Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
No kun monella meistä ei ole mikään pakko löytää ketään. Itse tein siis ihan sen ratkaisun tietoisesti, että jos en saa sellaista, johon ihastun, en ota ketään. Nyt 50 v:nä olen tyytyväinen "vanhapiikana".
Siis mun pitäisi ottaa mies, joka pitää +30 vuoden ikää huonona puolena naisessa? Miksi ottaisin miehen, jonka kanssa ei sitten voi vanheta yhdessä?
Ja vieläpä pitäisi ottaa mies, joka ei siis itsekään oikeastaan halua mua, mutta suostuisi tyytymään minuun?
Jos olen saanut komean, pitkän ja ihan hyvin toimeentulevan miehen, joka aidosti tykkää vartalostani vaikka en ole laiha, ja joka pitää mua juuri sopivan ikäisenä kun on itsekin 30+, niin miksi en ottaisi tätä miestä joka rakastaa mua, vaan sen sijaan reiluuden nimissä jonkun joka tyytyy? Tässä ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Mite tämä on edes mahdollista, sillä miehissä on enemmän ylipainoisia (70 %) ja normaalivartaloiset vapaat miehet kiven alla.
Sattumalta tinderissä on se 70% miehiä.
Se myös selittänee miten tuo on mahdollista.
Mulle kelpasi vain tavallinen mies. Ei ole pitkä ja on duunari. Luonne ratkaisee.
Pitääkin sanoa tuolle pitkälle, komealle ja hyvin toimeentulevalle puolisolle, että sydämeni hyvyydestä nyt on mentävä viihdyttämään inkkeleitä, kun niillä on epäreilu olo.
Tää on jotenkin hauskaa, että miehet itkee reiluuden perään. Milloin miehet on reiluja? Hu@rittelevat, arvostelevat naisten ulkonäköä, kourivat, etenevät urallaan kyynärpäätaktiikalla, puolustelevat r@iskaajia, jos uhrilla oli minihame päällä, jättävät lapset naisten hoidettaviksi rakastuessaan uuteen naiseen. Naiset ovat joutuneet tappelemaan ihan perusihmisoikeudetkin itselleen, esim äänioikeuden.
Ja miehet itkee nyt, että "ei ole reilua" kun ei pääse jyystämään niitä kauneimpia naisia :D
Ei ole ollut miehistä pulaa. Paljon paremmista kuin ap.
Naiset on ylipäätään parempia ihmisiä sekä geneettisesti että henkisiltä voimavaroiltaan.
Miehissä on enemmän täyttä sekundaa, kts. itsemurha-, päihderiippuvuus-, tapaturma- ja rikostilastot.
Ap pitäis laittaa klapikoneen kanssa askartelemaan. Montako tuntia veisi että on raaja irti? Onnistuis varmaan silpomaan itsensä kynänteroittimellakin.
Miksi ap tai muut miehet sitten kelpuuttaisivat lihavan +30 yyhoon, tai ylipäätään lihavan naisen? Ei lihavassa naisessa ole mitään, mitä jaksaisi katsella tai mistä voisi kiihottua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen EI ymmärrä ylipäätään REILUUDESTA mitään, se on niiden ominaisuus, johtuu testosteronin puuttumisesta.
Testosteroni-reiluus on sitä että mätkitään nyrkillä turpaan jos ei joku tajua olla samaa mieltä.
Ja sitä, että ammutaan tai hakataan kynttilänjalalla hengiltä puoliso, joka haluaa erota.
Mutta tärkeintä on lasten oikeus tavata molempia vanhempiaan. Paitsi jos mies on päättänyt tappaa äidin niin sitten sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisille kelpaa tavallinen mies. Harha syntyy siitä, etteivät vauvapalstan ulisevat jämämiehet ymmärrä olevansa kaikkein alinta kolmea prosenttia.
No ei meille kyllä kelpaa. Parisuhde = seksiorjuus, ja koska naisilla on nykyään myös työskentelypakko, tuohon ei suostu enää juuri kukaan :D
Alkavatko miehet sitten tasapuolisuuden ja reiluuden nimissä harrastamaan naisen kanssa? Shoppailua ja kauneudenhoitoa? Naisen vaaditaan nykyään olevan myös "sporttinen" eli harrastavan miehen kanssa, joten harrastaako se mies sitten naisen kanssa myös?
