Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?

Vierailija
11.10.2024 |

Osa taas vanhenee yksin

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, 

Mulla on mielessä nuorempi mies ja lasten hankinta 

Vierailija
82/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolis noin vanhaa papparaista. Kyllä 40v naiselle täytyy olla nuorempi tai saman ikäinen viriili mies. 

Tui tui ikis. Laita vielä 500000 vastausta itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolis noin vanhaa papparaista. Kyllä 40v naiselle täytyy olla nuorempi tai saman ikäinen viriili mies. 

Tui tui ikis. Laita vielä 500000 vastausta itsellesi.

Eri

Vierailija
84/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi selkeästi nuorempana eläkeukon hoitajaksi? 

Vierailija
85/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nuoremman miehen, kun niitä kiinnostaa vielä seksi ja läheisyys. Mutta miksei vanhempikin kävisi, jos oikein hyvä tyyppi osuisi kohdalle. 

Miehiltä tuppaa vaan tuo elämänmyönteisyys vanhetessa hävitä. Ei jaksa katsella jurottavaa äijää, joka valittaa kaikesta ja on jatkuvasti vihainen. 

Vierailija
86/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat "ärsyttää" naisia paljon, se onnistuu näillä aloituksilla hyvin. Ehkä jopa ahdistaa osaa.

Miksi vähän vanhempi mies ahdistaa?

Tiukkapipoja ahdistaa ihan kaikki vaan mikä ei ole heidän mieleen, kannattaisi hoitaa omat asiat ja antaa muiden elää omaa elämäänsä, mutta eihän sekään näille

K       U        S         I         P         Ä       I         L         L         E       sovi

Vierailija
87/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt vaan sanon, että ottaen huomioon miten jöröiksi miehet menevät vanhetessaan yleensä ottaen ja puusilmäisiksi, niin en kyllä ottaisi tuon ikäistä ellei sattuisi olemaan Mel Gibson tai joku poikkeuksellisen sielukas ja kehityshaluinen kuten vaikka Mikko Kuustonen tai Tommy Tabermann jos vain joku seksuaalinen kipinä löytyy. En halua voimaannuttuani ja keskusteluja rakastavana todellakaan olla kenenkään yksinkertaisen kanssa. En myöskään nuorten sellaisten.

Vierailija
88/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osalla on oman ikäinen mies.

Tuskin kauaa.

Vierailija
89/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää katsoa, jos olen sinkku 50+ vuotiaana, sitten voin kokeilla 55-vuotiasta. Näillä näkymin en ehkä pääse testaamaan - kumppani on puoli vuotta itseäni vanhempi.

Silloin 65+ on miehet joita katselet

Sinä et sitä määrää. 😄

Vierailija
90/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia mielipiteitä naisilla näkyy olevan!

Vierailija
91/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen aika paljon vanhempi. Mutta ei tulisi mieleenkään ottaa jotain vanhaa kääkkää, jolla ei edes ole enää erektiota.

15-20 nuorempi jaksaa hyvin ja saa seuraa lenkillekin.

Vierailija
92/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa alkaisi suhteeseen kuusikymppisen jäärän kanssa. Tuon ikäluokan miehet ei ymmärrä omasta käytöksestään tai traumoistaan yhtään mitään, menevät vaan eteenpäin "tällainen mä nyt vaan oon, ota tai jätä" -mentaliteetilla. Nuoret miehet ymmärtävät jo vähän analysoida omaa käytöstään ja ovat mahdollisesti käyneet jo terapiassa.

Tämä!!!

Seksistiset puujalka vitsit ja oletus, että nainen on joku sievä kodinkone.

Jokainen saa toki tykätä mistä tykkää. Itselle sopii nuorempi mies.

Vierailija
93/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä? Mitä arvoa 55+ mies tuo 40+ naisen elämään? Ulkonäkö on mennyt ajat sitten, luonne yleensä katkera ja äreä, mieskunnon parhaat päivät auttamatta ohi. Ja kun niitä nuorempia miehiä on ihan hyvin tarjolla niin ei ole mitään syytä tyytyä vanhempaan. 

Vierailija
94/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen mielummin vaikka sitten yksin kuin paljon vanhemman miehen kanssa.

N46

Vierailija
95/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osalla on reilusti nuorempi mies. Teepä peräss, jos pystyt ;)

Vierailija
96/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut.

Erosin 40 vuotiaana itseäni 11 vuotta vanhemmasta miehestä. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, joka on minua kuusi vuotta nuorempi (mies 48 ja minä 54)

Onko seksi olennaisesti parempaa nuoremman miehen kanssa?

Vierailija
97/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksistä pitävä nelikymppinen nainen ja tuossa tulikin jo syy miksi en voisi kuvitellakaan suhdetta yli 50-vuotiaan miehen kanssa. Tuon ikäisen miehen kasvot ja vartalo eivät vaan kiihota. Toiseksi tulee mieleen sekin fakta että naisena voin jatkaa seksiä niin kauan kuin haluja riittää, mutta miehestä ei siihen kovin vanhaksi ole. 55+ miehen kanssa olisi koko ajan se pelko että milloin mies ei enää kykene.

Jos olisin aseksuaali niin voisin harkita kumppaniksi jotain mukavaa viisikymppistä miestä mutta nykyisellään kiinnostus kohdistuu nuorempiin.

Vierailija
98/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 55+ mies löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 70+ naisen! Oletko kokeillut?

Vierailija
99/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni 55+ mies löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 70+ naisen! Oletko kokeillut?

Nil on rahaa.

Vierailija
100/313 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo on vaihtoehdot niin valinta on helppo :D Yksin elämänlaatu on itsestä kiinni eikä jostain 15 v vanhemmasta rupistuvasta hapannaamasta.

onneksi on muitakin vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä