Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikaisemmin eräässä uskonlahkossa ja minut suorastaan pakotettiin "hihhuloimaan" oli pakko mennä kaduille jakamaan traktaatteja ja tehtävä radio-ohjelma, kun kieltäydyin näistä kaikista minut potkaistiin pois seurakunnasta, onko tämä nyt oikein.
Yksikään lahko ei anna sinulle sitä ketjussa mainostettua "vapaata tahtoa", vaikka tässä ketjussa lahkolaiset nimenomaan selittävät Jumalansa Sanat valkoisista mustiksi.
Hyvä vaan kun pääsit heistä siunaillijoista eroon.
Oletko huomannut kuinka samanlaisia uskovien vastaukset ovat ja kuinka emme riitele keskenämme? Miten on mahdollista, että meillä voi olla sama ymmärrys asioista, vaikka syytetään vääristelystä ja selittelystä?
Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehotan teitä, veljet: Antakaa koko elämänne pyhäksi ja eläväksi, Jumalalle mieluisaksi uhriksi. Näin te palvelette Jumalaa järjellisellä tavalla.
Miksiköhän Jumala pyytää ihmisiä rukoilemaan Jumalaa. Onko olemassa vielä Jumalan Jumalan Jumala eli vielä kaikista korkein jota pitää rukoilla vai mitä.
Jumala ei taida oikein tykätä siitä, että ihmiset ovat tiedonjanoisia. Kyllä hän tasan tarkkaan tiesi silloin kun paratiisissa oli ja loi aatamin ja eevan ja hyvän ja pahan tiedon puun, että ihminen tulee syömään siitä ja haluaa lisää tietoa, mutta sitä ei Jumala sallinut vaan suuttui, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset aina puhuu siitä miten kuulevat Jumalan äänen, mistä ne tietää että se on varmasti Jumala eikä vaikka naapurin äijä joka pelleilee? Puhuuko Jumala ihan ihmisen äänellä vai syötetäänkö se jotenkin aivoihin?
Kommunikointi sujuu ilman korviakin, ajatuksensiirrolla.
Jos olen ollut uskovainen vaikka 20 vuotta ja elänyt ns. kunnollista elämää vaikka olen ollut aikaisemmin alkoholisti ja Jeesus sattuisi tulemaan juuri silloin kun olen ratkennut taas juomaan, eli istun vaikka kapakassa tuoppini äärellä niin enkö pääse taivaaseen, eli ne kaikki 20 uskovaista kunnon elämää on kerralla pois pyyhkäisty. Voiko Jumala tosiaan olla näin v...mäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei taida oikein tykätä siitä, että ihmiset ovat tiedonjanoisia. Kyllä hän tasan tarkkaan tiesi silloin kun paratiisissa oli ja loi aatamin ja eevan ja hyvän ja pahan tiedon puun, että ihminen tulee syömään siitä ja haluaa lisää tietoa, mutta sitä ei Jumala sallinut vaan suuttui, miksiköhän?
Siksi että luotu nousi kapinaan Luojaansa vastaan.Heillä oli kaikki tarvittava tieto.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ollut uskovainen vaikka 20 vuotta ja elänyt ns. kunnollista elämää vaikka olen ollut aikaisemmin alkoholisti ja Jeesus sattuisi tulemaan juuri silloin kun olen ratkennut taas juomaan, eli istun vaikka kapakassa tuoppini äärellä niin enkö pääse taivaaseen, eli ne kaikki 20 uskovaista kunnon elämää on kerralla pois pyyhkäisty. Voiko Jumala tosiaan olla näin v...mäinen.
Luuletko että kaljan juominen on synti?
Uskovainen lääkärinainen kielsi minulta aikoinaan lähetteen aborttiin, toinen ei-uskovainen lääkäri taas kirjoitti lähetteen, joutuuko tämä toinen ei-uskovainen nyt helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran taivas ja helvetti on olemassa, niin miksi uskovaiset ovat siitä hiljaa. Silloinhan pitäisi suorastaan olla huutamassa turuilla ja toreilla ja mainostaa jokaisessa lehdessä ja somessa ja missä vaan, että tehkää parannus, miksi te uskovaiset olette hiljaa?
Alkakaa nyt kuunnella niitä mainostettuja hengellisiä kanavia tv,radio, joytube , kirjallisuus.
NIinmutku SÄÄNNÖT!
5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustojen sisällöistä. Muista, että viestit jäävät pysyvästi sivustolle.
Muista ettet mainitse mitään kanavaa nimeltä?
Tähän asti olen luullut, että uskovaiset eivät saa käydä edes elokuvissa, puhumattakaan kaljan juomisesta tai tupakanpoltosta.
Googlatpaaka joskus huviksenne Raamatun ristiriidat-sivusto. Kyllä silloin viimeistään pää meinaa mennä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että luotu nousi kapinaan Luojaansa vastaan.Heillä oli kaikki tarvittava tieto.
Paitsi tieto hyvästä ja pahasta, oikeasta ja väärästä. Miten he olisivat voineet ymmärtää, että jotain käskyä pitää noudattaa? Uhkana oli kuolema, eivätkä he tienneet mitä tuo edes on. Yhtähyvin ryöstäjä voi uhata Höllöröörellä. Pelottaako sinua Höllörööhe? Ei, koska et tiedä mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olen luullut, että uskovaiset eivät saa käydä edes elokuvissa, puhumattakaan kaljan juomisesta tai tupakanpoltosta.
Jos teet pahaa itsellesi se ei ole hyvä. Riippuvuus ei ole hyvä. Hyviä elokuvia kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi tieto hyvästä ja pahasta, oikeasta ja väärästä. Miten he olisivat voineet ymmärtää, että jotain käskyä pitää noudattaa? Uhkana oli kuolema, eivätkä he tienneet mitä tuo edes on. Yhtähyvin ryöstäjä voi uhata Höllöröörellä. Pelottaako sinua Höllörööhe? Ei, koska et tiedä mikä se on.
JA EDELLEEN yhdelläkään ihmisellä ei ole ymmärrystä siitä mikä ja mitä on kuolema? Mitä silloin tapahtuu, muuta kuin kehon toimintojen, kuten sydämen ja hengityksen lakkaaminen?
Silti tiibetiläismunkit ovat useita päiviä kliinisesti kuolleita, mutta silti istuskelevat ihan kaikessa rauhassa, vielä jossain meditaation transsitilassa. Yle Areenassa taitaa vielä olla aiheesta dokumenttikin.
-winner-
Ennen vanhaan lääkärithän olivat lähes Jumalasta seuraavia. Ihme kun kukaan ei ole vastannut kysymykseen joutuuko ei-uskovainen lääkäri helvettiin jos kirjoittaa lähetteen aborttiin tai tekee sen potilaalleen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan lääkärithän olivat lähes Jumalasta seuraavia. Ihme kun kukaan ei ole vastannut kysymykseen joutuuko ei-uskovainen lääkäri helvettiin jos kirjoittaa lähetteen aborttiin tai tekee sen potilaalleen.
Syy miksi joutuu kadotukseen on se ettei sinulla ole puolustajaa, ei yksittäinen teko.
Voiko sitä olla aina välillä uskovainen jos siltä tuntuu ja välillä vähän maallistunut uskovainen tai peräti ihan luopio ja mistä sen tietää milloin peli on jo menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska on jo kuollut. Kuten Jumala sanoi: "Mutta hyvän ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman."
Jumala "kiduttaa" vain eläviä.
Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Te olette pahasti eksyksissä.
Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
Toiselle hän sanoi: "Seuraa minua". Mutta tämä sanoi: "Herra, salli minun ensin käydä hautaamassa isäni". Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa".
Moderointipäätöksestä huomauttaminen
Mikäli olet eri mieltä yksittäisestä moderointipäätöksestä, käytä siihen tarkoitettua kaavaketta. Kirjoita viestiin mahdollisimman tarkasti:
keskustelualueen nimi (esim. Aihe vapaa, Vauvakuume, synnytys)
poistetun viestin sisältö
lähetysajankohta
oliko kyse kommentista vai keskustelunavauksesta
suora linkki kyseiseen keskustelunaloitukseen tai kommenttiin jos mahdollista
On tärkeää, että yhteystietosi ovat oikein, jotta voimme tarvittaessa kommentoida haastetta ja syitä miksi viesti poistettiin. Jos kuvattua viestiä ei löydy, niin katsomme asian käsitellyksi. Valitus on tehtävä 6 kuukauden sisällä moderointipäätöksestä. Palvelu voi antaa käyttäjälle varoituksen ja keskeyttää kohtuulliseksi ajaksi tämän tekemien valitusten käsittelyn, jos tämä tekee toistuvasti ilmeisen perusteettomia valituksia.