Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen

Vierailija
15.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20117951

Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.

Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.

Kommentit (7150)

Vierailija
2101/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nuori sitten muuttanut suoraan uuden vanhemman luokse asumaan? Onko ollut samaan aikaan, pitkäänkin, molempien kanssa?

Pettämistäkin siis kuviossa?

Mielenkiintoista.

Ei muuttanut siis yksin asumaan. Onko edes koskaan asunut yksin?

Ei muuttanut uuden luokse. Lukekaa niitä uutisia, kun kerran niistä haluatte puhua.

Vierailija
2102/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Nordmo ei perustanut omaa pieneläinklinikkaa ja ruvennut hoitamaan hienostopuudeleita. Rahaa olisi tullut ovista ja ikkunoista, eikä Jannen olisi tarvinnut etsiä uutta "duunia". 

Ei Suomessa tosta vaan oikeuksia lääkärinä / elääkärinä toimimiseen saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Janne teki työkseen vai opiskeliko vielä?

No ainakin jotain töitä teki, kun verotuloja oli 32489 euroa vuonna 2023.

Vierailija
2104/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Nordmo ei perustanut omaa pieneläinklinikkaa ja ruvennut hoitamaan hienostopuudeleita. Rahaa olisi tullut ovista ja ikkunoista, eikä Jannen olisi tarvinnut etsiä uutta "duunia". 

Norjalainen tutkinto kyllä tunnustetaan suoraan Suomessa eli saa kyllä toimia eläinlääkärinä, jos läpäisee kielikokeen. 

Vierailija
2105/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nuori sitten muuttanut suoraan uuden vanhemman luokse asumaan? Onko ollut samaan aikaan, pitkäänkin, molempien kanssa?

Pettämistäkin siis kuviossa?

Mielenkiintoista.

Ei muuttanut siis yksin asumaan. Onko edes koskaan asunut yksin?

Ei muuttanut uuden luokse. Lukekaa niitä uutisia, kun kerran niistä haluatte puhua.

Kirurgi kirjoitti, että Janne oli hänen puolisonsa, mikä viittaisi yhdessä asumiseen.

Vierailija
2106/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät huntuineen olis ollut nurkalla 

Vierailija
2107/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sinä enää minua tahdo, olen kylmä ja kivinen kaivo.

Piha ilman sadettajaa, sitä minä olen jos sua en saa.

Jos et sinä enää minua huoli, olen puu jonka salama nuoli.

Palanut ja revitty maa, sitä minä olen jos sua en saa.

Tarvitsen sut, mä tarvitsen sut kun vaiti on pellon multa.

Tarvitsen sut, mä tarvitsen sut kun kelloista loppuu aika

ja ahtaana vyöryy ilma.

Olikohan rolfilla jotain tällaisia tunteita. Ei ole kyllä hyvä yhdistelmä aseet ja tunteiden hallitsemattomuus. 

Vierailija
2108/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjalainen tutkinto kyllä tunnustetaan suoraan Suomessa eli saa kyllä toimia eläinlääkärinä, jos läpäisee kielikokeen. 

No jo on vastaus. Tässä kysyttiin miksi ei perustanut. No jos ei osaa suomea, duh?

Vierailija
2109/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttanut siis yksin asumaan. Onko edes koskaan asunut 

Kirurgi kirjoitti, että Janne oli hänen puolisonsa, mikä viittaisi yhdessä asumiseen

Puoliso ei merkitse muuta kuin että asuu samassa osoitteessa, jakaa  kustannukset, on kämppäkaveri.

Onko muuta yhteistä, sama. 

Vierailija
2110/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petollisissa Janne oli hyvin epäsiistin ja käytetyn ; kuluneen näkoinen. Väritön olmi.

Ei mikään komea tai edes hyvännäköinen. Ruma kallonmuoto, kieroonkatsovat tihrusilmät, veltto suu. Vinokaula, kuten homo bile ile  Nurmisella.

😳 okeih

Vierailija
2111/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla, jos kaikki säästöt meni siihen paritaloon? Ei kai sitä noin vain perusteta klinikkaa?

Vierailija
2112/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen rahalla, jos oli jo taloushuolia? 

Vierailija
2113/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeen voi suorittaa ruotsiksi, norjankielinen olisi muutaman viikon treenaamisen jälkeen kyennyt siihen. voi olla kuitenkin että ajatteli ennemminkin liike-elämän johtotehtäviä joissa oli ollut, jos edes oikeasti aikoi mennä töihin. Rivieläinlääkärin hommat ei taida olla niin hohdokkaita kuitenkaan. Toisinaan johtoasemassa olleelle työn loppuminen on myös shokki, kun kaikki asemaan liittyvä gloria, selkääntaputtelu ja alaisten hännystely häviää yhdessä yössä. Kovin työorientoituneilla ihmisillä työhön hankkii liittyä paljon muutakin kuin raha.

Vierailija
2114/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta en tiedä mutta keskinkertainen kiekkoilija 😎

Vierailija
2115/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luvat- ei niitä noin vaan saa

Vierailija
2116/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionhotellissa pelaa shakkia toisen lekurin kanssa täysihoidossa. Molempien sukulaiset ja tuttavat häpeävät.

Vierailija
2117/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roffe ja Janne ; Vauva!

Vierailija
2118/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli ajatuksissa muuta - vaikka kalankasvatusta tam 

tai konsulttihommia 

Vierailija
2119/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä äiti kerennyt jo huokaista helpotuksesta, kun uudesta miehestä tullut puhe. Kunnes sieltä on tullut toinen kääkkä esittelyyn.

Vierailija
2120/7150 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kielikokeen? Olen tavannut Suomessa yksityisellä puolella parikin lähinnä englantia käyttävää eläinlääkäriä.

Ketju on lukittu.