Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsoa, jos olen sinkku 50+ vuotiaana, sitten voin kokeilla 55-vuotiasta. Näillä näkymin en ehkä pääse testaamaan - kumppani on puoli vuotta itseäni vanhempi.
Silloin 65+ on miehet joita katselet
Just chattailen 25-vuotiaan kuumiksen kanssa. En ole koskaan edes ollut yhdenkään yli 32-vuotiaan miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.
N43
Kaikista paras on olla yksin ja jos haluan seksiä, niin 30v mies on ihan best.
Vierailija kirjoitti:
Just chattailen 25-vuotiaan kuumiksen kanssa. En ole koskaan edes ollut yhdenkään yli 32-vuotiaan miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.
N43
Joku varaton, amiksen käynyt salimake LOL
Voihan sitä aina yrittää markkinoida vanhempaa miestä. Itse suosin oman ikäisiäni kavereita. Ollaan niinkuin samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Lol lol
Monet hyvät miehet varattuja vai mitä. Ulkomailla voi olla muutama sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Lol lol
Hehheh
Vierailija kirjoitti:
Monet hyvät miehet varattuja vai mitä. Ulkomailla voi olla muutama sinkku.
Ei hyvä mies pysy sinkkuna pitkään, jos on varallisuutta, koulutusta jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
En tiedä hänen rahatilanteestaan, mutta ainakin hän on tällä hetkellä töissä eikä vinkumassa naisten palstalla. Toisin kuin sinä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos löytää. Itse en ole kokeillut, kun oman mieheni löysin nuoremmasta ikäluokasta. Mies on 10 vuotta nuorempi. N42.
Tiedän naisen jolla 20 vuotta nuorempi!
Onko joku hikkyjonne jolle äiti eikun siis nainen tarjoaa punkan ja mätöt?
Ei. Ottaisin nuoremman, en tietenkään vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Kuumis joo. Joku Ville Valon näköinen syrjäytynyt rimpula.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina seurustellut nuorempien miesten kanssa. Mitä vanhemmaksi tulin, ikäero kasvoi niihin minusta kiinnostuneisiin miehiin nähden.
Nyt päädyin yhteen 4 v vanhemman miehen kanssa. Toivottavasti tämä suhde kestää.
Kuinka paljon näitä miehiä on ollut?
Itse +40 hottis, mulla on viisi 19-25 nuorta miestä joiden kanssa tapailen, kyllä elämä antaa, kun on valmis ottamaan.
Tätäkin ketjua lukiessa huomaa miten oksettavia ja säälittäviä länsimaalaiset naiset ovat. Kukaan itseään kunnioittava mies ei koske enää länsimaalaisiin naisiin, joiden päät toksinen feminismi on aivopessyt.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua lukiessa huomaa miten oksettavia ja säälittäviä länsimaalaiset naiset ovat. Kukaan itseään kunnioittava mies ei koske enää länsimaalaisiin naisiin, joiden päät toksinen feminismi on aivopessyt.
Ai miten niin oksettavia? Kun eiväat halua vanhaa miestä itselleen? Omituisista asioistapa sinä voit pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsoa, jos olen sinkku 50+ vuotiaana, sitten voin kokeilla 55-vuotiasta. Näillä näkymin en ehkä pääse testaamaan - kumppani on puoli vuotta itseäni vanhempi.
Silloin 65+ on miehet joita katselet
Mulla on ikäkriteerinä max 6 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen :)
Tuo ikäero on just sopiva koska molemmat sukupuolet alkaa tuossa vaiheessa lopetella vaakamamboa...
Voivat rauhassa keskittyä sanaristikoiden tekemiseen ja puutarhan hoitoon.
Joo, olen kokeillut nuorenpana 15 vuotta vanhempaa ja se kokeilu riitti.