Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin viedä nainen ensitreffeille?

Vierailija
09.10.2024 |

Mistä te naiset tykkäätte? Kelpaako yleisesti vaikka keilaus, elokuvat tai joku muu tällainen aktiviteetti? Joku tällainen kasuaalisempi vaihtoehto olisi omasta mielestä hyvä ekoille treffeille, niin minkälaista hommaa suosittelette?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviini maistiaisiin. Tulee selvitettyä viinitietämys. Laittaa verenkiertämään mukavasti ja lämmittää.

Entä jos seuralainen on absolutisti?

Vierailija
42/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa keksiä edes treffipaikkaa itse, en halua edes tavata häntä.

Tämä. Eräskin mies halusi että minä päätän treffipaikan ja jokaiseen ehdotukseen vänkäsi vastaan. Kiinnostuksen hivenetkin kuolivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatopaikalle aarteen etsintään. Voitte kilpailla kumpi löytää paremmat saaliit. 

Vierailija
44/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottaa jotain sellaista (julkista) paikkaa, jossa tiedät itse viihtyväsi, jotta tilanne ei olisi ainakaan molemmille epämiellyttävä sen paikan vuoksi. Sitten mielellään myös joku sellainen paikka, josta pääsee kiusaantumatta ja toista pahemmin loukkaamatta lähtemään vaikka jo puolen tunnin jälkeen pois, jos juttu ei vaan luista. Joku viihtyisä kahvila tai baari on aina turvallinen vaihtoehto, baarissakin kun voi kuitenkin ottaa myös alkoholittoman juoman. 

Vierailija
45/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään spessuun paikkaan, jos ei viihdykään toisen seurassa. Kahvit jossain kauppakeskuksen espresso housessa tms on ihan sopiva. Ei kannata pilata jotain itselleen merkityksellistä paikkaa huonolla treffimuistolla. 

Vierailija
46/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla? 

Vierailija
47/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan illallinen jossain lämminhenkisessä paikassa. Ei mitään tuollaisia aktivointitreffejä, tuollaiseen tapaamiseen voit viedä kummilapsen. Ihmekös tässä maassa ei synny yhtään lapsia kun miehet kohtelevat naisia kuin lapsia

Vierailija
48/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari on ok, jos on sopivan hiljainen paikka, niin että kuulee mitä toinen sanoo. Tärkeintä on kuitenkin tutustua toiseen. 

Riippuu tietysti myös missä treffailet ja millaisia paikkoja siellä on. Jos on vaan ketjukahviloita, niin sellainen. Mutta ei ihan pahimpaan ruuhka-aikaan, että on vähän omaa rauhaa. 

Vierailija
49/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuun räkälään. Esittele tuttus.

Vierailija
50/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila, cocktailbaari, viinibaari, älä vie kuitenkaan liian meluisaan baariin, tärkeää että pystyy puhumaan ilman huutamista. Keilaus, taidemuseo tai jokin peli-arcade voi olla ihan hyvä idea treffeille, mutta parasta tarkistaa naiselta itseltään minkälaisista aktiviteeteistä hän tykkää. Elokuvat ovat vähän huono, koska siellä ei pysty jutteleen. 

Vierailija
51/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAX:iin tietysti koska ei voi etukäteen tietää paljonko se syö. Jos vegaani, niin voi syödä salaattia. Mikään ei pääse yllätyämään, eikä mikään voi mennä vikaan. Kaikki tämä vain 12,90€

Varman päälle pelaaminen..

Se on se juttu..

Vierailija
52/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään spessuun paikkaan, jos ei viihdykään toisen seurassa. Kahvit jossain kauppakeskuksen espresso housessa tms on ihan sopiva. Ei kannata pilata jotain itselleen merkityksellistä paikkaa huonolla treffimuistolla. 

No näin naisena siellä itselleen "merkityksellisessä" paikassakin on usein huonoja muistoja tökerösti käyttäytyvistä kanssaihmisistä, joten tuskinpa yhdet treffit nyt asiaa kauheasti muuttaa. En kyllä kuitenkaan haluaisi mennä ekoille treffeille mihinkään omaan kantapaikkaani ihan jo vaan sen takia, että huono treffikumppani saattaa alkaa vaikka itse viettää siellä treffien jälkeen aikaa syystä tai toisesta. 

Vierailija
53/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt ensitreffeillä 34 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä kaksi oli lounaalla, yksi brunssilla, 4 kahvilassa, kaksi kävelyllä ja loput illallinen ravintolassa. Mun mielestä parhaimmat treffit on olleet illallisella ravintolassa, kun siellä on ollut niin hyvä tunnelma eikä kiireen tuntua, kun syödään ihan rauhassa kolme ruokalajia. Ulkoilemaan en lähtisi enää, kun on sen verran viileää. En minä halua palella. 

Vierailija
54/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RAX:iin tietysti koska ei voi etukäteen tietää paljonko se syö. Jos vegaani, niin voi syödä salaattia. Mikään ei pääse yllätyämään, eikä mikään voi mennä vikaan. Kaikki tämä vain 12,90€

Varman päälle pelaaminen..

Se on se juttu..

Onhan sitä muuallakin buffetteja kuten thaimaalaiset ravintolat.

Vierailija
55/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa on klassikko. Täältäkin saa lähes päivittäin lukea miten nainen on kutsunut miehen sinne syömään.

Pancho Villa on just hyvä ensitreffeille, kun se on rento ja kohtuullisen edullinen ravintola. 

Vierailija
56/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa on klassikko. Täältäkin saa lähes päivittäin lukea miten nainen on kutsunut miehen sinne syömään.

Joku voi ajatella että Pancho Villa ei ole riittävän hieno paikka ensitreffeille.

Vierailija
57/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vaellusreitti olis ehdottomasti paras.

Ei ainakaan minulle. Kymmenen vuotta sitten eksyin merkityllä reitillä.

Vierailija
58/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin näkyvälle paikalle ja siten, että on itse noin 5 minuuttia myöhässä niin voi tsekata ettei ole ihan hirveän näköinen. Sitten tietysti juoksu kengät jalkaan, jotkut hyvät lenkkarit että pääsee hyvin juoksemaan pakoon heti jos tarvetta tulee. Hyvännäköinenkin voi olla täysin bimbo ja silloin on hyvä olla varautunut nopeaan poistumiseen.

Toinen keino on se ,että lähettää tiedustelijan joka käy tsekkaamassa perät ym tärkeät asiat. Viestillä voi sitten ilmoittaa tilanteen onko nainen riittävän hyvä.

Mut nää on näitä ihan perus juttuja mitkä kaikki miehet jo tietääkin.

Vierailija
59/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin rauhalliseen kahvilaan, jossa voi puhua. Ei maksa paljon ja tarpeen tullen voi lähteä pois kupillisen jälkeen jos siltä tuntuu. Kävelylenkki ei mun makuuni ole niin hyvä ensitreffeille, koska haluan nähdä toisen kasvot kun jutellaan ja tarkoitus on tutustua uuteen ihmiseen. 

Vierailija
60/94 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin näkyvälle paikalle ja siten, että on itse noin 5 minuuttia myöhässä niin voi tsekata ettei ole ihan hirveän näköinen. Sitten tietysti juoksu kengät jalkaan, jotkut hyvät lenkkarit että pääsee hyvin juoksemaan pakoon heti jos tarvetta tulee. Hyvännäköinenkin voi olla täysin bimbo ja silloin on hyvä olla varautunut nopeaan poistumiseen.

Toinen keino on se ,että lähettää tiedustelijan joka käy tsekkaamassa perät ym tärkeät asiat. Viestillä voi sitten ilmoittaa tilanteen onko nainen riittävän hyvä.

Mut nää on näitä ihan perus juttuja mitkä kaikki miehet jo tietääkin.

Sama pätee myös toiseen suuntaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän