Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko helposti, jos jostakin ihmisestä kannattaa pysytellä loitolla?

Vierailija
19.10.2024 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Esimerkiksi tämän kysymyksen esittäjä kuuluu niihin.

Vierailija
2/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan mutta yleensä päätän olla uskomatta fiilistäni ja sitten kadun jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai ilmeisesti tavallaan tunnistan merkit, mutta tulkitsen ne väärinpäin. Ystäväni usein sanoo, että ei pidä yhtään jostakusta ihmisestä, ja minä taas olen jo ehtinyt ajatella että onpas siinä mukavan oloinen tyyppi. Minä taas saatan kokea epäilyttävänä jonkun tyypin, joka ystäväni tutkaan vaikuttaa mukavalta ja vaarattomalta. Yleensä hänen vaistonsa on oikeassa. 

Vierailija
4/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Esimerkiksi tämän kysymyksen esittäjä kuuluu niihin.

Mistä moinen kommentti? Ap

Vierailija
5/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ikään asti olen tunnistanut

Fjfj
6/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina. Pahimmat jää tunnistamatta.

Vierailija
7/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se huono fiilis tulee hyvin nopeasti. Aina en ole halunnut uskoa sitä ensivaikutelmaa ja olen saanut katua myöhemmin.

Vierailija
8/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tai ilmeisesti tavallaan tunnistan merkit, mutta tulkitsen ne väärinpäin. Ystäväni usein sanoo, että ei pidä yhtään jostakusta ihmisestä, ja minä taas olen jo ehtinyt ajatella että onpas siinä mukavan oloinen tyyppi. Minä taas saatan kokea epäilyttävänä jonkun tyypin, joka ystäväni tutkaan vaikuttaa mukavalta ja vaarattomalta. Yleensä hänen vaistonsa on oikeassa. 

Siitä on tehty tutkimus, että traumatisoituneet, elämässään väkivaltaa kokeneet ihmiset kokee turvallisimmaksi ja luotettavammiksi ihmiset joilla on pahat tarkoitusperät, kun taas karttavat aidosti hyvää tahtovia ihmisiä. Tästä johtuu ikävien ihmissuhdekokemusten kumuloituminen tietyille ihmisille.  Jos et kuulu tähän ihmisryhmään niin sitten sinulta puuttuu vain tunneälyä ja sosiaalista älykkyyttä mikä kaverillasi on.

Vierailija
9/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa: asuu kerrostalossa, 4G liitymä, Dellin tai HP:n läppäri, Samsungin OLED TV jossa ei ole HDTV valmiutta, K-raudan pallogrilli, Rainbow grillihiiliä, joku etenkin sähköllä toimiva Aasian kippo kulkimena, tatuointeja, lävistyksiä, sokkivärjäys tai kananpersetukka, joku (y)amk-tutkinto ja silti suoritusportaan töissä jossain tehtaassa työhön osallistuvana vuoropomona jne, suvussa yh- tai apukoulu-tarkkistaustaa viimeisten 4 polven aikana, pimeitä sekopääkuvia somessa jota päivitetään joka päivä. 

Vierailija
10/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivätkö kaikki tunnista.

Vierailija
11/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se negatiivinen ensisignaali on ollut jokin uhkaava ele, johon päälle naurua tai kova halu tutustua minuun ja päästä henkisesti ihon alle. Tai muuten tosi outo ja tunkkainen olo siitä ihmisestä. Jotenkin ällöttävä ja lipevä, teennäisen ystävällinen tyyppi.

Vierailija
12/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa: asuu kerrostalossa, 4G liitymä, Dellin tai HP:n läppäri, Samsungin OLED TV jossa ei ole HDTV valmiutta, K-raudan pallogrilli, Rainbow grillihiiliä, joku etenkin sähköllä toimiva Aasian kippo kulkimena, tatuointeja, lävistyksiä, sokkivärjäys tai kananpersetukka, joku (y)amk-tutkinto ja silti suoritusportaan töissä jossain tehtaassa työhön osallistuvana vuoropomona jne, suvussa yh- tai apukoulu-tarkkistaustaa viimeisten 4 polven aikana, pimeitä sekopääkuvia somessa jota päivitetään joka päivä. 

Tuohon ei liity tunnistamista. Ap

Vierailija
13/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat ulkoisia asioita, ei ihmisen sisäistä luonnetta eli todellista olemusta. 

Vierailija
14/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja kannattaa vältellä

Vierailija
15/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa...

Vierailija
16/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Esim. juorueukot ja -ukot olen oppinut tunnistamaan  hyvin nopeasti ja pidän heidät erossa itsestäni.

Vierailija
17/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaulatatskat ja pikkurikollisuus: vientiä riittää!

Ja tämän tietää jo jokainen.

Vierailija
18/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, valitettavasti.

Vierailija
19/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, saitko pakit tällaiselta?

Vierailija
20/110 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta valitettavasti koen, että minun on vaan yritettävä (= epäonnistun ihan varmasti) voittaa heidät puolelleni. Tähän on syy lapsuudessani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä