Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Uskovaiset aina puhuu siitä miten kuulevat Jumalan äänen, mistä ne tietää että se on varmasti Jumala eikä vaikka naapurin äijä joka pelleilee? Puhuuko Jumala ihan ihmisen äänellä vai syötetäänkö se jotenkin aivoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran taivas ja helvetti on olemassa, niin miksi uskovaiset ovat siitä hiljaa. Silloinhan pitäisi suorastaan olla huutamassa turuilla ja toreilla ja mainostaa jokaisessa lehdessä ja somessa ja missä vaan, että tehkää parannus, miksi te uskovaiset olette hiljaa?
NiinPÄ. Itsekin olen seurannut tyrmistyneenä kun kansakunta kulkee kohti tuhoa, eikä kukaan ei puhu mitään. Ei uskovan tarvitse lähteä Borneon viidakkoon tekemään lähetystyötä, kun ihan Suomessakin on paljon ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet evankeliuma tai oikein tiedä että mikä se Jeesus nyt oikein on. Lähetyskenttää ei tarvitse kaukaa etsiä tässä maassa.
Jos talo palaa, niin silloin ravistellaan muut hereille, pahastuivat tai eivät. Sen jälkeen on heidän oma asiansa ottavatko varoituksesta vaarin, mutta varoittaa pitää. Vai mitä ajattelisitte sellaisesta joka huomaa laivan uppoavan, mutta ei herätä muita hytissä nukkuvia, vaan lähtee vain vähin äänin pelastusveneelle?
Evoluutio ja Jumala ja Suomen hallitus. Ja sitten ketjun häröpoistelija. Yksikään näistä ei tunne empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran taivas ja helvetti on olemassa, niin miksi uskovaiset ovat siitä hiljaa. Silloinhan pitäisi suorastaan olla huutamassa turuilla ja toreilla ja mainostaa jokaisessa lehdessä ja somessa ja missä vaan, että tehkää parannus, miksi te uskovaiset olette hiljaa?
NiinPÄ. Itsekin olen seurannut tyrmistyneenä kun kansakunta kulkee kohti tuhoa, eikä kukaan ei puhu mitään. Ei uskovan tarvitse lähteä Borneon viidakkoon tekemään lähetystyötä, kun ihan Suomessakin on paljon ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet evankeliuma tai oikein tiedä että mikä se Jeesus nyt oikein on. Lähetyskenttää ei tarvitse kaukaa etsiä tässä maassa.
Jos talo palaa, niin silloin ravistellaan muut hereille, pahastuivat tai eivät. Sen jälkeen on heidän oma asiansa ottavatko varoituksesta vaarin, mutta varoittaa pitää. Vai mitä ajattelisitte sel
Kylläpä Saatanan lapsi jaksaa löytää koko ajan uusia pilkan aiheita.
Pyhä Henki ohjaa uskovaa. Herra myös ilmoittaa itse itsensä kenelle haluaa, ilman ihmisten apuakin.
Käänny ja kadu ennen kuin on liian myöhäistä. Herra ei halua kenenkään joutuvan kadotukseen.
Lainasitkohan nyt oikeaa viestiä? Lähetyskäskyhän lukee selvästi Raamatussa! Käsky, ei toive tai pyyntö. Se tarkoittaa juurikin sitä että uskovien on tehtävä itse lähetystyötä, eikä odotettava vain passiivisena että jostain tulee joku herätys.
"Jos et ole lähetystyössä, niin olet osa lähetyskenttää".
Olin aikaisemmin eräässä uskonlahkossa ja minut suorastaan pakotettiin "hihhuloimaan" oli pakko mennä kaduille jakamaan traktaatteja ja tehtävä radio-ohjelma, kun kieltäydyin näistä kaikista minut potkaistiin pois seurakunnasta, onko tämä nyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Jos rukoilee, onko pakko mennä aina polvilleen ja kumpaako pitää rukoilla Jeesusta vai Jumalaa?
Ei ole, mutta niin voi tehdä jos haluaa. Aikoinaan rukoiltiin myös kädet taivasta kohti kohotettuna. Jeesusta on hyvä rukoilla.
Rukousta pidetään joskus ikään kuin toivelistana, mutta rukouksessa voi myös kiittää Luojaansa kaikesta siitä hyvästä mitä on jo saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa nyt kuunnella niitä mainostettuja hengellisiä kanavia tv,radio, joytube , kirjallisuus.
NIinmutku SÄÄNNÖT!
5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustojen sisällöistä. Muista, että viestit jäävät pysyvästi sivustolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos talo palaa, niin silloin ravistellaan muut hereille, pahastuivat tai eivät. Sen jälkeen on heidän oma asiansa ottavatko varoituksesta vaarin,
Raamattua on tosiaan mahdoton ymmärtää ilman Pyhää Henkeä. Ja en nyt koe, että pauhaat oikealle yleisölle; täällähän me jaamme ilosanomaa.
Uudestaan: Pyhä Henki ohjaa mitä tehdä ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tagliatelle pastan keitto ohje?
Olet väärässä keskustelussa. Oletettavasti ap toivoo kristinuskoon liittyviä kysymyksiä?
Ap on hiljaa ja hihittelee itsekseen, kun on hyvä trolli tämä ketju. Ihan kuten Jumalansa.
Miksi kaikkien uskoon tulleitten ihmisten pitäisi yhtäkkiä alkaa yltiösosiaalisiksi hihhuleiksi jos itse on introvertti ja ujo persoona, ei onnistu. Kyllä minua ainakin vitutti silloin kun piti heti lopettaa ns. entinen vanha elämä ja yrittää sopeutua uuteen silmänräpäyksessä. Anteeksi Jumala, mutta minulta se ei onnistunut ja nyt saan olla hiljainen uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa nyt kuunnella niitä mainostettuja hengellisiä kanavia tv,radio, joytube , kirjallisuus.
NIinmutku SÄÄNNÖT!
5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustojen sisällöistä. Muista, että viestit jäävät pysyvästi sivustolle.
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö teot pinnistää ja ponnistaa vai virtaavatko ne ikäänkuin sydämestä
Minä olen viinipuu ja te olette oksat.
Miksi kristityt korostavat enemmän maallista avioliittoa kuin taivaallista avioliittoa?
Eikö tämä ole Jeesuksen opetusten vastaista?
Eikö maallinen avioliitto juuri estä ihmistä pääsemästä Jumalan valtakuntaan?
Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin'. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa. Matt. 5:27,28
Maallinen avioliittohan on vain Paavalin mielipide ja myönnytys. Tämä Paavalin mielipide on kuitenkin ristiriidassa Jeesuksen opetusten kanssa.
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. 1. Kor. 6:9,10
Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee. Hepr. 13:4
Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä; mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä. 1. Kor. 7:1,2
Mutta tämän minä sanon myönnytyksenä, en käskynä. 1. Kor. 7:6
Vierailija kirjoitti:
Olin aikaisemmin eräässä uskonlahkossa ja minut suorastaan pakotettiin "hihhuloimaan" oli pakko mennä kaduille jakamaan traktaatteja ja tehtävä radio-ohjelma, kun kieltäydyin näistä kaikista minut potkaistiin pois seurakunnasta, onko tämä nyt oikein.
Ei ole oikein. Kaikilla ei ole samoja armolahjoja ja tehtäviä. Siinä missä joku viihtyy kadunkulmassa saarnaamassa kuin kotonaan, niin jollekin se ei ole ollenkaan luontevaa, vaan joku muu tehtävä olisi se oma juttu. Yleensä päättyy kehnosti jos yrittää väkisin toimia Jumalan suunnitelmaa vastaan. Ihmeellistä, ettei seurakunnassa tätä asiaa tiedetty, mutta onneksi pidit pääsi.
Itse haluaisin olla sellainen katusaarnaaja, mutta ei siitä mitään tulisi. Iloitsen siis niistä joilta se käy ja hoidan omaa leiviskääni omalla tavallani.
Tuntuu siltä, että kaikki uskovaiset äidit joilla on pieniä lapsia, olettavat automaattisesti että sinkkunainenhan on hyvää riistaa ja sopiva heidän lapsenvahdikseen kunnes sinkku löytää uskovaisen miehen ja menee naimisiin ja tekee itse lapsia, ihan kuin se olisi juuri se ainoa oikea elämäntapa. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIinmutku SÄÄNNÖT!
5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustojen sisällöistä. Muista, että viestit jäävät p
Ilmiannettu
Koko ketju vai yksittäinen viesti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien uskoon tulleitten ihmisten pitäisi yhtäkkiä alkaa yltiösosiaalisiksi hihhuleiksi jos itse on introvertti ja ujo persoona, ei onnistu. Kyllä minua ainakin vitutti silloin kun piti heti lopettaa ns. entinen vanha elämä ja yrittää sopeutua uuteen silmänräpäyksessä. Anteeksi Jumala, mutta minulta se ei onnistunut ja nyt saan olla hiljainen uskovainen.
Ihmetellyt samaa itsekin ja miettinyt että kai se johtuu siitä kun extrovertit hyvät tyypit on aina äänessä, kun taas maan hiljaiset ovat näkymättömämpiä, vaikka ainakin Suomessa mahtaa hiljaisia olla enemmistö.
Ja mitä vanhaan elämään tulee, niin siinäkään ei pitäisi mennä äärimmäisyyksiin, vaan jokaisen pitäisi pysyä siinä asemassa kuin missä oli kutsun saadessaan, kuten Paavalikin kirjoittaa. Pahoista teoista tietenkin pitää tehdä parannusta, mutta kannattaa ensin miettiä että mikä nyt sitä syntiä on ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIinmutku SÄÄNNÖT!
5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustoj
Kyseinen viesti: NIinmutku SÄÄNNÖT!
Trollaus on kielletty säännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIinmutku SÄÄNNÖT!
5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä m
Kyseinen viesti: NIinmutku SÄÄNNÖT!
Trollaus on kielletty säännöissä.
Miksi tämä ketju sitten on täällä enää? ja buddhalaisen aloittama ketju hävitettiin minuuteissa?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään lahko ei anna sinulle sitä ketjussa mainostettua "vapaata tahtoa", vaikka tässä ketjussa lahkolaiset nimenomaan selittävät Jumalansa Sanat valkoisista mustiksi.
Hyvä vaan kun pääsit heistä siunaillijoista eroon.
Olen pahoillani, että voit niin pahoin, että pitää tulla trollaamaan ja tahallaan ilkeilemään. Rakkautta, siunausta ja myötätuntoa sinulle