Onkohan kukaan palstalainen matkustanut Kreikassa saarihyppelyä?
Siellä menee ferryjä edes takaisin niin vaihtaisikin kohdetta välillä?
Kommentit (11)
Olen. Ihan kivaa oli, piti vain muistaa milloin lähti seuraava lautta, ettei jäänyt nalkkiin.
Minä ole monta kertaa. Kivaa, helppoa ja suht halpaa
Montako saarta olisi konkereettinen yhdellä reissulla, jos siis per saari olisi 1-2 yötä? Lähinnä ensi kesää tässä ajattelen että miten suunnittelisi / laskisi budjettia jne
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ihan kivaa oli, piti vain muistaa milloin lähti seuraava lautta, ettei jäänyt nalkkiin.
No kai sen nyt muistaa
Tai saako siellä nukkua riippumatossa :D Onko mitään "jokamiehen oikeuksia"?
Aikoinaan asuin ja tein työtä Kreikassa. Silloisen sikäläisen poikakaverini kanssa kierreltiin saarelta saarelle...
Vierailija kirjoitti:
Montako saarta olisi konkereettinen yhdellä reissulla, jos siis per saari olisi 1-2 yötä? Lähinnä ensi kesää tässä ajattelen että miten suunnittelisi / laskisi budjettia jne
No sehän riippuu montako viikkoa olet reissussa. Itse ole yleensä 3-5 viikkoa ja paluulennon ostan vasta ihan vikoina päivinä, koska sillon vasta tiedän, missä olen matkan loputtua. Kohteessa vietän aikaa sen, mikä hyvältä tuntuu, en siis etukäteen hirveästi suunnittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu montako viikkoa olet reissussa. Itse ole yleensä 3-5 viikkoa ja paluulennon ostan vasta ihan vikoina päivinä, koska sillon vasta tiedän, missä olen matkan loputtua. Kohteessa vietän aikaa sen, mikä hyvältä tuntuu, en siis etukäteen hirveästi suunnittele.
Onko hotelleissa aina tilaa? Kesken kuumimman lomasesongin?
Veneellä ollaan kierrelty ja oli upeaa ja kallista valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hotelleissa aina tilaa? Kesken kuumimman lomasesongin?
Aina on huone/huoneisto löytynyt
olen. kivaa.