Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
5401/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärrät olla enää käännyttämättä ketään. Kiitos. Kaikkea hyvää ja Jumalani siunausta sinulle.

Jumala nimenomaan kehottaa jakamaan Sanaansa. Minkä jumalan siunausta oikein toivotat? Nyt menee ilkeilyn kuuloiseksi. 

Miksi se on ilkeää, jos toisen uskontokunnan edustaja toivottaa jumalansa siunasta? Toivotathan itsekin oman Jumalasi siunausta ilman tarkoitusta ilkeillä. Vai kuinka?

Eri

No kiinnostava olisi kuulla kuka tämä hänen "Jumala" siis on. Muistakaa että Jumalaa kannattaa myös terveellä tavalla pelätä

Vierailija
5402/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärrät olla enää käännyttämättä ketään. Kiitos. Kaikkea hyvää ja Jumalani siunausta sinulle.

Jumala nimenomaan kehottaa jakamaan Sanaansa. Minkä jumalan siunausta oikein toivotat? Nyt menee ilkeilyn kuuloiseksi. 

Miksi se on ilkeää, jos toisen uskontokunnan edustaja toivottaa jumalansa siunasta? Toivotathan itsekin oman Jumalasi siunausta ilman tarkoitusta ilkeillä. Vai kuinka?

Eri

On olemassa vain yksi Jumala. Jos et toivota Hänen siunaustaan, toivotat Saatanan siunausta. Moni tietää tämän ja tekee sen tahallaan. 

Kukaan ei varmasti pahalla toivota oman Jumalansa siunausta. Nyt järki käteen siellä. Kuka jaksaa tuollaista pikkumaista kaksinaismoralismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

On olemassa vain yksi Jumala. Jos et toivota Hänen siunaustaan, toivotat Saatanan siunausta. Moni tietää tämän ja tekee sen tahallaan. 

Kukaan keskustelua seurannut ei varmasti enää ihmettele miksi kristiyistä ei pidetä. Helvetin omahyväistä ja itsekeskeistä porukkaa.

Vierailija
5404/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No kiinnostava olisi kuulla kuka tämä hänen "Jumala" siis on. Muistakaa että Jumalaa kannattaa myös terveellä tavalla pelätä

Kyllä. Tuskin on kristinuskon Jumala (Isä tai Jeesus Kristus), koska kysyttäessä uudesti syntynmisestä ja Pyhästä Hengestä ohittaa kysymykset täysin. Ei myöskään vaikuta tuntevan Sanaa. Tämä pitää tuoda päivänvaloon ja paljastaa eksyttävä pimeys. Uudesti syntyneelle se on kohtuullisen helppoa, mutta ei-uskovalle ei - valitettavasti. Siksi on entistä tärkeämpää tuoda Herran totuus esiin ettei kukaan eksyisi.

Vierailija
5405/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntinen myönnän sen,jos pääsen taivaaseen tarvitaanko..me juomaa... vettä ..ruokaa ..että voidaan olla siellä?Miten me liikutaan siellä?

Ei ole mitään syntiä. Normaalilla moraalilla varustettu uskonnotonkin elää helposti kymmenen käskyn mukaan (lukuun ottamatta jumalan palvomiskohtia) ihan tietämättään. Vain uskovaiselle tuo on haastavaa.

Tiedätkö miksi osaat ainakin yrittää elää kymmenen käskyn mukaan? Jumala on asentanut jokaiseen ihmiseen käskyt, että osaa elää siivosti.

Elän niiden mukaan täysin yrittämättä, koska minulla on vahva moraali ja olen hyvä ihminen. En tarvitse siihen uskontoa vaan olen tällainen luonnostani.

Tottakai olet, koska ne käskyt on sinuun asennettu elämän ohjenuoraksi. Harva meistä haluaa tappaa ja varastaa jne, Korkea moraali on yksin Jumalan ansiota, ei sinun omaa keksintöäsi.

Vierailija
5406/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kukaan ei varmasti pahalla toivota oman Jumalansa siunausta. Nyt järki käteen siellä. Kuka jaksaa tuollaista pikkumaista kaksinaismoralismia.

Ei. Mutta silti se on pahasta eikä ole pikkumaista tuoda pahaa esiin. Selaa taaksepäin niin löydät niitäkin, jotka tahallaan toivottavat saatanan siunausta. 

Vierailija
5407/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä siskot ja veljet ja Jeesuksen Kristuksen rauhaa ensi yöksi. Minä menen nyt aatuutilullaa :)

Vierailija
5408/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kyllä. Tuskin on kristinuskon Jumala (Isä tai Jeesus Kristus), koska kysyttäessä uudesti syntynmisestä ja Pyhästä Hengestä ohittaa kysymykset täysin. Ei myöskään vaikuta tunt

Jumalia on vaikka kuinka. Siinäpä lähdet arvailemaan.

Vierailija
5409/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kukaan keskustelua seurannut ei varmasti enää ihmettele miksi kristiyistä ei pidetä. Helvetin omahyväistä ja itsekeskeistä porukkaa.

Päinvastoin. Epäitsekästä (kiitos Pyhän Hengen), että uskova pilkkamisesta huolimatta jakaa totuutta ettei kukaan joutuisi kadotukseen.

