Mihin viedä nainen ensitreffeille?
Mistä te naiset tykkäätte? Kelpaako yleisesti vaikka keilaus, elokuvat tai joku muu tällainen aktiviteetti? Joku tällainen kasuaalisempi vaihtoehto olisi omasta mielestä hyvä ekoille treffeille, niin minkälaista hommaa suosittelette?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Emt..
Itse olen yleensä vähän kuulostellut naisen jutuista, että millainen hän on, miten näkee ja kokee maailman.
Olen eräitäkin kertoja treffeillä käynyt niin vegaani ravintolassa kuin pihvipaikassakin. Ei se nyt vaikeaa ole sitä paikkaa niin miettiä jos on vähänkin korvat auki.
Periaatteessa kaikki naiset on ihan samanlaisia. Kun on treffannut yhden on nähnyt ne kaikki.
Naiset yleensä tykkää kun niitä vie samoihin paikkoihin missä on itse käynyt ex naisensa kanssa ja kun muistaa vieläpä mainita että tästä paikasta exäkin tykkäsi jne. Silloin he tuntevat olevansa tärkeitä ja huomioituja.
Niin se vaan menee..
Apua! "Muista mainita ex." :D
Nuori kaunotar kuitenkin kannattaa vielä niin arvokkaaseen paikkaan kuin lompsa antaa myöten. Kuten Helsingissä Tornin Atelier ravintola (12 ja 13 kerros) ja järjestää niin että kyyppari tuo 7 kpl punaisia ruusuja pöytään. Viulistikin kannattaa tilata.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin näkyvälle paikalle ja siten, että on itse noin 5 minuuttia myöhässä niin voi tsekata ettei ole ihan hirveän näköinen. Sitten tietysti juoksu kengät jalkaan, jotkut hyvät lenkkarit että pääsee hyvin juoksemaan pakoon heti jos tarvetta tulee. Hyvännäköinenkin voi olla täysin bimbo ja silloin on hyvä olla varautunut nopeaan poistumiseen.
Toinen keino on se ,että lähettää tiedustelijan joka käy tsekkaamassa perät ym tärkeät asiat. Viestillä voi sitten ilmoittaa tilanteen onko nainen riittävän hyvä.
Mut nää on näitä ihan perus juttuja mitkä kaikki miehet jo tietääkin.
Ja ikä oli...?
Vierailija kirjoitti:
Itse suosisin ehdottomasti leffaa! Ei ole pakko heti keksiä hirveästi sanottavaa, ja elokuvan aikana voi kokeilla miltä se pelkkä toisen ihmisen läsnäolo tuntuu, "jännittääkö", ym. Leffan jälkeen voi sitten mennä kahvilaan tai vaikka johonkin pikaruokapaikkaan hetkeksi istumaan ja rupattelemaan niitä näitä vaikka siitä elokuvasta.
Tosin tässä pitää ottaa huomioon, että itse en lähtisi treffeille tyypin kanssa josta en tiedä vielä mitään, eli ne perinteiset smalltalkit duunista ja harrastuksista olisi hoidettu pois alta jo ennen treffejä.
N30
Minä jättäisin leffatreffit väliin, kun leffasa on huono tutustua toiseen. Jos mies ei ole kiinnostunut tutustumaan,niin miksi edes lähteä treffeille
Itse suosin jotain kahvilaa tai baaria, mieluiten toki viihtyisää, jossa voi jutella, eli ei melua eikä liian täyttä. Viimeksi kun kävin treffeillä, tehtiin pieni kävelylöenkki ulkona ja mentiin sitten lasilliselle. Viihdyttiin niin hyvin että jatkettiin siitä vielä syömään, ja nyt ollaankin tapailtu jonkin aikaa.
Itse en tosin halua, että minua "viedään" treffeille, vaan sovitaan se paikka yhdessä. Toiminnallisista treffeistä en innostu enkä leffan katsomisesta, koska haluan ekoilla treffeillä tutustua toiseen ja jutella. Ja haluan pukeutua kivoihin vaatteisiin, joten kaikki sporttijutut on jo sen vuoksi EI.
Makuukammariin alasti kontilleen.
Bilteman, K-rautaan tai Ikeaan kahville.
Itse vein naiseni muistaakseni kodinkonemyymälään ja ostin kosiolahjaksi 5G-laitteet että kehtaan liikua seurassaan ilman ämpäriä päässä.
Johki Heseihin, ihan mihin vaan, ajelkaa vaikka raitsikalla ja katselkaa kuolevia kivijalkakauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri vei aikoinaan naisen traktorilla kaatopaikalle katsomaan rottia, eivät tavanneet uudestaan sen jälkeen.
😂 Mua ei olisi haitannut, ainakaan jos olisin saanut kokeilla ajaa sitä traktoria.
Joku museo olisi kiva, voi keskittyä taiteeseen ja esineisiin jos puheenaiheet loppuu kesken ja niistä voi nostaa myös uusia keskustelunaiheita.
Nähtävyyksien katselua, kotiseutumatkailua, autolla ajelua, jossain tapahtumassa käymistä
Tanssimaan.