Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Kuule ap et voi muuttaa sitä millaisista miehistä naiset kiinnostuu. Et vaikka tekisit tuhat aloitusta tänne.
sen sijaan saat monet naiset miettimään etteivät halua ollenkaan miesten seuraa koska sinusta saa sen kuvan että vihaat naisia mutta haluat heitä vaan seksiin. Ja sitten kehtaat vielä selittää jotain reiluudesta ym.
sori ap olisin mielummin sinkku kuin koskaan sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Näin juuri iloisen perheen, jossa isä painoi varmaan lähemmäs 200kg. Äiti ja tytär hoikkia, poika näytti seuraavan isäänsä valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä reilua on olla sellaisen kanssa suhteessa joka ei kiinnosta yhtään? Kun se elämä sinkkuna antaa paljon enemmän hyvinvointia?
Voin lähettää ex-anoppini sinun vaimoksi. Lupaan että tekee kaikki mahdolliset temput pilatakseen elämäsi (minä olin ainut joka sai pidettyä jotenkin sitä ihmistä kurissa, joten en henkilökohtaisesti ole katkera), mutta reiluuden nimissä sinun sitten pitää olla hänen kanssaan.
Voin lähettää ap:lle siskoni, hänen nykyinen miehensä kiittäisi ja ap saisi piristävää vastusta ja ryyppyseuraa. Jännänaisiahan te tahdotte ja lupaan, että on hoikka!
No niin, tässähän mammat jo ratkaisi ap:n pariutumisongelmat! Miltäs kuulostaa? Pari riivinrautaa voidaan toimittaa ovelle pikapakettina, asap. Pääset tutustumaan tyyt
😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Mite tämä on edes mahdollista, sillä miehissä on enemmän ylipainoisia (70 %) ja normaalivartaloiset vapaat miehet kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen kanssa? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä reilua on olla sellaisen kanssa suhteessa joka ei kiinnosta yhtään? Kun se elämä sinkkuna antaa paljon enemmän hyvinvointia?
Voin lähettää ex-anoppini sinun vaimoksi. Lupaan että tekee kaikki mahdolliset temput pilatakseen elämäsi (minä olin ainut joka sai pidettyä jotenkin sitä ihmistä kurissa, joten en henkilökohtaisesti ole katkera), mutta reiluuden nimissä sinun sitten pitää olla hänen kanssaan.
Voin lähettää ap:lle siskoni, hänen nykyinen miehensä kiittäisi ja ap saisi piristävää vastusta ja ryyppyseuraa. Jännänaisiahan te tahdotte ja lupaan, että on hoikka!
Eikä oo hampaat tiellä 🥹?
Harvemmin hampailla (jotka löytyy) hyökkää, yleensä lyö tai potkii.
Ap jos miehet ovat sinusta niin paljon komeampia ja reilumpia ja vielä hyvä sydämmisempiä niin kyllä se on parasta että tulet kaapista ulos ja nautit elämästä
Ei mitään ongelmaa. Taitaa rumilla miehillä olla ongelmia kun taas meillä muilla ei ole mitään ongelmia. Sitten valitellaan somessa ja kavereille että "kukaan ei tykkää musta yhyyyyyyy". No maailma on sellainen. Vahvat selviävät ja heikot sortuvat.
En halua miestä, joka puhuu naisista akkoina, ämminä tai valaina.
Elätän itse itseni, kukaan mies ei ole minua elättänyt. Jopa lapsuudenperheessäni äidillä oli suuremmat tulot ja hän hoiti kaikki kuluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin hampailla (jotka löytyy) hyökkää, yleensä lyö tai potkii.
Ja erityisen paha suustaan, lähes aina saa miehen luhistettua pelkillä sanoilla. Tietää sinua paremmin, mitä tahdot.
Jos sinulle olisi tarjolla se missi, niin etkö huolisi? Kun olet vain nelosen mies, et voi ottaa kympin naista, vaikka se haluaisi sinut.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle olisi tarjolla se missi, niin etkö huolisi? Kun olet vain nelosen mies, et voi ottaa kympin naista, vaikka se haluaisi sinut.
Testosteronin vuoksi ap on niin reilu, että hän huolii vain pubiruusun tai rappionistin.
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisa dilemma. Miten on, ap? Saisiko tissimissi pakit?
Pariutuminen on reilua. Jokainen saa ihan vapaasti asettaa omat kriteerinsä kumppanilleen. Hyvä muistaa, että mitä tiukemmat kriteerit itse asettaa, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi kohdata se joku, jonka kriteereihin itse sovit. Vaikka kumpikin sopisi toisen kriteereihin ja ihmiset kohtaisivatkin, niin sekään ei tarkoita että molempia suhde toisen kanssa kiinnostaisi. Se, että jotkut ovat suositumpia kumppaniehdokkaiksi kuin toiset ei tee pariutumisesta epäreilua.
Rahoillaan leveilevät saivat minulta aina pakit.
Näissä "kelpaahan rumatkin miehet"-kommenteissa on se vika, että ette tiedä millainen se ruma mies on ollut silloin kun valinta tapahtui.
On voinut rumentua sitten myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa. Taitaa rumilla miehillä olla ongelmia kun taas meillä muilla ei ole mitään ongelmia. Sitten valitellaan somessa ja kavereille että "kukaan ei tykkää musta yhyyyyyyy". No maailma on sellainen. Vahvat selviävät ja heikot sortuvat.
T: me empaattisemmat(?)
Se on just näin, kuin vastaaja 38 kirjoittaa. Jokainen asettaa itselleen juuri sellaiset kriteerit kuin haluaa ja saa sitten sellaisen kuin saa, tai jää ilman. Reilua kuin mikä.
Minä halusin itselleni täydellisen miehen ja tämä ei ole millään tavalla pois niiltä minulle ei-täydellisiltä miehiltä joita en olisi kuitenkaan kelpuuttanut.
Kyllä ne siitä rupsahtavat ja kolmen kympin jälkeen biologinen kello sanoo, että lapsia olisi tehtävä. Sitten otetaan joko tavallinen mies tai jahdataan niitä rikkaita statusmiehiä, seurauksena katkeroituminen ja yksinäisyys kissojen kanssa :^).