Vierailija
5410/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksesi  vielä

Jeesus kuitenkin vastasi: Älkää estelkö häntä. Eihän kukaan voi puhua minusta pahaa, jos on juuri tehnyt voimateon minun nimissäni.Se, joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme. Minä vakuutan teille: jos joku antaa teille kupillisen vettä siksi, että kuulutte Kristukselle, hän saa varmasti palkkionsa.

https://raamattu.fi  MRK.9

Mark. - Markus 9 - Uusi testamentti 2020 ja Psalmit 2024 (UT2020)

Vierailija
5411/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntinen myönnän sen,jos pääsen taivaaseen tarvitaanko..me juomaa... vettä ..ruokaa ..että voidaan olla siellä?Miten me liikutaan siellä?

Ei ole mitään syntiä. Normaalilla moraalilla varustettu uskonnotonkin elää helposti kymmenen käskyn mukaan (lukuun ottamatta jumalan palvomiskohtia) ihan tietämättään. Vain uskovaiselle tuo on haastavaa.

Tiedätkö miksi osaat ainakin yrittää elää kymmenen käskyn mukaan? Jumala on asentanut jokaiseen ihmiseen käskyt, että osaa elää siivosti.

Elän niiden mukaan täysin yrittämättä, koska minulla on vahva moraali ja olen hyvä ihminen. En tarvitse siihen uskontoa vaan olen tällainen luonnostani.

Tottakai olet,

Ei ole minun keksintöäni, mutta ei ole kyllä jumalankaan. Ihminen on laumaeläin eikä se olisi selvinnyt ilman yhteistä moraalia jo kauan ennen kuin mitään uskontoa on ollutkaan.

Vierailija
5412/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kukaan ei varmasti pahalla toivota oman Jumalansa siunausta. Nyt järki käteen siellä. Kuka jaksaa tuollaista pikkumais

Ei. Mutta silti se on pahasta eikä ole pikkumaista tuoda pahaa esiin. Selaa taaksepäin niin löydät niitäkin, jotka tahallaan toivottavat saatanan siunausta. 

On hyvin epäkunnioittavaa väittää hyvän tahtoista toivotusta pahaksi. Tiedät sen itsekin. Vaikka et itse uskoisi.

Vierailija
5413/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutuksesi  vielä

Jeesus kuitenkin vastasi: Älkää estelkö häntä. Eihän kukaan voi puhua minusta pahaa, jos on juuri tehnyt voimateon minun nimissäni.Se, joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme. Minä vakuutan teille: jos joku antaa teille kupillisen vettä siksi, että kuulutte Kristukselle, hän saa varmasti palkkionsa.

https://raamattu.fi  MRK.9

Mark. - Markus 9 - Uusi testamentti 2020 ja Psalmit 2024 (UT2020)

Aamen, kiitos! Rauhaa ja Herran siunausta. Hän on hyvä eikä ikinä hylkää omiaan. Ylitys Sinulle Jeesus Kristus!

Vierailija
5414/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se Jeesus nimenomaan ollut ihminen? Ja koko jutun pointti se, että pelastus tapahtuu näin ihmisen kautta, eikä Jumalan? Pyhä Henki ei nyt kyllä selviä noin helpolla ;DDD

-winner-

Jeesus oli ja piti olla 100%ihminen  ja100% Jumala. Lunastajan piti olla täydellinen ja synnitön.

Vierailija
5415/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ja edelleen: KUKA on se yksi Jumala siellä tuhansien muiden joukossa? Joko tämä isoin Pomo sieltä on löytynyt? Saatanaa ei lasketa, koska hänet on ihan varmasti luotu

Ei kannata olla noin ylimielinen henkivaltojen suhteen. 

Vierailija
5416/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.käsky  Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia.

Vierailija
5417/7639 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytätte Jumalaa ja uskoa, ette Saatanaa ja ihmisen syntiä, maallisia ideologioita. Pelkkää hyökkäystä. Voi piruparat. 

Emme syytä mielikuvitusolentoa vaan teitä.

Vierailija
5418/7639 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5419/7639 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä poistelijat ovat sellaisia raamatun kuvaamia  Itse eivät sormellaankaan koske ja kieltävät muitakin.

Mitkä ihmeen poistelijat?????

Täällä kielletään muutamia ihmisiä kommentoimasta, jotkut sellaiset talebantyypit poistaa kaikki kommentit jotka ei miellytä heitä. 

Jaa, olisko kyse kuitenkin trollaamiseta tai luullaan niin?

Vierailija
5420/7639 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun muistutitte tässä ketjussa miten ilkeitä, empatiakyvyttömiä ja loogiseen keskusteluun kykenemättömiä kristityt ovat. 

Ei tarvitse taaskaan miettiä uskonasioita enempää.

Mites se teidän sanonta, joka itsensä ylentää taitaapi olla teillä kuuma vielä joku päivä 

Mitä ihmettä nyt taas? Taidat omista virheistäsi syyttää kristittyjä. Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä ennenkuin alkaa muita syytellä. Olen seurannut ja vastaillut ketjuun sen alusta asti enkä ole nähnyt empatiakyvyttömyyttä tms. mistä meitä syytät.

Mutta kristityn osa on alusta asti olla juuri mitä Jeesus Raamatussa kertoi sen olevan. Kaikki teidän herjat todistavat Jeesuksen olleen oikeassa jo yli 2000 vuotta sitten. Minua henkilökohtaisesti herjat eivät haittaa, sillä Pyhän Hengen ansiosta ne kimpoavat pois vahingoittamatta minua.

Ketju on lukittu.