Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin viedä nainen ensitreffeille?

Vierailija
09.10.2024 |

Mistä te naiset tykkäätte? Kelpaako yleisesti vaikka keilaus, elokuvat tai joku muu tällainen aktiviteetti? Joku tällainen kasuaalisempi vaihtoehto olisi omasta mielestä hyvä ekoille treffeille, niin minkälaista hommaa suosittelette?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas kahvipaikka vaikka alkuun. Sitten kun tutustutte siinä, niin voihan sitä vaikka suoraan kysyä, meille vai teille? Varaa muutama siideri tai viinipullo ja kunnon aamupala siltä varalta, että hän haluaa tulla luoksesi. Älä vonkaa, jos hän ei halua. Onhan sitä aikaa koko loppuelämä.

Vierailija
62/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet treffit kulmille, pörrättiin paikalliset läpi, sitten snägärin kautta minun luo ja ... nyt ollaan oltu 15v yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitään muuta inhoa treffeillä niin paljon kuin pönöttämistä kahvilassa. Mieluummin lähden itse vaikka kävelylle, pyöräilylle, näyttelyyn, museoon, baariin pelaamaan biljardia, keilaamaan, mitä vaan toiminnallista. Sen lomassa on helppo jutella.

Vierailija
64/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi hieman tietää, mistä nainen pitää. Itse en viihtyisi kapakassa enkä kaipaa keilaamaan (myöhemmin toisen mieliksi voisin lähteä, jossa se on hänelle tärkeä harrastus).

Sen sijaan kävelytreffit puistossa, rannalla (ei liian syrjässä ensimmäisellä kerralla) tai jossain rauhallisessa kaupunginosassa, viihtyisä kahvila (itse maksaen tai pelkkä kahvi/tee riittää), jäätelöbaari, galleriakierros, museo tai vaikka luistelu tai rullaluistelu radalla olisi tosi mieluisaa. 

Vierailija
65/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt..

Itse olen yleensä vähän kuulostellut naisen jutuista, että millainen hän on, miten näkee ja kokee maailman.

Olen eräitäkin kertoja treffeillä käynyt niin vegaani ravintolassa kuin pihvipaikassakin. Ei se nyt vaikeaa ole sitä paikkaa niin miettiä jos on vähänkin korvat auki.

Periaatteessa kaikki naiset on ihan samanlaisia. Kun on treffannut yhden on nähnyt ne kaikki.

Naiset yleensä tykkää kun niitä vie samoihin paikkoihin missä on itse käynyt ex naisensa kanssa ja kun muistaa vieläpä mainita että tästä paikasta exäkin tykkäsi jne. Silloin he tuntevat olevansa tärkeitä ja huomioituja.

Niin se vaan menee..

Vierailija
66/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie naisen sydämeen on kolmekirjaiminen: ABC tai RAX

YUK. BAD. NOO.

Vierailija
67/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt..

Itse olen yleensä vähän kuulostellut naisen jutuista, että millainen hän on, miten näkee ja kokee maailman.

Olen eräitäkin kertoja treffeillä käynyt niin vegaani ravintolassa kuin pihvipaikassakin. Ei se nyt vaikeaa ole sitä paikkaa niin miettiä jos on vähänkin korvat auki.

Periaatteessa kaikki naiset on ihan samanlaisia. Kun on treffannut yhden on nähnyt ne kaikki.

Naiset yleensä tykkää kun niitä vie samoihin paikkoihin missä on itse käynyt ex naisensa kanssa ja kun muistaa vieläpä mainita että tästä paikasta exäkin tykkäsi jne. Silloin he tuntevat olevansa tärkeitä ja huomioituja.

Niin se vaan menee..

Ihana romantikko olet 💋

Vierailija
68/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en mitään muuta inhoa treffeillä niin paljon kuin pönöttämistä kahvilassa. Mieluummin lähden itse vaikka kävelylle, pyöräilylle, näyttelyyn, museoon, baariin pelaamaan biljardia, keilaamaan, mitä vaan toiminnallista. Sen lomassa on helppo jutella.

