Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olen viikon syömättä ja juomatta . Mä voin vannoa..mä olen helvetin aggressiivinen kun ei ole ruokaa tai syön vähän.. olen tälläkin hetkellä.. niin siitä tulee pahaa jälkeä ..jos meen syömislakkoon

LOL tää oli kyl hauska kommentti 😅🤣 en varppina haluis olla samassa talossa agressiivisen satakiloisen kanssa, antaisin äkkiä ruokaa et rauhottuu, jos oisin 😀

Vierailija
142/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko etteivät hyvännäköiset suositut henkilöt vähä huijaa taustatarinansa kanssa että tuotteet tai palvelut menis kaupaksi paremmin🤔😄 motivaatiopuheet on samanlaista joukko hurmosta kuin lahkoissa ja näissä Jeesus yhteisöissä.. ja mikä ihme tää nykyinen kaikki pystyy kaikista on kaikkeen juttu on 😄🤔 se että joku on onnistunut jossain ei sulje mitenkään pois sitä asiaa ettei se toisille olis täysin mahdotonta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muka kiinnosta, mutta täällä jaksaa raivota kuin pahainen kakara. Kuulostat uhmaikäiseltä uhmakohtauksessa. Kukaan muu ei voi elämääsi muuttaa, apu on lähellä omissa käsissä, itse päätät mitä teet. Muutu tai kärsi ja kiukuttele, se on niin yksinkertaista loppujenlopuksi. 

Vierailija
144/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olen viikon syömättä ja juomatta . Mä voin vannoa..mä olen helvetin aggressiivinen kun ei ole ruokaa tai syön vähän.. olen tälläkin hetkellä.. niin siitä tulee pahaa jälkeä ..jos meen syömislakkoon

LOL tää oli kyl hauska kommentti 😅🤣 en varppina haluis olla samassa talossa agressiivisen satakiloisen kanssa, antaisin äkkiä ruokaa et rauhottuu, jos oisin 😀

Loliloli. En ole koira . Ja mä heittäisin ruuat sun päälles .. kumminkin toisit jossain koiran kupissa ne 

Vierailija
145/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt olet ottanut ilmeisesti jotain tajuntaan vaikuttavaa ainetta/aineita, ota nyt rauhallisesti ja selvitä pää kuntoon, käyttäydyt törpösti täällä. Olet saanut tosi hyvää ilmaista apua monilta ihmisiltä täällä, jos se ei kelpaa, varaa aika terv.keskuksesta ja/tai varaa aika yksityiselle terapeutille. 

Lopeta myös tuo ilmiselvä kalatelu sinua auttaneiden elämäntarinoista. Miksi he/me alettaisiin täällä hoorata sinulle itsejämme sen enempää, mitä jo ollaan sanottu, kun suhtaudut kaikkeen ivalla. Puhuminen/kirjoittaminen kannattaa lopettaa, kun ihmistä ei kunnioiteta. Tämä on ihan Jordan Pederseninkin vinkki ja näinhän se on.

Et sitten osannut omalla suullasi tuota sanoa vaan piti jotain ihmistä siihen lainata. Ai sulla on niin paljon rahaa että saat yksityisen terapeutin. Hyvä sulle👏 

Vierailija
146/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei muka kiinnosta, mutta täällä jaksaa raivota kuin pahainen kakara. Kuulostat uhmaikäiseltä uhmakohtauksessa. Kukaan muu ei voi elämääsi muuttaa, apu on lähellä omissa käsissä, itse päätät mitä teet. Muutu tai kärsi ja kiukuttele, se on niin yksinkertaista loppujenlopuksi. 

Oletko sä muuttunut 🤔 no täähän on mulle loistavaa viihdettä.. kun Jumala ihmiset jakaa ivallisesti vinkkejään ja lainailee ympäri pyöreitä motivaatio puhujia.. täähän on hauskaa. Ja tuohon ylempään kommenttiin en ole vetänyt mitään , itehän te siellä olette ehdottomasta zombilääkkeitä purnukat avoinna.

