Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus vaatteista

Vierailija
18.10.2024 |

Oon alasti kotona kun mitkään vaatteet ei enää päälle sovi. Mitä tässä voi tehdä kun en mä yhdes yös laihdu... Kun mietin että pitäis pudottaa painoa.. eka tunne on viha ja se että nyt en halua syödä mitään. Ei tuu mieleen että nyt liikkumaan tai valmistamaan ruokaa. Jos en tee mitään se on kärsimystä jos tekisin sekin olis yhtä helvettiä. 

Kommentit (266)

Vierailija
61/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä päätellen ap on todella humalassa. 

Tiedätkö paljonko alkoholissa on kaloreita? Sen karsimisesta olisi näköjään mielenterveytesikin kannalta hyvä aloittaa. 

Vierailija
62/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees muista millon oon juonu alkoholia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tämä luuletko sä ettei läski tiedä että syö väärin tai missä on kuinka paljon kaloreita.. 

Vierailija
64/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei ole kyse vaatteistasi tai painostasi, vaan mielenterveyden häiriö(i)stä. Hakeudu avun pariin, vaikka yksityiselle, jos vaan mitenkään mahdollista. 

Vierailija
65/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 163 cm 

Painatko 163 kg?

Vierailija
66/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ratkaisu vastaavaan tilanteeseen oli 2kk keto ja pätkäpaasto. Nyt mahtuu taas.

Vierailija
67/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyrkinyt ajattelemaan, että tuota sunkin hienosti kuvailemaa oloa ei pahenna se, jos joutuu menemään ulos ja käymään suihkussa. Olo ei siitä pahene, vaikka tekee itselleen hyödyllisiä asioita.

Vierailija
68/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pitää paikkansa, että olet velkaa ja mikään työ ei suju, kyse on paljon isommasta ongelmasta kuin vain painosta.

Voisitko soittaa johonkin mielenterveyspalvelunumeroon, josta osattaisiin ohjata eteen päin. Vaikutat olevan vielä suhtnuori, joten älä hukkaa enää yhtään päivää itsetuhoosi. Yksin et tuosta solmusta selviä. Joku tukihenkilö voisi auttaa alkuun. Ota ensimmäinen askel kohti terveellistä elämää - niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Olet avun arvoinen.

Vierailija
69/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paina 163. Painan jotain 130. Miksi ihmeessä menisin ulos. En halua ulos. Se tuntuu nöyryyttävältä. 

Vierailija
70/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei ole kyse vaatteistasi tai painostasi, vaan mielenterveyden häiriö(i)stä. Hakeudu avun pariin, vaikka yksityiselle, jos vaan mitenkään mahdollista. 

🤣🤣🤣 En ikinä mene vapaaehtoisti mihinkään kusiseen dkt terapiaa potkittavaksi. 

Vierailija
71/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kertoisin koko tarinan ei kukaan enää sanois hae apua. Jos nyt oltais hiljaa tästä avun hakemisesta. 

Vierailija
72/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣 En ikinä mene vapaaehtoisti mihinkään kusiseen dkt terapiaa potkittavaksi. 

Ok, ahdistu alasti kotonasi kuoliaaksi sitten. Valinta sekin.

Kaikkia ei voi auttaa... 

Vierailija
73/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mä en ikinä en ikinä hae apua .. en ikinä. Luojan kiitos mä olen aina sanonut ollut epämotivoitunut.  Menkää te ja uskokaa te...  Mua ei kiinnosta pätkääkään. Yhtään mikään. Ei yhtään mikään. Jos mä. Huomenna kuolisin se ois parasta mitä mulle vois ikinä tapahtua.. luulin että osaan kirjoittaa hyviä runoja..mut ei saatana sitäkään . Annetaan olla !!!!!?! Ei enää kertaakaan tuota apu sanaa.. kiitos!!??

Vierailija
74/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tärähtänyt provo koko juttu. 

Vierailija
75/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuolema on aina parempi kuin kidutus terapia . Aina parempi. Mä en ala leikkimään jotain empatiakeijua vaan että täällä kusisessa yhteiskunnassa jotenkin pärjäis

Vierailija
76/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kirjoitit ongelmastasi tälle palstalle, jos mikään apu ei sinulle käy? 

Vierailija
77/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin Provo.? Mä en vain osaa kertoa mitään selkeästi. Onneks te ootte niiiiin kultaa kultaa kultaa.. kun mä oon teidän silmissä vaan multaa multaa multaa

Vierailija
78/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se keto juttu on 

Vierailija
79/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kauniiden oma juttu. Niinkö?? Kyllä mä tiedän että heillä on oma sisäpiiri.. kauniit leikkii avuliasta .. koska heille se on niiiiin helppoa

Vierailija
80/266 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh kerro siitä kauniiden keto jutusta..jaa ai niin ei sitä rumille kerrota.. kyllä mä nään että siellä ollaan niin ollakseen .. hyvännäköisinä.. ,🤮🤮🤮🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme