Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?
Kommentit (313)
Tuolla ikäerolla nainen vanhenee todennäköisesti joka tapauksessa yksin. Mieluummin ottaa nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy todennäköisimmin 60+ ikäryhmästä miehiä.
Kenen mielestä sopiva? Miehen vai naisen?
En ole kokeillut.
Erosin 40 vuotiaana itseäni 11 vuotta vanhemmasta miehestä. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, joka on minua kuusi vuotta nuorempi (mies 48 ja minä 54)
Tööt tööt ikis.
Tööt tööt kvaak kvaak.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos löytää. Itse en ole kokeillut, kun oman mieheni löysin nuoremmasta ikäluokasta. Mies on 10 vuotta nuorempi. N42.
Tiedän naisen jolla 20 vuotta nuorempi!
Minäpä tiedän naisen jonka mies ei ole edes syntynyt vielä niih.
Itse olen 87v neito. Kaikki 18-25v miehet yrittävät iskeä minua.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt kertoa, miksi ikä on itseisarvo (puhutaan sitten nuoremmasta tai vanhemmasta)?
Tällainen nainen, joka on aina ihastunut / rakastunut ihmiseen eikä ikävuosiin ei ole koksaan ymmärtänyt tuota.
Ja ihmiset on yksilöitä, ei fiksu ihminen tee yleistyksiä iän perusteella.
Käytännössä sitä ei vaan tunne seksuaalista vetoa esim. liian vanhaan. Se vanhempi voi olla ihana ihminen, jolloin hänestä voi tulla hyvä ystävä. Myös suhteen dynamiikkaan vaikuttaa ikäero, ja kaikki eivät vaan syty siitä dynamiikasta, mikä ikäerosuhteisiin tulee. Että on se ikä siinä mielessä ihan olennainenkin asia. Esim. vaikka minäkin ihastun ja rakastun ihmiseen, niin käytännössä sitä ihastumista ja rakastumista ei vaan tapahdu, jos toisen kanssa on liian iso ikäero.
Se sama 55+ äijä joka farkuissa näyttää kolmevitoselta?
Miehet kuolee aiemmin, joten jos elämänkumppania etsii, niin on keskityttävä nuorempiin miehiin. Miesten taas vastaavasti vanhempiin naisiin.
Arvelisin että tämä on 100000. trolli tästä aiheesta.
Oikeasti te mammat olette pelottavia.
Ihan valtavan hämärää.
Näihän se on ja tämä tuo lohtua vanhenemisen suhteen, kun kuitenkin saa nauttia 15 vuotta nuoremman kumppanin seurasta. Mutta niin ne vaan eri ikäpolvet täydentää toisiaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just chattailen 25-vuotiaan kuumiksen kanssa. En ole koskaan edes ollut yhdenkään yli 32-vuotiaan miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.
N43
Joku varaton, amiksen käynyt salimake LOL
Kuumis joo. Joku Ville Valon näköinen syrjäytynyt rimpula.
LOL
En huoli vanhaa miestä. Saman ikäinen tai nuorempi oltava.
Vierailija kirjoitti:
Se sama 55+ äijä joka farkuissa näyttää kolmevitoselta?
Farmaria jalassa, valkoista tennaria, tyköistuvaa paitaa päällä niin osa 55+ miehistä menee jopa kolmevitosesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina seurustellut nuorempien miesten kanssa. Mitä vanhemmaksi tulin, ikäero kasvoi niihin minusta kiinnostuneisiin miehiin nähden.
Nyt päädyin yhteen 4 v vanhemman miehen kanssa. Toivottavasti tämä suhde kestää.
Kuinka paljon näitä miehiä on ollut?
Nykyinen on kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos löytää. Itse en ole kokeillut, kun oman mieheni löysin nuoremmasta ikäluokasta. Mies on 10 vuotta nuorempi. N42.
Tiedän naisen jolla 20 vuotta nuorempi!
Voi olla jopa nuorempikin jos vaan yli suojaikärajan!
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua lukiessa huomaa miten oksettavia ja säälittäviä länsimaalaiset naiset ovat. Kukaan itseään kunnioittava mies ei koske enää länsimaalaisiin naisiin, joiden päät toksinen feminismi on aivopessyt.
Ei tarvii olla feministi jos ei kiinnosta vanhat miehet
Mieluummin yksin jos tuo on ainoa vaihtoehto. Onneksi ei ole :)
En huolis noin vanhaa papparaista. Kyllä 40v naiselle täytyy olla nuorempi tai saman ikäinen viriili mies.
Voisko joku nyt kertoa, miksi ikä on itseisarvo (puhutaan sitten nuoremmasta tai vanhemmasta)?
Tällainen nainen, joka on aina ihastunut / rakastunut ihmiseen eikä ikävuosiin ei ole koksaan ymmärtänyt tuota.
Ja ihmiset on yksilöitä, ei fiksu ihminen tee yleistyksiä iän perusteella.