Mihin viedä nainen ensitreffeille?
Mistä te naiset tykkäätte? Kelpaako yleisesti vaikka keilaus, elokuvat tai joku muu tällainen aktiviteetti? Joku tällainen kasuaalisempi vaihtoehto olisi omasta mielestä hyvä ekoille treffeille, niin minkälaista hommaa suosittelette?
Kommentit (94)
Ihan vaan kahvit / tee jossain yleisissä tiloissa, ihan Hesekin käy.
Vierailija kirjoitti:
Mä menisin mielelläni kahville johonkin rauhalliseen ja tunnelmalliseen kahvilaan. Haluan keskittyä sen ihmisen kohtaamiseen, en muuhun tekemiseen. Mutta oonkin tällainen ujompi ja hiljaisempi nainen, vaikka liikunnallinen olenkin.
Komppaan tätä. Painotan paikkavalinnassa rauhallisuutta. On epämukavaa tavata uusi ihminen paikassa, jossa on kauhea hälinä ja vieressä puolen metrin päässä istuu joku random ihminen, joka voi kuunnella keskustelua.
Huomaa ettei nyky nuoriso osaa tehdä mitään yksin, aina pitäisi olla joku kyhnyttämässä vieressä.
Punaviini maistiaisiin. Tulee selvitettyä viinitietämys. Laittaa verenkiertämään mukavasti ja lämmittää.
Minut voisi viedä kalalle tai kävelylle. Jotain rentoa tekemistä, missä voisi samalla jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin mennä kahville johonkin kivalle paikalle, esim. meren tai järven äärelle. Paikkaa tai tekemistä tärkeämpää on se, että molemmat ottavat vastuun keskustelusta ja osaavat puhua ja kuunnella tasapuolisesti.
Paitsi että en itse lähtisi syrjäiseen paikkaan.
Kahvila olisi kiva!
Joo ei niin! Tarkoitin kivalla paikalla olevaa kahvilaa. Kaunis maisema rauhoittaisi oloa, kun taas jossain keskustan ketjukahvilassa tulisi vain levoton olo ja joutuisi pahimmillaan istumaan lähellä muita kahvittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin kävelylle mielellään jos olisi kiva ilma. Just joku kaunis paikka veden ääressä vaikka. Nyt kun ilma on kaikkea muuta kuin kaunis niin kahvila olisi hyvä ja jos juttu luistaa heti niin voihan siitä jatkaa iltaa yhdessä.
Kävely kivassa on kyllä ihan ok. on helpompi jutella siinä kävellessä vapaammin, kuin istua nököttää vastakkain kahvilan pöydän ääressä.
Voihan sitä kävelyn jälkeen pistäytyä kahvilla, ku ollaan jo hiukan tutumpia. Juttu kulkee silloi kevyemmin.
Jyväskylän suurajoihin. Siitä sitten johonkn grillille makkaraperunoiden syöntiin. Lopuksi johonkin lähiöbaariin oluelle ja heittämään tikkaa. Vähän ennen valomerkkiä vedetään karaokessa Kotiviini oikein huolella nuotin vierestä ja pari tahtia jäljessä.
Kahvilaan tai hyvällä säällä kävelylle. Itse en tykkää mistään aktiviteeteista ensitreffeillä, kun sitten huomio menee siihen eikä treffikumppaniin tutustumiseen. Aktiviteetit sopii sitten kun on ensin todettu, että ylipäätään on kiinnostusta livenäkin.
Hautausmaalle valitsemaan sopivaa paikkaa, mihin sinut häiden jälkeen voi loppusijoittaa.
Kahvilaan. Siitä on helppo myös liueta suht nopeasti jos homma ei toimi, ja paikalla muitakin, turvallista.
Ensin juodaan päiväkahvit jomman kumman kotona ja sitten testataan makuuhuoneessa sängyn kestävyyttä pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Minut voisi viedä kalalle tai kävelylle. Jotain rentoa tekemistä, missä voisi samalla jutella.
Kuka tämä "kala" on? Oletko kenties mato?
Jos mies ei osaa keksiä edes treffipaikkaa itse, en halua edes tavata häntä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se nainen on luonteeltaan? Millaisista asioista tykkää?
Jos on nätti päivä, niin kävelylle jonnekin puistoon tai sellaiselle kaupunkilenkkipaikalle (esim. Hgissä Töölönlahden ympäri), missä kulkee muitakin ihmisiä. Sen jälkeen vois mennä kahvilaan tai terassille istumaan.
Jos mennään leffaan, niin ennen tai jälkeen leffan jonnekin istumaan ja sit tutustumaan toiseen. Leffasta on toki puhuttavaa, mutta se kohtaaminen on se treffien tarkoitus.
Jos ootte molemmat liikunnallisempia, niin joku liikuntajuttu voi olla kiva. Itse en mitään kilpailua haluaisi, koska haluan voittaa, ja jos mies rupee kukkoilemaan, niin ärsyynnyn.
Haluat voittaa? Mitä mä just luin? Voiko säälittävämpää olla?
Joku vaellusreitti olis ehdottomasti paras.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei nyky nuoriso osaa tehdä mitään yksin, aina pitäisi olla joku kyhnyttämässä vieressä.
Opiskelutoverini n. 20 vuotta sitten jäi vuorokausiksi vangiksi pakeni parvekkeen kautta hyppäämällä, kun lähti yksin vieraan miehen kotiin.
Näin oikeuden paperit, kun juttu tuli päätökseen. Tuokin nuori nainen oli onnekas, kun sekopää ei halunnut tap paa heti.
Ensitapaaminen aina julkiselle paikalle.
Pancho Villa on klassikko. Täältäkin saa lähes päivittäin lukea miten nainen on kutsunut miehen sinne syömään.
Naiset rakastaa miehen rahoja ja statusta eli nainen pitää viedä kalliilla autolla kalliiseen ravintolaan. Naiselle voi antaa myös kalliin korun lahjaksi treffeillä.