Miten juttelet pyöräilyn lomassa? 🧐 

Vierailija
69/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet treffit ryssin nuorena miehenä ihan kunnolla. Terästehtaassa oli eräs oikein viehättävä tyttö. Houkuttelin häntä treffeille. Hän oli ujo ja ehkä pelkäsikin. Sanoi, ettei jouda kun on matonpesupäivä. No minä sanoin, että ei sitten voi. No voi helvetti, tytöllä oli ohjelma valmiina, pestään mattoja. En tajunnut tilaisuuttani, olisi voinut onnistuakin.

Vierailija
70/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon kautta makkariin, sit saunaan ja taas makkariin. 

Kuinka vaikeeta onkaan vastata asiallisesti, kun toinen kysyy ihan asiallisesti. 

Vierailija
71/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa keksiä edes treffipaikkaa itse, en halua edes tavata häntä.

Tämä. Eräskin mies halusi että minä päätän treffipaikan ja jokaiseen ehdotukseen vänkäsi vastaan. Kiinnostuksen hivenetkin kuolivat. 

Tämä mieshän on nyt kysymässä vinkkejä täältä, ei suinkaan treffikumppaniltaan. Vai oletteko te kaikki menossa treffeille hänen kanssaan?

Vierailija
72/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu miten rahoissaan nainen on ja minkä verran hän on valmis sijoittamaan minun ruokiini ja juomiini. Olen aina antanut naisten itse päättää.

Vierailija
73/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan tai hyvällä säällä kävelylle. Itse en tykkää mistään aktiviteeteista ensitreffeillä, kun sitten huomio menee siihen eikä treffikumppaniin tutustumiseen. Aktiviteetit sopii sitten kun on ensin todettu, että ylipäätään on kiinnostusta livenäkin.

Komppaan myös, ensin jutellaan ja tutustutaan rauhassa, kävely puistossa tai kahvila kuulostaa just sopivalta tarkoitukseen. Aktiviteettejä sitten kun tunnetaan jo sen verran, että tiedetään mikä molempia kiinnostaa.

Vierailija
74/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt riippuu miten rahoissaan nainen on ja minkä verran hän on valmis sijoittamaan minun ruokiini ja juomiini. Olen aina antanut naisten itse päättää.

Tuo on hyvä tapa, että antaa maksajan päättää. 👍

Vierailija
75/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä tapa, että antaa maksajan päättää. 👍

Niin no..

Yleensä jos vie johonkin halpis paikkaan niin en ole enää toisille treffeille suostunut lähtemään. Silloin nainen ei arvosta minua tarpeeksi.

Vierailija
76/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosisin ehdottomasti leffaa! Ei ole pakko heti keksiä hirveästi sanottavaa, ja elokuvan aikana voi kokeilla miltä se pelkkä toisen ihmisen läsnäolo tuntuu, "jännittääkö", ym. Leffan jälkeen voi sitten mennä kahvilaan tai vaikka johonkin pikaruokapaikkaan hetkeksi istumaan ja rupattelemaan niitä näitä vaikka siitä elokuvasta.

Tosin tässä pitää ottaa huomioon, että itse en lähtisi treffeille tyypin kanssa josta en tiedä vielä mitään, eli ne perinteiset smalltalkit duunista ja harrastuksista olisi hoidettu pois alta jo ennen treffejä.

N30

Vierailija
77/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdotat jotain syömistä tai tekemistä, niin varaudu maksamaan. Et tiedä toisen rahatilanteesta. Minua on joskus pyydetty jonnekin syömään tai museoon minkä pääsylippu oli 20e. Taloudellisista syistä en lähtenyt treffeille, koska ei ollut selvää kuka maksaa ja itsellä ei ole ollut varaa laittaa rahaa mihinkään ylimääräiseen.

Vierailija
78/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalanpalvelukseen

Toimii!

T. Uskovainen mies

Vierailija
79/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri vei aikoinaan naisen traktorilla kaatopaikalle katsomaan rottia, eivät tavanneet uudestaan sen jälkeen.

Mä tykkäisin jostain tällaisesta oudosta.

Vierailija
80/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit ja sitten vaikka kahvilaan, jos synkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi