Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
101/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks vaatteita pitäis pitää jonain tavoitevaatteina.. jos ei oo rahaa uusiin.. niin sitten pitää kuolla. Aika kuvottavaa että pitää kitua liian pienis vaatteis siihen asti että laihtuu 

Sitten itsesäälipaskiaisen pitää opetella siellä nurkissaan tuunaamaan itse vaatteensa oikean kokoisiksi. Käyttämällä kokojatkeena toisia tekstiilejään. Ja vaikka käsin ompelemalla. Lanka ja neula ei paljoa maksa. Netti on opettajana sinullekin auki.

Stanan käki.

Vierailija
102/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin apu voisi olla nyt hyvä, esim. lääkitys. Älä jää yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan tiedän etten kykene laihtumaan varsinkin kun tää tulee tälleen mikään ei enää mahdu. Epämukava olo koko ajan niin se on yks helvetti .. kun mikään ei enää mahdu päälle tai ole sopivia miten ihmeessä niitä pitäis pystyä ees päälle pukemaan. Tämä on yhtä nöyryytystä. Eikä tästä kehästä pääse pois. On eri kannustaa itseään kuin pakottaa koska mitään sopivaa ei enää kaapista löydy. Miten aloittaa niin isolla rytinällä ettei tähän menisi kauaa 

Kukaan ei voi laihduttaa puolestasi. Lopeta tuo itsesäälissä piehtarointi.

Vierailija
104/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mä olen ollut todella iso kokoinen jo kauan. Viime vuoden kesänä painoin 120 yhdessä vaiheessa. .. nyt en tiedä mitä painan .. mun. Veikkaus 130 .. vuonna 2020 kesällä painoin 91 sitä ennen olin painanut lihavimmillani noin 110,  Joskus 2018 siis. 

Oon nyt 34. Nuorempana  olin liikunnallisesti  aktiivinen.ennen kuin muutin kotoa pari kymppisenä painoin noin 65 . Kun asui omillaan ei sitä kiinnostanut mikään liikunta tai ruuanlaitto. En ole oikein koskaan missään vaiheessa tykännyt tehdä ruokaa... Herkut maistui todella isoina määrinä kun sitä kunnon ruokaa ei tehnyt. Toki söin myös roskaruokaa.eikä mulla edes sellasta elämän rytmiä koskaan ollut. Vuosien aikana olen tehnyt niin paljon paskaa ja pahaa että olen luovuttanut siitä vähästäkin mitä olisin voinut koskaan olla. Mä varmaan sisäisesti olen aina vihannut elämää. Ei mulla koskaan ollut mitään tavoitteita. Elän koska ei musta ole edes itteeni tap

Ihan itse perseilylläsi olet elämäsi pilannut. Miksi sinulle pitäisi herua myötätuntoa?

Vierailija
105/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä on, että toiset urheilevat koko ikänsä ja ovat hoikkia, ja sitten laiskottelijat lihovat ja pyytävät vain lääkettä? Eikö ole melkoisen epäreilua?

Vierailija
106/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eli pakko alkaa rakastaa liikuntaa vaikka vihaa sitä. En mä pysty tässä painossa mihinkään. Oon paskannut ihan kaiken. En mä kykene paskana miettimään jotain terveellisyyttä. Mä oon ollut saatana ilman liivejä pakosti helvetin kauan ja nyt saa riittää!!???? Ei mulla ole ikinä rahaa eikä mitään muutakaan.. ampukaa mut. Mä en jaksa tälläistä saatanan kitsastelu paskaa

Pystyisitkö esimerkiksi käymään aamupäivällä ja ehkä jopa kävelemään ulkona, lähellä luontoa 10 minuuttia. Omasta kokemuksesta voin taata,  että tulee parempi olo ja voi ehkä löytyä pieni kipinä liikkumiseen. Etätsempit sinulle <3

Teija Tonnikeiju
107/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut taipuvainen ylipainoisuuteen. Osaksi se on ollut perinnöllistä, osaksi mieltymys herkkuihin ja ( ehkä!) siideriin. Anyway, kun menee vaatekauppaan on tosi vaikea löytää istuvia vaatteita, farkut on aina liian tiukat ja makkarat pursuaa vyötärölle. Omaan myös leveät lanteet joten lopputulos on aina katastrofi! Sitten vaan jos jotkut housut saan mahtumaan päälleni niin loppuaika menee niiden kanssa taistellessa. Joudun nostelemaan niitä kävellessä ettei peeppuvako näkyisi, istuessa ihan sama juttu, vedän paitaa päälleni jne. Laihduttanut oon monet kerrat mut aina on kilot tulleet takaisin.

Vierailija
108/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä en puhunut missään miten syön 🤔🤔🤔 😅 jos olet hyvännäköinen en ota sulta mitään neuvoa vastaan 

Miksi sinä täällä Vauvalla räyhäät, kun et keskustelua kestä. - Selvää on kertomattakin, että tuohon kilomäärääsi täytyy syödä rasvaa, sokeria jms. ja paljon.

Vierailija
109/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit itsellesi kiltimpi? Sinä olet ihminen ja kaunis, siinä kuin me kaikki muutkin. Puhu itsellesi kauniimmin ja pidä itseäsi hyvänä. Aloitat että ostat ruokakaupasta eri värisiä hedelmiä, tuot värejä kotiin. Kokeile miltä appelsiini, mansikka, mustikka maistuikaan. Syöt kauniita asioita ja ole itsellesi hyvä. Siivoat vähän kotia (se on hyvää liikuntaa), sytytät kynttilöitä. Tai teet ihan pienen lenkin ulos kun aurinkokin paistaa. Mieli paranee ja teet pieniä hyviä asioita joka päivä ihan vain itsellesi. Keskity siihen miltä vaikka hyvä keitto maistuu. Alat maistaa taas elämää. Ja lääkäri voi kyllä myös auttaa jos tuntuu ettei yksin jaksa ja tarvitsee apua nyt sitten vaikka painonhallintaan. Yksin ei tarvitse ponnistella.  

Vierailija
110/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit itsellesi kiltimpi? Sinä olet ihminen ja kaunis, siinä kuin me kaikki muutkin. Puhu itsellesi kauniimmin ja pidä itseäsi hyvänä. Aloitat että ostat ruokakaupasta eri värisiä hedelmiä, tuot värejä kotiin. Kokeile miltä appelsiini, mansikka, mustikka maistuikaan. Syöt kauniita asioita ja ole itsellesi hyvä. Siivoat vähän kotia (se on hyvää liikuntaa), sytytät kynttilöitä. Tai teet ihan pienen lenkin ulos kun aurinkokin paistaa. Mieli paranee ja teet pieniä hyviä asioita joka päivä ihan vain itsellesi. Keskity siihen miltä vaikka hyvä keitto maistuu. Alat maistaa taas elämää. Ja lääkäri voi kyllä myös auttaa jos tuntuu ettei yksin jaksa ja tarvitsee apua nyt sitten vaikka painonhallintaan. Yksin ei tarvitse ponnistella.  

Mä en halua syödä mitään keittoja 🤮🤮🤮🤮🤮🤮. Pienen lenkin 🤮🤮🤮🤮🤮.. pieniä pieniä pieniä papanoita varmaan löytyy sun housuista 🤣🤣🤣 

Vierailija
111/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina joku luonto 🤣🤣 .. hyi helvetti.. mitä se 10 min tekee .. mä vihaan liikuntaa .. mua ei sais ulos vaikka siellä olis Antti Reini 

Vierailija
112/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina joku luonto 🤣🤣 .. hyi helvetti.. mitä se 10 min tekee .. mä vihaan liikuntaa .. mua ei sais ulos vaikka siellä olis Antti Reini 

AP, mikä on ketjun aloituksesi idea??? Mitä haet täältä? Raivoat kaikille, torppaat kaiken, ilkeilet  vastaajille. Miksi?

Vierailija
113/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, mikä on ketjun aloituksesi idea??? Mitä haet täältä? Raivoat kaikille, torppaat kaiken, ilkeilet  vastaajille. Miksi?

Miksi mun pitäis heille olla mukava. Kysynpähän vaan. No täällä mun käsketään muuttaa kadulle ja lopettaa syöminen kokonaan

Vierailija
114/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edessä loistava tulevaisuus tosiaan... Sivusta

Vierailija
115/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edessä loistava tulevaisuus tosiaan... Sivusta

Mitä toi tarkoittaa. No onneks sä olet niin saatanan etevä että ihan sama että olen luuseri. Potki vaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
116/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet on aina ollut mun aatteet. Ai että niitä on kiva ostaa ja sovitella ja keikaroida milloin milläkin plagilla. RAKASTAN erilaisia vaatteita ja niiden kanssa voi pelata loputtomiin, jopa mielialan mukaan. Varmaan törsännyt pienen omaisuuden erilaisiin kokonaisuuksiin. Pitää taas tilata jotain uutta ja innostavaa, vaatteet piristää ja on niin loistava fiilis.

No sä voit varmaan tilata mullekin olo asun koko 2xl kiitos

No ethän sä kovin iso ole, jos 2xl vaatteet menevät. Älä huoli. 

Vierailija
117/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vastausten perusteella ei ole mitenkään kohtuutonta jos joutuu kärsimään sitten siitä omasta olotilastaan

Vierailija
118/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä on, että toiset urheilevat koko ikänsä ja ovat hoikkia, ja sitten laiskottelijat lihovat ja pyytävät vain lääkettä? Eikö ole melkoisen epäreilua?

No mitä väliä sillä on, että toiset saa lääkettä? Voihan se urheilijakin lopettaa urheilun ja alkaa mättämään paskaa suuhun ja hakea lääkettä jos on niin EPÄÄ. 

Vierailija
119/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää halutessasi 2min niin saat 12min eli Cooperin testin.

Vierailija
120/266 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin vihainen ja ilkeä ap? Sulle on moni vastannu kivasti ja sinä vastaat tosi rumasti takaisin.