Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?
Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Koska tiedän minkälainen kupla se ihastuminen ja rakastuminen on. Ohimenevä häiriötila. Parhaillaan vuosi pari. Voi mennä ohi jo parissa kk. Kun tämän ymmärtää ja sisäistää, ei paljoa kiinnosta.
Vähän surullinen asenne toisaalta. Onko ihanampaa tunnetta, kun olla vastarakastunut?
Täällä joku kyseli, miksi naiset ovat hänelle törkeitä.
Minäpä kerron, ihan vain siksi, että he voivat.
Nainen kohtelee sinua ihan niin huonosti, kuin sinä ja yhteiskunta antaa.
Olen vanha ukko. En oikein usko että flirttailu on todellista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa naiseen.
Siis mitä rahaa se nainen tarvii? Eiköhän naiset nykyään ihan itse tienaa rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Koska lähestyminen on vaikeaa. En tunne itseäni luontevaksi. Eikä ole mitään varmaa, että toinen osapuoli myös on kiinnostunut minusta sillein.
Tuo on mielenkiintoista miksi jotkut miehet jännittää niin valtavasti naisten kanssa kun eihän sitä tarvitae heti ouolisoksi pyytää. Eikö se kaveriksi ensin oo ihan hyvä aloitustilanne. T. Yks nainen
"Mene itse ehdottelemaan ja ottamaan pakkeja niin tiedät.
Sitäpaitsi kaikki kaikki naiset ei ole ollenkaan kohteliaita. Painu v ittuun on aika yleinen pakkilause."
Ainakin tuollaisen pakkilauseen jälkeen asiasta on helppo päästä yli. On päivänselvää, ettei tuolla tavalla ääntelevä ihastuksenkohde ollut ihastumisen arvoinen.
Nainen oli todella kaunis ja sai paljon huomiota miehiltä. Olisi siis lähtökohtaisesti saanut halutessaan kenet tahansa miehen. Minä olin ainakin omasta mielestäni enemmänkin keskirivin keskimmäinen mies. Tosin vartaloni oli kovan treenaamisen seurauksena todella timmi ja se näkyi myös ulospäin.
Jostakin syystä nainen hakeutui esim. opiskelijabileissä mun seuraan, nauroi mun jutuille, halusi tanssia mun kanssa ja kosketteli mua esim. olkapäille tai rintakehään. Mä vaan ajattelin, että hän leikkii mulla, kun sitten kuitenkin ottajia olisi jonoksi asti.
En koskaan sanonut hänelle, mitä oikeasti häntä kohtaan tunsin, mutta tuskin se hänelle epäselväksi jäi. Ajattelin niin, että jos hän minut oikeasti haluaa, niin hän sen minulle myös kertoo. Ei sitten kertonut ja minä aloin seurustelemaan toisen naisen kanssa. Tästä myös tämä nainen sai tietää, koska kertoi nähneensä minut jonkun naisen kanssa kaupungilla. Sitten meidät välit alkoivatkin pikku hiljaa viilentyä ja lopulta elämä vei eri teille.
En tiedä, mitä tälle naiselle nykyisin kuuluu ja onko hän naimisissa ja onko hänellä lapsia. Ajattelen häntä kuitenkin lämmöllä ja toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Ja vieläkin välillä muistelen, kuinka jumalattoman kaunis hän oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lähestyminen on vaikeaa. En tunne itseäni luontevaksi. Eikä ole mitään varmaa, että toinen osapuoli myös on kiinnostunut minusta sillein.
Tuo on mielenkiintoista miksi jotkut miehet jännittää niin valtavasti naisten kanssa kun eihän sitä tarvitae heti ouolisoksi pyytää. Eikö se kaveriksi ensin oo ihan hyvä aloitustilanne. T. Yks nainen
Kyse oli ihastuksesta. Luuletko, että tuossa tilanteessa olisin heti polvillani kosimassa?
Syvemmin tutustumisesta eli seurustelusta se alkaa. Tuo tilanne mistä kerroin on tunteiden osoittamisesta. Ei pelkkä kaveruus riitä, jos on ihastunut. Se on toisenlaista kaveruutta, jos seksuaalista jännitettä on välissä.
Jos olisi pelkkiä tyypillisiä kavereita niin siinä seksuaaliset kiinnostumiset todennäköisesti tippuisivat ainakin miehiseltä kantilta.
