

Vierailija
24/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lienee kaksi kärkisyytä. 1. Ei etsi pitkää ja vakituista parisuhdetta 2. Puutteelliset parisuhdetaidot estää sellaisen muodostumisen. 

Tapasin tinderaikoinani monia niitä kivannäköisiä ja oloisia miehiä, jotka etsi omien sanojensa mukaan mielellään jotain pidempää. Profiilista sai kuvan fiksusta, täysipainoisesta, itsestään huolehtivasta miehestä. Niiden takaa paljastui lähes aina mielenterveys, päihde- ja tai itsetunto-ongelmia, joiden vuoksi tasapainoinen ja terve parisuhde oli hyvin epärealistinen saavuttaa.

Kaunis profiili on helppo luoda (myös miehille), mutta se voi olla todella pahasti ristiriidassa oikean elämän kanssa. 

N35

Vierailija
25/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekan kerran tinderissä 2015. Seuraavan ja viimeisen kerran 2022 ja siellä oli todella paljon samoja miehiä ja vieläpä samoilla kuvilla kun vuonna 2015! Kyllä parikymppinen mies on 30+ vuotiaana ihan eri näköinen eli ihmettelen etteivät olleet päivittäneet kuviaan.

Vierailija
26/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta kuluu nopeasti

Ap sinäkin siinä ajassa jo lisää lihonut ja rupsahtanut, niin ei enää kysyntää yhtä paljon kuin ennen

laitoitko itse 5v vanhan kuvan?

Vierailija
27/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Tuollaiset naiset tai miehet eivät ikinä menisi Tinderiin.

Vierailija
28/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko profiili on voimassa, jos sitä ei itse poista?

Mitä ei-aktiiviselle Tinder-tilille tapahtuu? Ei-aktiiviset Tinder-tilit ovat profiileja, joita ei ole käytetty pitkään aikaan. Tinder poistaa ajoittain passiiviset tilit pitääkseen tietokantansa ajan tasalla. Tilin poistamisen aikaväli kuitenkin vaihtelee. Epäaktiivisuus voi estää kirjautumisen tai osumien vastaanottamisen. LÄHDE: https://techcult.com/does-tinder-delete-inactive-accounts/

Tuo käsittääkseni on Tinderin oma ilmoitus. Vuoskausia siellä roikkuu tilit joita ei käytetä.

Vierailija
29/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskalla alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa, koska en halua miestä, jolla on ollut paljon seksikumppaneita ja miehet valehtelevat. 

Vierailija
30/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kun "pitkäaikaista suhdetta" hakevilla on usein viikossa useampi "kumppani". Eivät taida vieläkään ymmärtää termin merkitystä. Ja niistä lapsistakin voisi mainita jotakin...

Suhde on pitkäaikainen kohde vaan muuttuu.

Vierailija
31/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Minulle riittää alle 25v nainen jonka BMI on alle 20, ei tarvitse olla lähelläkään täydellistä huippunaista. /M67v

Vierailija
32/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskalla alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa, koska en halua miestä, jolla on ollut paljon seksikumppaneita ja miehet valehtelevat. 

Koeta löytää yhteys sellaisen miehen kanssa, josta näkyy päälle päin, että ei ole voinut olla montaa seksikumppania.

Vierailija
33/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen lienee kaksi kärkisyytä. 1. Ei etsi pitkää ja vakituista parisuhdetta 2. Puutteelliset parisuhdetaidot estää sellaisen muodostumisen. 

Tapasin tinderaikoinani monia niitä kivannäköisiä ja oloisia miehiä, jotka etsi omien sanojensa mukaan mielellään jotain pidempää. Profiilista sai kuvan fiksusta, täysipainoisesta, itsestään huolehtivasta miehestä. Niiden takaa paljastui lähes aina mielenterveys, päihde- ja tai itsetunto-ongelmia, joiden vuoksi tasapainoinen ja terve parisuhde oli hyvin epärealistinen saavuttaa.

Kaunis profiili on helppo luoda (myös miehille), mutta se voi olla todella pahasti ristiriidassa oikean elämän kanssa. 

N35

Menee myös toisinpäin naisilla aina profiilissa, käyn salilla ja juoksemassa ja kävelen pitkiä linkkejä

1kuva on 20v vanha viimeinen kuva melko tuore ja ylipainoa 20kg.

Vierailija
34/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Puolen vuoden välein tulee se kuukausi siellä pyörittyä ja samoja naamoja näkee. Yhdenkin kanssa kävin treffeillä kolme vuotta sitten ja siellä se tulee vastaan joka kertayhä uudelleen. Mutta ihan kuin itse olisin sen parempi.

Vierailija
35/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa laittaa huonoja kuvia nettiin, kun niistä voi joku ottaa kuvakaappauksia ja ne voi olla kopioituna ties minne. 

Vierailija
36/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös he olivat pikaisesti käyneet tinderissä kuin sinä aloittaja? 

Vierailija
37/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista 2024 statistiikkaa Tinderistä https://worldmetrics.org/tinder-dating-statistics/ kuten, Tinderssä on maksavia käyttäjiä vain 3,8 miljoonaa, mutta Tinderin liikevaihto on 384 miljoonaa euroa kuukaudessa, eli noin 100€ kuukaudessa per maksava käyttäjä.

Vierailija
38/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miten voi muistaa jotain kerran nähtyjä naamoja 5 vuoden takaa 😅

Olen eri, mutta itse kyllä muistan osan, kun on edelleen samat kuvatkin. Huvittavimpia on tyypit jotka ei itse sitten muista. Yksi tyyppi on ghostannut minut jo kertaalleen treffien jälkeen ja sitten kun olen mennyt jossain vaiheessa tinderiin uudelleen tauon jälkeen, niin hän on tykännyt uudelleen.

Johtuu vain siitä kun miehet swaippaa kaikki oikealle sen tarkemmin katsomatta

Vierailija
39/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista 2024 statistiikkaa Tinderistä https://worldmetrics.org/tinder-dating-statistics/ kuten, Tinderssä on maksavia käyttäjiä vain 3,8 miljoonaa, mutta Tinderin liikevaihto on 384 miljoonaa euroa kuukaudessa, eli noin 100€ kuukaudessa per maksava käyttäjä.

Tinderissä on mainoksia pakan selaamisen välissä. Joskus on ollut joka kymmenes swaippaus mainos.

Vierailija
40/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka edes joutuvat turvautumaan tinderiin.... niissä on muuten sit kaikki vialla. Kuinka epätoivoisia ja säälittäviä paskoja ne onkaan  :D

Ei läheskään yhtä epätoivoisia ja säälittäviä kuin sinä. Kasva aikuiseksi.

Höpsis, mä en ole tinderissä.

Kaikki kertoo kuinka paskoja miehet siellä on ja SILTI te menette sinne koska ette kykene elämään yksin. Eikö rahat riitä haluttuun elintasoon vai mikä hätänä?

Menkääs tuohon toiseen ketjuun missä todistellaan juuri kuinka naiset on sinkkuna onnellisempia.

Tinderissä on ihan kiva jutella miehille. Harvoin tulee tavattua sieltä ketään.