Vierailija
147/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko etteivät hyvännäköiset suositut henkilöt vähä huijaa taustatarinansa kanssa että tuotteet tai palvelut menis kaupaksi paremmin🤔😄 motivaatiopuheet on samanlaista joukko hurmosta kuin lahkoissa ja näissä Jeesus yhteisöissä.. ja mikä ihme tää nykyinen kaikki pystyy kaikista on kaikkeen juttu on 😄🤔 se että joku on onnistunut jossain ei sulje mitenkään pois sitä asiaa ettei se toisille olis täysin mahdotonta 

Höpöhöpö sun kanssasi. Laitat aihetta sivuraiteille, sen sijaan että kohtaisit ongelmasi reilusti. Painonpudotus ja elämäntaparemontti EI ole täysin mahdotonta, kuten sanoin aiemmin, sinun painopulma on lievän tason ongelma ja tuollainen sabotoiva puhe painoasian onnistumiseen on kuin hemmoteltu nappula valittaisi ettei pysty elämään ellei saa pelata videopelejä ympäri vuorokauden. 

Sun todellakin kannattaisi kuunnella niitä Motiovational Speechsejä sen jälkeen, kun saat pääsi selväksi etkä ole aineissa. Siellä sanotaan tuohonkin, mitä äsken laitoit viestiisi, suoraan sanotaan siihenkin. Sinun ongelmasi ovat täysin korjattavissa kuten ovat hyvin monen muunkin. Ongelmat kuuluvat osana elämiseen. JOs ihminen väittää, että hän ei kuulu onnistujiin eikä hän siis voi onnistua, niin tämä viesti menee myös aivoihin ja universumin kenttään, se on kehä. 

Otat nyt rauhallisesti, lopetat törppöilyn, ja huomenna on uusi päivä ja aloitat uudelta tasolta. Jo tänään voit aloittaa asioihin perehtymisen, niin voit mennä hyvillä mielin nukkumaan. Ehkä laittaa pahoittelun ja kiitokset ketjuun, siinä ryhtiliikkeen aloitus. Jos et pysty nyt kiitos ja sorit-hommaan, siirry asioihin perehtymiseen ja lopeta turha länkytys, sitten nukkumaan ja mietit että uusi vaihe on lähtenyt päälle. Minä en sun puolesta voi sitä tehdä, vaikka sanoinkin mitä tilanteessa voisi tehdä.

Mieti asioita, halu uuteen vaiheeseen syntyy sun aivoissa - se on susta kiinni.

Vierailija
148/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko oikeesti videopeleistä samassa lauseessa ja isosta elämäntapa remontista . Et oo tosissas

Vierailija
149/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sen Jordan Pedersen-viitteenä, koska ajattelin hänen olevan sinuun enemmän vaikuttavan kuin minun.  Näin yksinkertaista. Tarkoitus on auttaa sinua, joten päämärään pääsemiseksi toimin niin, mikä on parasta, enkä niin mikä toimii egoni eteen. 

Loppulauseen laitoit täkyksi, jälleen kalastelua. Lisäksi neuvon sisäistäminen/sisälukutaito ei mennyt siellä nappiin, siinä luki vaihtoehtoisesti terv.keskukseen tai terapeutille. Minä en ole rikas, mutta minä en tiedä, oletko sinä. 

Ylipäätään: lopeta turha länkytys ja ryhdy asioihin, aiemmassa viestissä tästä sinulle. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt olet ottanut ilmeisesti jotain tajuntaan vaikuttavaa ainetta/aineita, ota nyt rauhallisesti ja selvitä pää kuntoon, käyttäydyt törpösti täällä. Olet saanut tosi hyvää ilmaista apua monilta ihmisiltä täällä, jos se ei kelpaa, varaa aika terv.keskuksesta ja/tai varaa aika yksityiselle terapeutille. 

Lopeta myös tuo ilmiselvä kalatelu sinua auttaneiden elämäntarinoista. Miksi he/me alettaisiin täällä hoorata sinulle itsejämme sen enempää, mitä jo ollaan sanottu, kun suhtaudut kaikkeen ivalla. Puhuminen/kirjoittaminen kannattaa lopettaa, kun ihmistä ei kunnioiteta. Tämä on ihan Jordan Pederseninkin vinkki ja näinhän se on.

Et sitten osannut omalla suullasi tuota sanoa vaan piti jotain ihmistä siihen lainata. Ai sulla on niin paljon rahaa että saat yksityisen terapeutin. Hyvä sulle👏 

Vierailija
150/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko oikeesti videopeleistä samassa lauseessa ja isosta elämäntapa remontista . Et oo tosissas

Lopeta turhan louskutus. Katso viestit tästä aiheesta ja toimintasuunnitelma tälle illalle ja kohti huomista. 