Mä odotan edelleen tietoa siitä, ottaisiko ap tai muut palstaincelit reiluuden nimissä jonkun tarjotuista riivinraudoista (voin heittää oman siskoni mukaan diiliin, ei käytä päihteitä mutta mt-ongelmia riittää senkin edestä), vaikka voisi valkata kivan rikkaan missin?
Vierailija kirjoitti:
Reiluudella ne häviää. 30v miehellä on säästöjä ja ura alussa. 30v naisella on yliopistolainaa huuhaa alalta ja 0 euroa rahaa.
Noinko on?
Mun mies oli persaukinen työssäkäyvä 30v kun rakastui minuun. Ei hirveän komea mutta ihana ihminen.
Mulla oli oma asunto ja parempi palkka, koulutus sama. Hoikka (52kg), siro ja kivannäköinen olin muiden mielestä. Yh!!
Mies osoittautui juuri niin potentiaaliseksi kuin arvelinkin, nyt tulot on yli 100 000e.
Aika vähän on 30v miljonäärejä jaossa joten muillekin lienee saumaa. Jos on potentiaalia
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tai muut miehet sitten kelpuuttaisivat lihavan +30 yyhoon, tai ylipäätään lihavan naisen? Ei lihavassa naisessa ole mitään, mitä jaksaisi katsella tai mistä voisi kiihottua..
En minä vaan tiedä. Ei tietenkään kannata kelpuuttaa jos viisari ei värähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Ruma mies - kaunis nainen pareja ei juuri koskaan näy.
Komea mies - ruma nainen on tavallinen näky.
Ootko ap koskaan miettinyt, että miksi ne miehet miellyttää sun silmää enemmän ja miksi sulle lei löydy sopivaa naista puolisoksi? Oisko se sun ongelma jossain tämän kysymysparin lähteillä?
"Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina."
Reiluus deittimarkkinoilla? Minkä ikäinen olet?
Ajatteletko ihan oikeasti että naisten täytyy reiluuden takia huolia kuka vaan, myös sellainen joka ei mielytä? Teetkö itse niin? Oletko reilu?
Katsos kun suurimmalla osalla naisia on ne kriteerit koska jos haetaan pitempiaikaista kumppania on itsestään selvää että sen toisen täytyy olla sellainen jonka kanssa kykenee ajattelmaan elää kauemmin kuin yhden yön . On Paljon asioita joita täytyy ottaa huomioon vaikka miehet eivät kai niin teekään.
Kysyn sinulta vastavuoroisesti kelpaako sinulle se lihava +30 yh? Todennäköisesti ei koska sen tähän kaivoit.
Miksi naisille sitten pitäisi kelvata sellainen joka kerta kaikkiaan ei millää tavalla sytytä?
Minkä sille voi että mies ei kerta kaikkian ilman naista kykene elämään, mutta nainen kykenee hyvinkin elämään ilman miestä jos mieleistä ei löydy. Nii - pitää vaan olla reilu ja huolia ja kelpuuttaa, niinhän te hoette.
Mutta alkaa vähitellen kyllä todella kyllästyttää tämä hokeminen ja vatvominen. Asia ei siitä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Niin. Oma valinta. Ovat valinneet kumppaninsa varmasti täysin vapaaehtoisesti niinkuin pitääkin. Naiset valitsevat myös. Mikä ongelma tässä on? Tai no - naiset eivät saisi valita.....
Miehethän eivät sitten ole millään tavalla reiluja pariutumisessa, kun suosivat kauniita, hoikkia ja mahdollisimman nuoria sekä lapsettomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Ruma mies - kaunis nainen pareja ei juuri koskaan näy.
Komea mies - ruma nainen on tavallinen näky.
Ootko ap koskaan miettinyt, että miksi ne miehet miellyttää sun silmää enemmän ja miksi sulle lei löydy sopivaa naista puolisoksi? Oisko se sun ongelma jossain tämän kysymysparin lähteillä?
Miehet pelkäävät homoutta niin paljon, etteivät ymmärrä edes sitä, että jos ei pidä naisista niin naista ei pidä ottaa.
Kyllä naisille kelpaa tavallinen mies. Harha syntyy siitä, etteivät vauvapalstan ulisevat jämämiehet ymmärrä olevansa kaikkein alinta kolmea prosenttia.