Naapurilla on yhä jouluvalot pihalla.
Naapurini on laiska, se ei jaksa ottaa jouluvaloja pois ja sen ovessa on yhä joulukoriste. Miksi jotkut pitää jouluvaloja myös silloin kun ei ole joulu?
Kommentit (17)
31.1. Saakka pidetään aina päällä.
No käy ottaan ne pois, saatana. Naapurilla saattaa olla esim influenssa tai muu vakava este. Auta häntä hädässä.
Mä otan jouluvalot pois yleensä vähä ennenku koulutukset alkaa 😃
Jouluvalot on täälläkin, tuskinpa naapurit niistä kärsii. Nätit, pimeässä suorastaan kauniit.
Ei ne ole jouluvalot, ne on talvivalot. Palavat niin kauan kuin pimeää piisaa.
Sinulla taas ei ole ikinä valot päällä.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin joulu päättyy loppiaiseen, toisilla Nuutinpäivään. Minulla on jouluvalot aina vähintään alkuvuodesta olevaan syntymäpäivääni asti.
Jos vietät jotain muinaisuskontoon perustuvaa nuutinpäivää, et todellakaan vietä joulua etkä laita jouluvaloja tai joulukuusta!
Vierailija kirjoitti:
Ei pala kun minä tulen saksien kanssa.
Onneksi pakkanen pamautti monet muuntajat ja jouluvalot paskaks.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin joulu päättyy loppiaiseen, toisilla Nuutinpäivään. Minulla on jouluvalot aina vähintään alkuvuodesta olevaan syntymäpäivääni asti.
Joo tiedetään että rahvas tekee noin.
Minua ei haittaa toisten kausivalot pihoilla
Ne valot pihakuusessa on sen takia vielä pitkään , koska päivän pituus meilläpäin on alle kolme tuntia.
Katsotaan sitten maaliskuussa sitä kausivalojen pois ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pimeydestä tykkäät, niin muuta Muonioon. Siellä on kaamos vielä monta viikkoa.
Pakko pitää kausivaloja, kun kukatkaan ei kuki.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pakkanen pamautti monet muuntajat ja jouluvalot paskaks.
Ei siitä jouluvalot hajonnu, pimeni vaa joksiki aikaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pimeydestä tykkäät, niin muuta Muonioon. Siellä on kaamos vielä monta viikkoa.
Toi ap vois muuttaa sinne autiomaahan niille leveysasteille. Pimeehän se on jo luonnostaan.