Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?

Vierailija
11.10.2024 |

Osa taas vanhenee yksin

Kommentit (313)

Vierailija
301/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 3v vanhemman ja 15cm itseäni pitemmän miehen, ollaan yli 50v. 

Huh onpa pitkä ja ei edes vanha!

Vierailija
302/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä 70 v ottasin minkälaisen miehen vaan mutta ei oo mistä ottas, ikävä kyllä nämä jutut vanhan naisen haluttavuudesta on aivan hulluja. EI kukaan mies joka vähänkään arvostaa itseään ota vanhaa naista. Se on vain huuli ja joku uskookin. Mistä niitä naisia tai miehiä löytää, ei semmosta löytötavaratoimistoa ole. Ei mistään

Oon 68v. Ja mulla 45v. miesystävä.

Juu, kyllähän niitä sellaisia saa sekä miehet että naiset, mutta tässä kai tarkoitettiin sellaista toisenlaista parisuhdetta.

No kuule, kun tää mun suhde on just sellainen, ihan siis seurustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just chattailen 25-vuotiaan kuumiksen kanssa. En ole koskaan edes ollut yhdenkään yli 32-vuotiaan miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.

N43

Eikö viiteentoistavuoteen ole miestä löytynyt?

Vierailija
304/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just chattailen 25-vuotiaan kuumiksen kanssa. En ole koskaan edes ollut yhdenkään yli 32-vuotiaan miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.

N43

Joku varaton, amiksen käynyt salimake LOL

Kuumis joo. Joku Ville Valon näköinen syrjäytynyt rimpula. 

Ville Valo on kaunis, kyllä kelpais

Vierailija
305/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja puoliso on seitsemän vuotta nuorempi. Tän ikäisenä en alkaisi edes ajattelemaan  minkäänlaista vakavampaa seurustelua yli 5 vuotta itseäni vanhemman kanssa.  

Vierailija
306/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhuttavaa heillä olisi? Muistikuvia Suomen tapahtumista tai maailmasta - ei mitään.

Ei ikinä noin suurta ikäeroa.

Kyselen nuorelta vaimoltani aina muistikuvia Suomen tapahtumista

Olin naimisissa kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Hänen ystävänsä olivat hänen ikäisiään tai vanhempia ja usein tuntui, kuin olisin elänyt elämääni äidin ja isän ja heidän ystäviensä kanssa. Kaikki opiskelu-, musiikki-, lapsuuteen ja nuoruuteen kuuluvat jutut oli tosiaan eri vuosikymmeneltä. Ei lopulta paljon mitään yhteistä ja aina tunne, että toinen aliarvio, kun olin samantasoisesta koulutuksesta huolimatta nuorempi ja hänen mielestään siis tietämättömämpi

Vierailija
307/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä 70 v ottasin minkälaisen miehen vaan mutta ei oo mistä ottas, ikävä kyllä nämä jutut vanhan naisen haluttavuudesta on aivan hulluja. EI kukaan mies joka vähänkään arvostaa itseään ota vanhaa naista. Se on vain huuli ja joku uskookin. Mistä niitä naisia tai miehiä löytää, ei semmosta löytötavaratoimistoa ole. Ei mistään

Oon 68v. Ja mulla 45v. miesystävä.

Juu, kyllähän niitä sellaisia saa sekä miehet että naiset, mutta tässä kai tarkoitettiin sellaista toisenlaista parisuhdetta.

No kuule, kun tää mun suhde on just sellainen, ihan siis seurustelua.

Valitettavan monilla on samanlainen usko kunnes... Toivottavasti kohdallasi poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
308/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 307:lle. Kestää minkä kestää, tietysti tällä hetkellä toivon, että ei ainakaan ihan heti päättyisi. En kuitenkaan ole mitään loppuelämän suhdetta tästä edes ajatellut. Tällä hetkellä tuntuu hyvältä, turha miettiä tulevaa vaan nauttia hetkistä mitä on. Ihanaa seksiä, mutta on myös muutakin yhdessäoloa.

Vierailija
309/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio kokeilla. Olen laittamassa avioeroa vireille ja tinderin aion säätää max 36v. Ja sitten parin vuoden sisään vauva tulille. 

Vierailija
310/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ville on 48, joten sopiva 43 -vuotiaalle. Kaksvitonen "kuumis" sen sijaan hänen tyttärelleen. Tuollaiset sukupolven verran nuorempien kanssa solmitut "kuumis"suhteet ovat juuri sitä mitä ovat. Yököttäviä.

Vierailija
311/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä vaan ne elämäntavat. Joka päivä liikuntaa, terveellinen ruokavalio, positiivinen elämänasenne, rauhallinen luonne... Joo, 45 v. naisena voisin kyllä ottaa 55+:nkin, jos tulis vastaan sopivan ihana ja itsestään huolta pitänyt yksilö. 

Vierailija
312/313 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä hiekkatorttuisiin nelikymppisiin kurttuihin, kun thaikuista ja Vietnamista löytyy timmiä parikymppistä, paljon paremmilla käytöstavoilla...

Niin, niin kauan kun rahaa riittää, sitten kun se raha loppuu, hyytyy se hymy. Ei ne sen takia hymyilee, että suomalainen ihraröllykkä- siansilmillä on niin ihana, vaan koska sä maksat. Oikeasti ne ei nauti seksistä eikä pidä teistä, olette vasn tavaraa. 

P. S Muista laittaa oma nimi niihin talo- ja tonttikauppapapereihin. 

Terveisin Thaikuissa pitkään asunut

Mitä sitten, sama se on Suominaisillakin, jostain syystä varakkaat saavat naisia, mutta pientuloiset eivät, varsinkin jos puhutaan yli kolmekyppisistä naisista. Ja jos haluaa lisää lapsia niin yli 35 naisilla alkaa vammaisen lapsen syntyminen tai lapsettomuus olla todella iso riski.

Vierailija
313/313 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ville on 48, joten sopiva 43 -vuotiaalle. Kaksvitonen "kuumis" sen sijaan hänen tyttärelleen. Tuollaiset sukupolven verran nuorempien kanssa solmitut "kuumis"suhteet ovat juuri sitä mitä ovat. Yököttäviä.

48 Ville Valo katselee parikymppisiä kuumiksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi