Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuo yritysten johdolle tarkoitetut seminaarit "huippupuhujineen" kuten esim. Nordic Business Forum hintansa arvoisia?

Vierailija
11.10.2024 |

Hintahan voi olla jopa yli tuhat euroa! Saako niistä joku oikeasti noilta guruilta oppia ja evästystä työhönsä vai onko tämäkin vain yksi tapa kerätä rahat pois tyhmiltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on enemmän sellaisia verkostoitutumistapahtumia, minne ei persaukisia haluta mukaan sekoittamaan pakkaa. Jotkut voi noista puheista myös inspiroitua. 

Vierailija
2/6 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on laillista korruptiota. Yritys maksaa ylihintaisen lipun jollekin jota se haluaa tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut nuo työnantajan antamana palkkiona - pääsee syömään hyvää ruokaa, saa ehkä drinkin fiksussa seurassa jne. Tarpeellinen tauko kun täytyy joka päivä sietää yrityksen sisäistä turhauttavaa vammailua.

Vierailija
4/6 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istuin junassa jonkun ihanan naisen viereen joka kertoi olleensa jossain tuollaisessa tapahtumassa messukeskuksessa ja käytti junamatkansa googlaillakseen niitä puhujia ja tehdäkseen muistiinpanoja asioista mitä oli sanottu. Kyllä minä ajattelin että hän sai enemmän irti siitä kuin sellainen joka vaan käy siellä patsastelemassa ja poraa että ei mitään järkeä ei mitään sisältöä. Kaipa ne esiintyjät ovat jotenkin miettineet sen kertomansa ja heidät on kutsuttu sinne jostain syystä.

Oli kohtelias ja ystävällinen nainen se penkkinaapuri siellä junassa. En yhtään ihmettelisi jos menestyy urallaan.

Vierailija
5/6 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mennä guruja kuuntelemaan vaan verkostoitumaan. Gurut ovat sivuosassa. Tietysti osaamattomille voi ne gurujen neuvot olla ahaa-elämys.

Vierailija
6/6 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt vain vähän tarkemmin rajatuissa, oman toimialan vähän vastaavissa tapahtumissa. Osa esiintyjistä on tosi hyviä puhujia, jotka oikeasti nostaa esille ajankohtaisia haasteita ja uutta tietoa niihin liittyen. Yleensä osa puheenvuoroista on heikompia.

Toinen aspekti noissa on se verkostoituminen, eli tavataan esim. asiakkaita siinä sivussa, vaihdetaan kuulumisia, hyvällä tuurilla tai suunnittelulla/taktikoinnilla pääset lounaalle/illalliselle/kahville jonkun potentiaalisen uuden asiakkaan tai muun yhteistyökumppanin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi