Akateeminen ja hyvätuloinen tavismies, millaisia naisia heillä on?
Jos akateeminen ja hyvätuloinen mies on ulkonäöllisesti tavis, niin millaisia on heidän naisensa, jos sellainen on?
Löytyykö fitness-naista? Kun olin itse yliopistolla, en nähnyt Aallossa koskaan rumaa naista. Kyllä siellä lähestulkoot kaikki naiset harrastivat jollain tasolla jotain liikuntaa ja pitivät ulkonäöstään huolta. Miehissä oli vaihtelua enemmän.
Kommentit (10)
Tavis akateemisella on rumahko akateeminen nainen, komealla akateemisella on keskinkertaisen näköinen akateeminen nainen. Mies joutuu aina tyytymään.
Hyvätuloisena tavismiehenä (lääkäri ammatiltani) naisekseni on osunut jumalainen kaunotar, joka on hellä, kiltti, älykäs ja seksipeto sängyssä ja arjessa tasaveroinen kumppani ja mitä mainioin lastemme äiti.
En tiedä mikä lienee vaikuttanut. Yleensä olen naisille ilmaa ja ns. baaritiskikarismani on varmaan asteikolla 1-10 jotain pakkasen puolella.
Luulisi, että Aallossa opiskelleena arvostaisit naisessa enrmmän älykkyyttä kuin sitä, kuinka fitness hän on.
Naisia kiinnostaa vain raha ja status
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kun se niin usein on yhdistettynä kusipäisyyteen. Valitettavasti näin on kokemukseni.
Jokaisella tuntemallani on akateeminen nainen. Maisteri, DI, tohtori, lääkäri Kukaan näistä naisista ei ole kyllä ns. ulkonäkökeskeinen. Saattavat harrastaa liikuntaa kyllä, mutta se on harrastus, sitä tehdään terveyden ja kunnon takia. Ei hyvän kropan takia. Sama näkyy myös esim. meikkauksessa ja vaatetuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että Aallossa opiskelleena arvostaisit naisessa enrmmän älykkyyttä kuin sitä, kuinka fitness hän on.
Vähänpä olet oppinut miesten sielunelämästä.
Lähetään nyt siitä että sun koulutus ei kiinnosta yhtään naista, rahalla on suurin vaikutus. Ulkonäkö merkkaa enemmän kuin sun koulutus/ammatti.
Helppo muistisääntö tässä on:
Raha/status>ulkonäkö>koulutus/ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä eikä minulla ole oikein mitään statusta, mutta naiset silti pitävät. Auttaa katsos kun on komea ja hyvää ja älykästä seuraa. On minulla toki korkea koulutus, joten joku päivä varmaan rahaa ja statustakin enemmän, mutta ei kyllä hetkeen. Naisia saattaa kiinnostaa rumien ja epämiellyttävien miesten kohdalla vain raha ja status, se on toki mahdollista.
Naapurilla i oli hyvä vaimo mutta itsekäs mies ei arvostanut ja vaimo otti ja lähti. Täys törppö se tyyppi on koulutuksesta ja varakkuudesta huolimatta. Ei mikään saalis, hyi.