Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käväisin Tinderissä pikaisesti ja siellä oli paljon samoja miehiä kuin viisi vuotta sitten

Vierailija
19.10.2024 |

Ilmeisesti siis ovat siellä jatkuvasti. Miten on mahdollista, että ihan kivan näköiset miehet eivät löysä seuraa pidemmäksi aikaa?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niillä olla ollut välissä suhde joka on loppunut ja tulleet uudelleen tinderiin. Tai sitten eivät edes etsi vakituista kumppania.

2/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi muistaa jotain kerran nähtyjä naamoja 5 vuoden takaa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihan kivan näköinen ei riitä Tinderissä.

Vierailija
4/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis miksi itse olet tinderissä vaikka jo viisi vuotta siellä olit? Mikä vikana?

Vierailija
5/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miten voi muistaa jotain kerran nähtyjä naamoja 5 vuoden takaa 😅

Olen eri, mutta itse kyllä muistan osan, kun on edelleen samat kuvatkin. Huvittavimpia on tyypit jotka ei itse sitten muista. Yksi tyyppi on ghostannut minut jo kertaalleen treffien jälkeen ja sitten kun olen mennyt jossain vaiheessa tinderiin uudelleen tauon jälkeen, niin hän on tykännyt uudelleen.

Vierailija
6/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset ovat maailman nirsoimpia joten miehet on ikuisesti tinderissä.

Vierailija
7/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat Tinderin parhaita asiakkaita kun roikkuvat siellä ikuisesti. Kai ymmärrät että tuon furman ei kannata parittaa ketään?

Vierailija
8/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mielestä ihan kivan näköinen ei muiden mielestä sitä ole? 

Vierailija
9/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko profiili on voimassa, jos sitä ei itse poista?

Vierailija
10/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin tinderissä muutamisen kuukautta ja juttelin aina yhdelle mätsille kerrallaan, kunnes tapasin toisen tai en. Sänkyynhän he aina vinkuivat. Kohta tajusin että suurin osa naisista juttelee pehmoseksiä useille äijille samaan aikaan, niin taisi jäädä profiili lojumaan järkytyksestä.

Vierailija
11/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olin tinderissä muutamisen kuukautta ja juttelin aina yhdelle mätsille kerrallaan, kunnes tapasin toisen tai en. Sänkyynhän he aina vinkuivat. Kohta tajusin että suurin osa naisista juttelee pehmoseksiä useille äijille samaan aikaan, niin taisi jäädä profiili lojumaan järkytyksestä.

Se on lorttojen sovellus

Vierailija
12/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sieltä haetakin ihan vaan yhden yön seuraa tai korkeintaan kevyttä tapailua hetkeksi. Eipä ihme, jos samat naamat pyörii edelleen harjoittamassa elämäntapaansa.

Vierailija
13/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sieltä haetakin ihan vaan yhden yön seuraa tai korkeintaan kevyttä tapailua hetkeksi. Eipä ihme, jos samat naamat pyörii edelleen harjoittamassa elämäntapaansa.

Kyllä sieltä haetaan useamman yön seuraa. Jopa loppuelämän.

Vierailija
14/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on lorttojen sovellus

itse etsin parisuhdetta aikoinaan ja tinderissä kaikki miehet hakivat vain seksiä. Onneksi löytyi harrastuksien kautta oma mies kuitenkin. 

Vierailija
15/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun "pitkäaikaista suhdetta" hakevilla on usein viikossa useampi "kumppani". Eivät taida vieläkään ymmärtää termin merkitystä. Ja niistä lapsistakin voisi mainita jotakin...

Vierailija
16/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka edes joutuvat turvautumaan tinderiin.... niissä on muuten sit kaikki vialla. Kuinka epätoivoisia ja säälittäviä paskoja ne onkaan  :D

Vierailija
17/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on lorttojen sovellus

itse etsin parisuhdetta aikoinaan ja tinderissä kaikki miehet hakivat vain seksiä. Onneksi löytyi harrastuksien kautta oma mies kuitenkin. 

Ei vaan kaikki sinua kiinnostavat miehet hakivat seksiä. Siinä on vissi ero, kertonee myös sinusta.

Vierailija
18/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka edes joutuvat turvautumaan tinderiin.... niissä on muuten sit kaikki vialla. Kuinka epätoivoisia ja säälittäviä paskoja ne onkaan  :D

Ei läheskään yhtä epätoivoisia ja säälittäviä kuin sinä. Kasva aikuiseksi.

Djdb
19/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin tästä muutama pv sitten tyttis kavereiden kanssa. 2021 mun kaverille sä olet upea, suorastaan yksisarvinen näiden naisten Joukossa tyypit pommittaa nyt tätä ihan samaa settiä mulle.  Kaveri asuu Helsingissä minä Lahdessa.

Ihan samoja latteuksia ja kehumista vuodesta toiseen ilmeisesti jokaiselle naiselle..

T vaan. Teemu P, MikkoH, HH.

Vierailija
20/94 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kanssa tinderissä ollut pitkään. Toisaalta sovellus voi olla pois käytöstä välillä kun menee järki siihen mutta silti sen aina lataa. Välillä kumminkin on ihan mukavia keskusteluita yms. 

On siellä samoja kauniita naisiakin vaikka kuinka pitkiä aikoja. Ehkä se ei ole kaikille pelkkä parisuhteen etsimispaikka.

Luultavasti sovellus myös koukuttaa käyttäjiään. Eräs naispuolinen tuttu sanoi että tunsi olonsa imarrelluksi kun tuli satoja tykkäyksiä lyhyessä ajassa. Näihin tunteisiin tietenkin voi jäädä koukkuun ja sovellus tarjoaa niitä.