Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käväisin Tinderissä pikaisesti ja siellä oli paljon samoja miehiä kuin viisi vuotta sitten

Vierailija
19.10.2024 |

Ilmeisesti siis ovat siellä jatkuvasti. Miten on mahdollista, että ihan kivan näköiset miehet eivät löysä seuraa pidemmäksi aikaa?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mihin ne miehet sieltä tinderistä häviäisivät, kun ei tavallinen suomalainen mies naisille kelpaa

Mikäkuka on tavallinen suomalainen mies?

semmoinen ihan ok näköinen työssäkäyvä suomalainen mies, joita on tahtomattaan yksin suomessa satojatuhansia

Vierailija
82/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka esimerkiksi minä.  Olen ollut ollut pitkässä suhteessa ja olen edelleen.  Silti olen ollut vuosia tinderissä ja käynyt treffeilläkin "sinkkuna"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy miksi en halua parisuhdetta enää on tuo huomauttelu. 

Minä nukun pitkään lauantaina, juon rauhassa kahvia, voin katsoa telkkaria ja kutoa sukkia ihan rauhassa, kukaan ei sano mitään. 

Mutta parisuhteessa alkaa se, miksi tiskit on pöydällä, miksi ostit taas vaatteita tai sisustustavaraa 

En jaksa kuunnella miehiä. 

Sama. Itsellä 23 v avioliitto takana. 

Siinä vaiheessa kun ulkonäköni, vaatetukseni ja nukkumaanmenoajoistani (ex mies jäi ilman sek siä illalla jos menin aiemmin nukkumaan) alettiin rähistä totesin että nyt riittää. En halua sitä enää.

Vierailija
84/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että Match Group omistaa seuraavat treffipalvelut (kesäkuu 2024): Archer, Asian People Meet, Azar, Baby Boomer People Meet, Black, People Meet2, Black Christian People Meet, Black Professional People Meet, BLK, Catholic People Meet, Chinese People Meet, Chispa, Delightful, Democratic People Meet, Divorced People Meet, GenX People Meet, Hakuna, Hinge, India Match, Interracial People Meet, Italian People Meet, J People Meet, Latino People Meet, LDS Planet, Little People Meet, Loveandseek, Marriage Minded People Meet, Match.com, Meetic, OkCupid, Ourtime, Pairs, Peoplemeet, Petpeoplemeet, Plenty of Fish, Republican People Meet, Senior Black People Meet, Ship, Single People Meet, Stir, The League, Tinder, Upward, Yuzu, Veggie People Meet. LÄHDE: https://en.wikipedia.org/wiki/Match_Group

Miksi Bumble ei ole tuolla listalla?

Koska se on eri yritys!

Vierailija
85/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasta elämästä se löytyy, juokaa ihmiset viinaa, käykää ihmisten ilmoilla, tansseissa, harrastuksissa, yökerhoissa. Naamaa katsomalla ei löydy mitään, ei ole mikään ihme kun nykyään on vaikka mitä mielenterveysongelmia nuorisolla.

Minusta tulee agressiivinen humalassa.

Niin mimustakin.

Musta ei tule aggressiivinen, mutta superimpulsiivinen ja teen maailman typerimpiä päätöksiä.

Vierailija
86/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joka paikassa😄

Miehillä ei pala 💡 päässä. Sama kirjotusvirheinen teksti, sama kuva roikkuu linjoilla - jo yli viisi vuotta vanha kuva siis, ellei sitten jo enemmänkin. 🤣. 

Aika surullista oikeestaan. Ehkä saavat satunnaisesti s.xiä kun joku uusi haksahtaa 'tutustumaan'.  Erittäin surullista. Käyn toisinaan katsomassa. Ei mitään uutta. 

Vierailija
87/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, huomasin saman kuin sinä aloittaja. Olen nähnyt Tinderissä samoja miehiä kuin sillon kun olin edellisen kerran sinkkuna noin 6 vuotta sitten. Pahinta on, että nämä miehet ovat SAMOILLA KUVILLA siellä kuin vähintään 6 vuotta sitten. Eli eivät kehtaa laittaa tuoretta kuvaa edes mutta uskovat että sieltä mukamas löytyy joku mirri. Varmaan uudet tytsyt pettyvät pahasti kun miesten kuvat eivät vastaa todellisuutta ollenkaan. Ja nämä miehet jotka roikkuvat ikuisesti tinderissä eivät ymmärrä, että he ovat kohta ikisinkkuja, jos kukaan ei kelpaa.

Vierailija
88/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
89/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun pitkään lauantaina, juon rauhassa kahvia, voin katsoa telkkaria ja kutoa sukkia ihan rauhassa, kukaan ei sano mitään. 

Mutta parisuhteessa alkaa se, miksi tiskit on pöydällä, miksi ostit taas vaatteita tai sisustustavaraa 

Miksi mies ostaa 10000 euron moottoripyörän ja minun 80 euron kuukaudessa vaateostoksista tehdään hirveä numero. 

mies ei osta tuhatta moottoripyörää, joita ei koskaan käytä ja ne eivät loju ympäri olohuonetta ja tuki kaikkia kaappeja

Jos vaatteet häiritsevät niin viikkaa ne niinkuin armeijassa on opettu ja ole hiljaa. 

Mies joka huomauttaa joka asiasta ei saa seksiä. 

Vierailija
90/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ostaa 10000 euron moottoripyörän ja minun 80 euron kuukaudessa vaateostoksista tehdään hirveä numero. 

mies ei osta tuhatta moottoripyörää, joita ei koskaan käytä ja ne eivät loju ympäri olohuonetta ja tuki kaikkia kaappeja

Jos vaatteet häiritsevät niin viikkaa ne niinkuin armeijassa on opettu ja ole hiljaa. 

Mies joka huomauttaa joka asiasta ei saa seksiä. 

"eivät naiset käytä seksiä aseena"

jep jep

Vierailija
91/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, huomasin saman kuin sinä aloittaja. Olen nähnyt Tinderissä samoja miehiä kuin sillon kun olin edellisen kerran sinkkuna noin 6 vuotta sitten. Pahinta on, että nämä miehet ovat SAMOILLA KUVILLA siellä kuin vähintään 6 vuotta sitten. Eli eivät kehtaa laittaa tuoretta kuvaa edes mutta uskovat että sieltä mukamas löytyy joku mirri. Varmaan uudet tytsyt pettyvät pahasti kun miesten kuvat eivät vastaa todellisuutta ollenkaan. Ja nämä miehet jotka roikkuvat ikuisesti tinderissä eivät ymmärrä, että he ovat kohta ikisinkkuja, jos kukaan ei kelpaa.

Ne ovat hylättyjä profiileja tai ihmisä jotka roikkuvat siellä aikansa kuluksi, tms.

Vierailija
92/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan. Ei tee mieli seksiä miehen kanssa joka on asioista huomautteleva känkkäränkkä. 

Vierailija
93/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hyvää seksiä niin naisten kanssa pelataan just niillä muilla jutuilla. Eli hyvät keskustelutaidot, tuo joskus kukkia, ei huomauttele asioista. 

Vierailija
94/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä alle kaksi kk ennen kuin löysin itselleni kivan naìsen. Tai nainen löysi minut.