Tapaillaan, tutustutaan, ihastutaan, seurustellaan. Sitten jos homma toimii hyvin, niin kantaa myös pitemmälle. Tällä hetkellä mun on laitattu holdille. Kai tää on joku naisen mulle asettama testi. Täytyy vaan uskoa ja luottaa tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin muuta reittiä ettei hän tykkääkään pyllyseksistä.
Koska sitä haluava mies, on mielestäni homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmanhistoria tuntee vain muutamia tapauksia, joissa mies on onnistunut pääsemään friend zonen kautta puolisoksi, poikaystäväksi tai edes harrastamaan satunnaista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä toinen nainen ja minä ainakin jännitän ihan h*lvetisti ihastuksen läsnäollessa, vaikka ajatuksena todellakin on että ollaan tässä vaan kavereita nyt. Jos mä en jännitä toisen seurassa niin en mä kovin ihastunut silloin ole.
Vierailija kirjoitti:
Tapaillaan, tutustutaan, ihastutaan, seurustellaan. Sitten jos homma toimii hyvin, niin kantaa myös pitemmälle. Tällä hetkellä mun on laitattu holdille. Kai tää on joku naisen mulle asettama testi. Täytyy vaan uskoa ja luottaa tulevaan.
Mun kaava on ollut:
Ihastun, tutustutaan kavereina, teen aloitteen tapailuun, nainen haluaa olla vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen nainen ja voin kertoa, että kaveri on kaveri. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen nainen ja voin kertoa, että kaveri on kaveri. Piste.
En tiedä, mitä hait tuolla kaveri on kaveri-jutulla. Jos pari kuukautta menee yltiöromanttisissa merkeissä, suudellaan ja rakastellaan tuntikausia, niin kaveri on kaveri ei oikein toimi selitykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmanhistoria tuntee vain muutamia tapauksia, joissa mies on onnistunut pääsemään friend zonen kautta puolisoksi, poikaystäväksi tai edes harrastamaan satunnaista seksiä.
No höps. Suurin rakkauteni oli ensin ystäväni ja nuoruuden kaveriporukasta muodostui monta pariskuntaa, jotka ovat edelleen yhdessä. Itselle ainakin on luontaisinta ihastua ja rakastua ihmiseen, jonka tunnen ja tiedän mahtavaksi tyypiksi.
Onko jollain vinkkejä millä ihastumisen tunteen saa kuoletettua pois? Alkaa käydä ahdistavaksi, kun ei paljoa muuta pysty ajattelemaan. Haluaisin palata mieluummin vaikka entiseen tylsään horteeseen, jossa ei tarvinnut haluta palavasti jotakin, jota ei voi saada. Tekee kipeää.
Mulle kävi miehenä niin, että ensin oltiin kuin paitä ja peppu ja sitten nainen veti yhtäkkiä liinat kiinni täydestä laukasta. Se sattui, varsinkin kun syy ja selitys ei ollut mielestäni hyvä. Elämästä tulee liian hektistä ja kuormittavaa, haluan palata vanhaan tylsään harmauteen.
Miehetkö eivät pelaile? Itse olen joutunut jättäytymään samasta syystä deittailumaailman ulkopuolelle, kun meno on muuttunut aivan järjettömäksi. Ketään ei kiinnosta kuin omat tunteet ja miehet tuntuvat lähinnä olevan sen yhden asian perässä sekä äärettömän pinnallisia.
Ihan kuin kukaan ei enää aidosti välittäisi kenestäkään muusta kuin itsestään. On niin kylmää peliä, että herkkänä ihmisenä en pysty tuollaiseen. Siksi on ollut itselleni armollisempaa unohtaa koko touhu, mutta samalla olen joutunut luopumaan rakastumisen haaveesta. Vastavuoroisesta rakastamisesta. Se tekee aika kipeää.
Ehkä mulla on niin suuri kaipuu siihen aitoon läheisyyteen, että olen senkin takia ihastunut kollegaan. Tämä ei kyllä helpota oloa yhtään, koska mies on varattu. Toisaalta ihastumisen syy ei välttämättä ole tuo. En ole koskaan ennen elämässäni kiinnostunut yhdestäkään työkaverista ja työelämässäkin on tullut oltua jo 20 vuotta.