Vierailija
151/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon sun kannustamisen olis voinut ottaa ihan tosissaan jos olisit sanonut asioita omana itsenäs mutta ei vedät jonkun Jordan tahnan tähän 😅.. mulla ei ole mitään pahoiteltavaa.. yritän selvitä vaan seuraavasta 10 päivästä parilla kympillä. Joten ole hiljaa jo kroisos

Vierailija
152/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule en tunne ketään mallikaunotar Jordania enkä muutakaan tahnaa tai lenkkaria .. 😅muhun ei tee vaikutusta jos joku tuollainen yksinkertaistaa kaiken .. tunnen itseni. Olisin tehnyt jo asioita jos tietäisin niihin pystyväni.

Vierailija
153/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo. Älkää tarttuko näihin horinoihin. 

Vierailija
154/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheinissa on isoja kokoja. Tässä tilanteessa sieltä voi hyvin mielin tilata.

Vierailija
155/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta turhan louskutus. Katso viestit tästä aiheesta ja toimintasuunnitelma tälle illalle ja kohti huomista. 

Joo minä vaikka poltan tämän kämpän ennemmin kuin katson sun kidutus suunnitelmaa. Mä en ole sun koira.

Vierailija
156/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheinissa on isoja kokoja. Tässä tilanteessa sieltä voi hyvin mielin tilata.

No varmaan on mutta nyt ei ole rahaa siihenkään. Pitää ostaa talvikengät kun saa rahaa seuraavan kerran ja niihin menee koko raha mitä vois käyttää vaatteisiin.. ja älä ehdota mitään kirpparia siellä ei ole mitään oikeasti leveälestisiä kenkiä ole.

Vierailija
157/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ihmeellistä venkoilua. Nyt länkytys ja jorinointi seis ja ryhdy iltatoimiin. Parinkympin bubjetti on tod.näk.seurausta siitä, että olet kuluttanut vähävaraisen budjetista rahaa liikaa mättöön ja sellaiseen, mihin sitä ei olisi tarvinnut laittaa, alkokin maksaa. Hyvä että kuitenkin tiedät saldon ja ymmärrät vastuun. Osta iso puuropaketti kaupasta, ei maksa paljoa, siitä teet joka päivä puuroa aamulla. Ostat perunoita ja tonnikalaa muuksi ruuaksi, siinä yksi halpa ruokatyyli 10 päivään.  Ensi kerralla eli huomisesta lähtien katsot ettei käy niin, alkot kun jää ostamatta, jää käteesi enemmän kuin nyt. Kyl se tästä, kun vaan haluat mennä eteenpäin. Lopulta pääset pisteeseen, jossa olet kunnossa ja sitten voit päästä tienaamisen tielle. Nyt keskity kuntoon pääsemiseen, ja se onnistuu. 

Vierailija kirjoitti:

Tuon sun kannustamisen olis voinut ottaa ihan tosissaan jos olisit sanonut asioita omana itsenäs mutta ei vedät jonkun Jordan tahnan tähän 😅.. mulla ei ole mitään pahoiteltavaa.. yritän selvitä vaan seuraavasta 10 päivästä parilla kympillä. Joten ole hiljaa jo kroisos

Vierailija
158/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tavote mitä tahdot ja kohti sitä. Paino kyllä tippuu kun tahtoa tarpeeksi. Mieti vaikka aikaa 2kk päästä. Pikku askelin muutat ajatusta,miten näet itsesi et parempi olla.

Raivoa on hyvä purkaa lenkillä tai muuten liikkuen.

Vierailija
159/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo alkoholia oikeastaan koskaan. Tonnikala ei ole halpaa. En koske perunaan . Töihin ei vaan mennä 😅😅 Toivottavasti sä kuolet. 

Vierailija
160/266 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöydyt kuin joku nappula, niin kohtelen sinua kuin sellaisena. Liiankin lempeämielisesti, en ole äitisi, yritän olla enemmän kuin isähahmo - alkaa tuntua että sellaista jämäkkyyttä tähän tarvittaisiin.  Kidutussuunnitelma, hohhoh, enempää ei voi kuulostaa kermaper*eeltä, joka ei vaan halua luopua kerman mättämisestä joka päivä pötsiinsä.  Nyt rotia sinne.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minä vaikka poltan tämän kämpän ennemmin kuin katson sun kidutus suunnitelmaa. Mä en ole sun koira.