Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?

Vierailija
14.10.2024 |

Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.

Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit? 

Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.

Kommentit (685)

Vierailija
141/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisten käsitys reiluudesta: lue mitä tahansa ketjua tasa-arvoisesta pakkoarmeijasta!"

Nyt kyllä taas totuus muistutti itsestään, - olet vauva.fi-palstalla.

Voiko enää nolompaa olla kuin "mies" joka ruikuttaa "pakkoarmeihasta"!?   Siis mitä mamman kultapoikia nämä on?   Naiset pärjää armeijassa paremmin kuin nämä, ja ovat sinne vapaaehtoisesti pyrkimässä. Minäkin olisin mennyt jos siihen aikaan kun siinä iässä olin se olisi ollut mahdollista. 

Jos tilanne vaatisi lähtisin ilman muuta muuhun kuin aseelliseen palvelukseen koska aseita en osaa käyttää.  Olen ammatitani sairaanhoitaja ja takuulla minulle olisi käyttöä.  Te inisijät voitte kyllä vaipua koloonne vinkumaan. Ette osaa edes hävetä.

Ja vieläkin; en huoli miestä säälistä enkä siksi ettenkö pärjäisi mainiosti yksin.  No, en ole kovin reilu.

Voi tuutilullaa meidän vaavelia kun se kaipaa hoivaenergiaa. Olisipa se ihana sellainen reilu sisar hento valkoinen, joka  ensin silittäisi poskea ja syöttäisi keittoa sängyn reunalta ja sitten antaisi vaavelille vähän pimperoa, niin vaavelille tulisi parempi mieli.

Vierailija
142/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyvätkö ylipainoiset miehet myös "samaa tasoa" oleviin naisiin? Olettaisin että yritetään kuitenkin pokata sitä hoikkaa neitosta kauriinsilmillä ja pyöreillä rinnoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisten käsitys reiluudesta: lue mitä tahansa ketjua tasa-arvoisesta pakkoarmeijasta!"

Voiko enää nolompaa olla kuin "mies" joka ruikuttaa "pakkoarmeihasta"!?   Siis mitä mamman kultapoikia nämä on?   Naiset pärjää armeijassa paremmin kuin nämä, ja ovat sinne vapaaehtoisesti pyrkimässä. Minäkin olisin mennyt jos siihen aikaan kun siinä iässä olin se olisi ollut mahdollista. 

Jos tilanne vaatisi lähtisin ilman muuta muuhun kuin aseelliseen palvelukseen koska aseita en osaa käyttää.  Olen ammatitani sairaanhoitaja ja takuulla minulle olisi käyttöä.  Te inisijät voitte kyllä vaipua koloonne vinkumaan. Ette osaa edes hävetä.

Ja vieläkin; en huoli miestä säälistä enkä siksi ettenkö pärj

No toki sekin olisi ihan hyvä vaihtoehto, jos voisi välttää sairaalapalvelujen käyttämisen kokonaan. Mutta sinne kun on pakko mennä esim. lapsia synnyttämään, niin on se melkoinen karseus joutua tuollaisen ihmisen käsiin. Vauvakaan ei tahdo syntyä ja äiti traumatisoituu iäksi, no sittenpähän silvotte kohdut kun ei muita keinoja ollut annettu.. Huhheijaa jeesus pelasta tämä maa.

Vierailija
144/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluus deittimarkinoilla on juuri sitä, että aivan jokainen itse saa valita mihin tyytyy ja mihin ei. Reilua on myös se, että ei välttämättä saa mitä haluaa. 

Vierailija
145/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ketjuissa aloittajalle aina kerrotaan sama: Kukaan ei ole sinulle velkaa mitään, vika ei ole palkassasi tai pituudessasi, ala kohdella naisia paremmin ja lopeta ajattelemasta ihmisiä markkina-arvon kautta. Tule pois Tinderistä.

Mutta ei. Ei käy. Kivempi olla uhri ja syyttää naissukupuolen läpileikkaavaan persmäisyyttä. Peiliin EN katso. Aloitan mieluummin tuhat uutta katkeraa ketjua ja saan naiset ajettua vielä kauemmas.

Ja surullista on myös se, ettei aloittaja edes ymmärrä ongelmiensa juurisyitä. Ap, sun ongelma on siinä, että sun ruma ja lihava äitisi päätti avata jalkansa alhaisen tason miehelle ja antoi lyhyen, köyhän ja kaljuuntuvan miehen laittaa itsensä paksuksi. Jos äitisi olisi pitänyt tasonsa korkealla ja odottanut sitä pitkää, komeaa, täydellisen hiusrajan omaavaa lentäjä-kirurgia, niin sun asiat olisi paljon paremmin. Mä olen pahoillani että juuri sulle sattui evoluution umpikujan kohtalo, mutta me naiset vain yritetään estää samaa tapatumasta meidän tuleville pojille. Kai sultakin löytyy sen verran empatiaa, että et halua altistaa viatonta lasta sun kohtalollesi?

Vierailija
146/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkin; en huoli miestä säälistä enkä siksi ettenkö pärjäisi mainiosti yksin.  No, en ole kovin reilu.

"Okkei joo ihmekös hoito onkin niin huonoa jos siellä on tällaista porukkaa hoivaenergiaa jakelemassa."

Mitäköhän hemmetin hoivaenergiaa minun, lapsettoman insinöörin, pitäisi antaa jokaiselle tuntemattomalle miehelle?

Vierailija
147/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkin; en

Ei ole pakko synnyttää sairaalassa. Jos koko ihmiskunnan historiaa mietitään, niin prosentuaalisesti hyvin pieni määrä ihmisiä on avannut silmänsä ensimmäisen kerran sairaalassa.  

Vierailija
148/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miehelle kovinkaan korkeita kriteereitä. Ei tarvi olla rikas, saa olla työtön, saa olla kalju, ei tarvitse olla pitkä eikä myöskään erityisen komea. 

Mutta mies, joka tyytyy minuun kun ei saa nuorempaa, kauniimpaa, hoikempaa, whatever naista ei vaan käy. Haluan miehen joka haluaa minut. Niin yksinkertaista se on ja mielestäni myös täydellisen reilua.

Vierailija
149/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin ongelmahan on ollut aina. Miehet kautta deittiäppien olemassaolon on hakeneet itseään reilusti nuorempia, hoikempia ja tasokkaampia naisia.

Nyt kun naiset tekevät samaa, se onkin hirveän epäreilua.

Erona ilmeisesti on se, että miehet kokevat olevansa kovinkin reiluja kun kykenisivät tyytymään kun eivät haluamaansa saa. 

Mutta ei se ole reiluutta, se on itsekkyyttä. Jokaisella on oikeus tulla rakastetuksi suhteessa, eikä ole mitään velvollisuutta lähteä suhteeseen jossa sua ei rakasteta vaan suhun on tyydytty. Kelpaat sänkyyn siksi aikaa kunnes parempi löytyy. Tuollainen suhde on täysin epäreilu ja turvaton, eikä kenenkään kannata alentaa itseään sellaiseen.

Vierailija
150/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vain se yksi asia mielessä. Yök!

Vierailija
151/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten reiluus katoaa aina hetkessä kun pitäisi jakaa sitä hetteikköä muillekkin kuin niille top5% miehille.

Vierailija
152/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan miehen joka haluaa minut. Niin yksinkertaista se on ja mielestäni myös täydellisen reilua."

No aika paljonhan kertoo että näissä aloituksissa ei koskaan mainita sanaa "rakkaus". Nainen vain jotenkin mystisesti saadaan ilmeisesti ilman että kenenkään tarvitse rakastua kehenkään.

Vierailija
153/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten reiluus katoaa aina hetkessä kun pitäisi jakaa sitä hetteikköä muillekkin kuin niille top5% miehille.

Kukaan ei voi ihastua ja rakastua vain ollakseen reilu. Ne tunteet ovat oman kontrollin ulkopuolella.

Vierailija
154/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceli sanoo uliuliuli. 

Vierailija
155/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin ongelmahan on ollut aina. Miehet kautta deittiäppien olemassaolon on hakeneet itseään reilusti nuorempia, hoikempia ja tasokkaampia naisia.

Nyt kun naiset tekevät samaa, se onkin hirveän epäreilua.

Erona ilmeisesti on se, että miehet kokevat olevansa kovinkin reiluja kun kykenisivät tyytymään kun eivät haluamaansa saa. 

Mutta ei se ole reiluutta, se on itsekkyyttä. Jokaisella on oikeus tulla rakastetuksi suhteessa, eikä ole mitään velvollisuutta lähteä suhteeseen jossa sua ei rakasteta vaan suhun on tyydytty. Kelpaat sänkyyn siksi aikaa kunnes parempi löytyy. Tuollainen suhde on täysin epäreilu ja turvaton, eikä kenenkään kannata alentaa itseään sellaiseen.

Tämä.

Se ei ole reiluutta, että miehet ovat valmiita kelpuuttamaan rumana ja lihavana pitämänsä naisen paremman puutteessa ja haaveilevat kuitenkin jostain muusta. Se on epärehellistä ja itsekästä. Naiset ovat reilumpia kun eivät johda miehiä harhaan kelpuuttamalla jonkun jota eivät pidä haluttavana ja jättämällä heti kun se oikea tulee vastaan. Tuo on toista kohtaan niin väärin, siinä vain hukkaa hänen aikaansa jonka hän voisi käyttää etsimällä jotakuta joka aidosti rakastaa.

Vierailija
156/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet epäreiluja kun eivät jaa palkkaansa kerjäläisille, majoita asunnottomia kotiinsa, anna autoaan yhteiskäyttöön tai seurustele vanhojen, yksinäisten mummojen kanssa? 

Vierailija
157/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lihavan, 30v yyhoon pitäisi laskea tasoaan jotta ap saa haluamansa??

Vierailija
158/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tai muut miehet sitten kelpuuttaisivat lihavan +30 yyhoon, tai ylipäätään lihavan naisen? Ei lihavassa naisessa ole mitään, mitä jaksaisi katsella tai mistä voisi kiihottua..

Elä hyvä mies kelpuuta! Kukaan ei ole käskenyt tehdä niin. Siis mikä tämä homma nyt on, että sinun "pitäisi kelpuuttaa" joku? Käykö se niin kipeää huomata, että se halveksimasi lihava yh on ainoa jonka saisit? 

Lihavalla yh:llahan on miljonäärimies kiikarissa, eli aloittaja ei kelpaa :D

Vierailija
159/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei tarvitse naisia mihinkään.

Kiitos sosiaalisdemokratian naiset on vain turha kuluerä ja ärsyttäviä määkijöitä, peniskateita vauvankerjääjiä.

Vierailija
160/685 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakaa hetteikköä? Ai nytkö sitä sitten pitääkin oikein jakamalla jakaa? Tämä selvä! Nyt lähtee kierros kylillä!

Mun nuoruudessa jakamista sanottiin h**raamiseksi, mutta nyt sitte oikein pitää tehdä niin? Opettaisitko näin myös tyttärellesi ?

Ps. Emmää ny sulle kuitenkaan anna. Joku raja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi