Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?
Kommentit (313)
Näähän on niinkuin ihan aikuisia ihmisiä kummatkin. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Täytän pian 50 ja voisin kuvitella n 10 v vanhemman miehen itselleni mutten sen enempää. En halua hoivaisuhdetta, haluan kyvykkään rakastajan.
No eipä tarvi miettiä kun oma on vuotta vanhempi, tavattiin nelikymppisinä. Aikuinen mies joka haluaa ikäisensä naisen. Ei mitään statussymbolia.
Kyllä 15 eikäero on vähän liikaa, olen parhaassa iässäni ja seksielämäni on intohimoista, jos kumppani jäisi nyt eläkkeelle niin.. mitä olisi 10 v kuluttua.
Niin ja siis ongelmahan on sekin, että ei vaan pysty kiinnostumaan ja tuntemaan vetoa vanhempaa kohtaan.
Oletko kokeillut sitä roikkuvaa lötköö mustunutta ryppynahkaista sen jalkovälissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos löytää. Itse en ole kokeillut, kun oman mieheni löysin nuoremmasta ikäluokasta. Mies on 10 vuotta nuorempi. N42.
Höpö höpö.
Mitä höpöhöpö? Olen eri mutta mullakin on 10v nuorempi mies.
N43.
+55-ikäiset miehet eivät halua noin vanhaa naista vaan nimenomaan nuoremman. Tuossa iässä moni mies vaihtaa nuorempaan kun ei oma rypistyvä puoliso enää miellytä silmää. Nuoremman kanssa sujuu sängyssäkin asiat aina paremmin, vanha nainen ei sytytä.
Ex on 10v vanhempi, edellinen pidempiaikainen seurustelukumppani oli 11v vanhempi. Siinä välissä oli kyllä yksi treffailukumppani, joka oli 10v nuorempi ja nykyinen avopuolisoni on 3v vanhempi
N47
Vierailija kirjoitti:
+55-ikäiset miehet eivät halua noin vanhaa naista vaan nimenomaan nuoremman. Tuossa iässä moni mies vaihtaa nuorempaan kun ei oma rypistyvä puoliso enää miellytä silmää. Nuoremman kanssa sujuu sängyssäkin asiat aina paremmin, vanha nainen ei sytytä.
Ei vaihda, vaan vaihtaisi. Ei vaan löydy nuorempia naisia, jotka haluaisivat vanhan papan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina seurustellut nuorempien miesten kanssa. Mitä vanhemmaksi tulin, ikäero kasvoi niihin minusta kiinnostuneisiin miehiin nähden.
Nyt päädyin yhteen 4 v vanhemman miehen kanssa. Toivottavasti tämä suhde kestää.
Kuinka paljon näitä miehiä on ollut?
Veri meni men
Vierailija kirjoitti:
Uuh, sängyssäkin aisa aina joskus vahingossa paremmin. Joskus saat pingotettua pilin vielä. Vau.
60-vuotiaat miehet, jotka on kierrossa ovat aikamiespoikia tai muuten pilaantuneita viinalla läträäjiä tai muita moniongelmaisia. Olisivat muuten onnellisesti parisuhteessa. Noita ei huoli ristikseen kukaan.
Vierailia kirjoitti:
En, mies on hieman mua nuorempi. Suosittaisin 8...10 nuorempaa.miestä. Vanha ukko voi olla omaishhoitovaiheessa raskas.
Kokoomus vie terveyshuollon veroparasiiteille.
lB
Normimiehet kelpaa pelkästään pattijoen kaduilla . Sielä on miehen hyvä olla. Ilmatkin kohillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailia kirjoitti:
En, mies on hieman mua nuorempi. Suosittaisin 8...10 nuorempaa.miestä. Vanha ukko voi olla omaishhoitovaiheessa raskas.
Kokoomus vie terveyshuollon veroparasiiteille.
&n
Eikö 8-10 miestä oo jo vähän liikaa? Eihän tuollaiseen riitä aikaa kenelläkään.
Mun rakas on mua 20 vuotta nuorempi, olen itse viisikymppinen. Mutta kaikki saa tykätä kenestä tykkää, ei se multa ole pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat "ärsyttää" naisia paljon, se onnistuu näillä aloituksilla hyvin. Ehkä jopa ahdistaa osaa.
Miksi vähän vanhempi mies ahdistaa?
15v ei ole vähän vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Klassikkoaloitus joka saa mammat kiihtymään Ferraria nopeammin :D
Joo hahaha sama mamma tehtailee näitä ääliötrolleja ja mammat uskoo.
Kyllä on säälittävää. Alle kaiken arvostelun.
Olen paljon nuorempi kuin 40 v, mutta tykkään itse deittailla vanhempia miehiä. Olen 18 v ja tapailemani mies on 33 v. Hyvin synkkaa.
En ikimaailmassa alkaisi suhteeseen kuusikymppisen jäärän kanssa. Tuon ikäluokan miehet ei ymmärrä omasta käytöksestään tai traumoistaan yhtään mitään, menevät vaan eteenpäin "tällainen mä nyt vaan oon, ota tai jätä" -mentaliteetilla. Nuoret miehet ymmärtävät jo vähän analysoida omaa käytöstään ja ovat mahdollisesti käyneet jo terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua lukiessa huomaa miten oksettavia ja säälittäviä länsimaalaiset naiset ovat. Kukaan itseään kunnioittava mies ei koske enää länsimaalaisiin naisiin, joiden päät toksinen feminismi on aivopessyt.
Sittenhän ymmärrät miksi naisia oksettaa miehet jotka metsästävät huomattavasti nuorempia naisia :D
Itse koen suht samanikäisen kumppanin parhaaksi. Toki seksiin kiinnostaisi eniten nuorempi mies, mutta kun en välitä pelkistä seksisuhteista niin muut asiat kallistaa vaakakupin enemmän omaan ikäluokkaan.
Täytän pian 50 ja voisin kuvitella n 10 v vanhemman miehen itselleni mutten sen enempää. En halua hoivaisuhdetta, haluan kyvykkään rakastajan.
No eipä tarvi miettiä kun oma on vuotta vanhempi, tavattiin nelikymppisinä. Aikuinen mies joka haluaa ikäisensä naisen. Ei mitään statussymbolia.
Kyllä 15 eikäero on vähän liikaa, olen parhaassa iässäni ja seksielämäni on intohimoista, jos kumppani jäisi nyt eläkkeelle niin.. mitä olisi 10 v kuluttua.