Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Mutta minä laulan sinun voimastasi ja ylistän sinun uskollisuuttasi joka aamu, sillä sinä olet turvani, pakopaikka hädän päivänä.
Kunnon miestä ohjaa rehellisyys, omaan vilppiinsä kavala kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisiköhän muuten vastaava Allahin olemassaoloa käsittelevä ketju Koraanista yhtään tuntia täällä?
Kristinuskon Jumala ei näemmä ole yhtä kiihkomielinen.
-winner-
Kristittyjen tulee tutkia kirjoituksia, onko asia niin kuin on kirjoitettu.
Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, taivaan tähtien Isältä, jonka luona ei mikään muutu, ei valo vaihdu varjoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestäisiköhän muuten vastaava Allahin olemassaoloa käsittelevä ketju Koraanista yhtään tuntia täällä?
-winner-
Hei sisko tai veli, tässä vinkki miten saat lainaamisen toimimaan; mene palkin vasempaan reunaan lainaamasi tekstin alapuolelle ja aloita kirjoittaminen sieltä. Jos kursoria ei pysty laittamaan vasempaan reunaan, paina ns enteriä niin kauan, että kursori on vasemmassa reunassa. Se asettuu silloin hieman alemmas, mutta näyttää normaalilta viestin lähettämisen jälkeen.
(ps. Winnerille ei tosiaan kannata tuhlata aikaansa. Hänen kanssaan on yrittänyt useampi ihminen keskustella, mutta hän ei pysty siihen. Trollaa vain. Siunausta sinulle!)
Niin lensi Raamatun aikoina seurakunnistakin pihalle jos ei ojentamisen jälkeen osannut käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Winner, älä luovuta! Sulla on ihailijoita.
Mä en tarvitse ihailijoita, vaan vastauksia. Ketjun aihepiiristä ja kristityltä.
Ja kristityn pitää ymmärtää Raamatun jokaisen sanan olevan yhtä tärkeä, ei sieltä voi ottaa yksittäisiä jakeita, vaikka se niin helppoa olisikin.
Tästä syystä jos heti tarinan alkumetreillä on epäloogisuuksia ja puutteita, niin miksi ja miten joku sitten jaksaa lukea koko opusta kannesta kanteen? Eikä siten opi koskaan tuntemaan Jeesusta tai hänen opetuksiaan, jos VT jo sekoilee miten vaan.
Lähdekritiikkiä tämä vain on.
-winner-
Herra ravitsee nääntyvän, hän täyttää nälkäisen hyvillä antimilla.
Herra rakastaa oikeutta. Hän ei hylkää omiaanvaan varjelee heitä iäti, mutta jumalattomien suku sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin lensi Raamatun aikoina seurakunnistakin pihalle jos ei ojentamisen jälkeen osannut käyttäytyä.
Ristillekin joutui. Tai leijonille syötettiin. Ja kivitettiin.
Myöhempinä kristillisen sivistyksen aikoina häpeäpuuhun tai sillalta hukkumaan tai roviolla poltettiin.
Näin se Herra jatkaa pyhää työtään.
-winner-
Teidän vanhuutenne päiviin saakka minä olen sama, vielä kun hiuksenne harmaantuvat, minä teitä kannan. Niin minä olen tehnyt ja niin yhä teen, minä nostan ja kannan ja pelastan.
Vierailija kirjoitti:
Mäki uskon joulupukkiin.
Senkin tonttu :DDDDD
-winner-
Pysykäämme horjumatta tunnustuksessa ja toivossa, sillä hän, joka on antanut meille lupauksensa, on luotettava.
Herra on teidän kanssanne, jos te olette hänen kanssaan. Jos etsitte häntä, löydätte hänet, mutta jos hylkäätte hänet, hän hylkää teidät.
Totuutta ei tarvitse puolustaa. Se on totuus.
Ylistys ja kiitos Herralle, ikuisesti! Sinä olet meidän pelastajamme. Sinä maksoi meidän syntimme. Sinä olet meidän Kuninkaamme nyt ja koko ikuisuuden. Kukaan ei ole vertaisesi. Kiitos Herra Jeesus Kristus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki uskon joulupukkiin.
Senkin tonttu :DDDDD
-winner-
...eiku ihailijasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Saako kristitty tutkia Koraania? Kreikan jumaltaruja? Egyptin uskomuksia? Atsteekkien? Siouxien? Aboriginaalien? Buddhalaismunkkien?
Saako kristitty nähdä yhteneväisyyksiä vuosituhansia vanhempiin uskontoihin kuin suhteellisen uusi kristinusko?
Miksi näillä kaikilla on Jumala? Ja miksi näiden kaikkien se oma Jumala on se ainoa ja paras, kun selkeästi on satoja jumalia, ellei tuhansia? Tai kristityillä on se sama Raamattu, mutta lahkot lukevat sitä aina eri kohdista ja eri agendalla?
-winner-
Sinuun luottavat kaikki, jotka tuntevat sinut.Sinä, Herra, et hylkää ketään, joka etsii sinulta apua.
Mäki uskon joulupukkiin.