Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti.
Herran sana on tosi ja varma. Hän on uskollinen ja osoittaa sen teoissaan.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen pohtinut avioero kysymystä. Miksi Mooses antoi luvan erota ja Jeesus ei ja miksi Vanhassa Testamentissa miehillä oli useita naisia? Sitten naisia jopa uudessa Testamentissa kivitettiin jos heillä oli useampi mies ollut?
Ja eroamista ei millään tavalla käsitellä, millon se on ok. Todetaan vain, että Jumalalle se on sama kuin tappo. Ja jos näin käy sinun pitää palata entisen luo tai olla loppuelämä yksin.
Välillä mietin, että voiko kukaan ja Nimenomaan Jumala olla näin julma?"
Mistä sinulla on käsitys että Jeesus ei antanut lupaa erota?
Yhtään naista ei ole uudessatestamantissa kivitetty mutta miehiä on kivitetty.(Stefanus,Paavali esim.)
Olet omaksunut Raamatun vastaisia oppeja.
Jeesustakin yritettiin kivittää mutta hänen aikansa ei ollut kuolla, eikä tapakaan ollut oikea.
Onpas irravelenttia ton kristityn "vastaukset"!
Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
Galatalaiskirje 1:10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki uskon joulupukkiin.
Senkin tonttu :DDDDD
-winner-
...eiku ihailijasi!
Jahas, jo viikossa uusi seuraajakultti syntynyt :( Pelottavaa, kuinka helppoa se on. Aiemmin oli vain tuo alapeukkukultti.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Onpas irravelenttia ton kristityn "vastaukset"!
*irrelevanttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki uskon joulupukkiin.
-winner-
...eiku ihailijasi!
Jahas, jo viikossa uusi seuraajakultti syntynyt :( Pelottavaa, kuinka helppoa se on. Aiemmin oli vain tuo alapeukkukultti.
-winner-
Ihmeitä tapahtuu!
Kaikesta vaivannäöstä on jotakin hyötyä,tyhjästä puheesta vain vahinkoa.
Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta. Luotettava ei ole se, joka itse suosittelee itseään, vaan se, jota Herra suosittelee.
Vierailija kirjoitti:
Perustat Winner -kultin!
EVVK
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki uskon joulupukkiin.
-winner-
...eiku ihailijasi!
-winner-
Ihmeitä tapahtuu!
En usko, että alapeukuttaja muuttuu yläpeukuttajaksi. Sittenhän hänellä olisi kaksi totuutta ja sehän repii ihmisen sielun palasiksi.
-winner-
Aina kun olin vähällä kaatua, sinun armosi, Herra, oli minun tukenani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winner, älä luovuta! Sulla on ihailijoita.
Mä en tarvitse ihailijoita, vaan vastauksia. Ketjun aihepiiristä ja kristityltä.
Ja kristityn pitää ymmärtää Raamatun jokaisen sanan olevan yhtä tärkeä, ei sieltä voi ottaa yksittäisiä jakeita, vaikka se niin helppoa olisikin.
Tästä syystä jos heti tarinan alkumetreillä on epäloogisuuksia ja puutteita, niin miksi ja miten joku sitten jaksaa lukea koko opusta kannesta kanteen? Eikä siten opi koskaan tuntemaan Jeesusta tai hänen opetuksiaan, jos VT jo sekoilee miten vaan.
Lähdekritiikkiä tämä vain on.
-winner-
Kumpi valehteli paratiisissa Jumala vai Saatana? ( alkulehdiltä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustat Winner -kultin!
EVVK
-winner-
LOL!
Uskon ihmisen kykyyn olla hyvä.
Kuka on Jumala, jollei Herra, kuka on turvamme, jollei Jumalamme?
Siinä on taas kääntäjä laittanut ihan omiaan. Ei ole kysymys ihmisten hävittämisestä vaan valheiden hävittämisestä.
Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.