Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä vasta avioliitossa

Vierailija
06.10.2024 |

Onko kokemuksia tästä? Mihin tämä ajatus perustuu?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän näitä tuloksia esiaviollisesta seksistä mur ha taan klinikoilla tai hoidellaan antibiooteilla...  jalat ristiin niin lakkaa oma ja muiden elämä sekä terveys olemasta ihan sama tai kertakäyttö huvi.

Etkai tosissasi kuvittele että vain esiaviollista seksiä harrastaneet tekevät abortteja?! Moni naimisissa ja lapsia ennestään.

Vierailija
62/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus jos siitä tykkää. Mutta sitä en ymmärrä että mennään naimisiin parikymppisenä ja seksiä vasta avioliitossa, lopun ikää sen yhden ja saman kanssa. Nuoruus pitää elää ja kokea, mennä ja panna, nus...sia kunnolla, hankkia kokemuksia, sitten vasta sen yhden ja oikean kanssa, muuten jää sanattoman paljon kokematta ja näkemättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Mitä jos vasta liitossa selviääkin että seksi ei toimi?

Eikö voisi yhdessä opetella?

Totta kai fyysisiä niksejä voi opetella. Jos kuitenkin toinen haluaa seksiä kolme kertaa päivässä nahkavarusteissa ja raipan kanssa, ja toinen joka toinen lauantai saunan jälkeen sukat jalassa pimeässä, niin aika kaukana ollaan molempia tyydyttävästä seksielämästä.

No tällaisesta mieltymuksestä voi kyllä kertoa keskustelemalla etukäteen ennen naimisiinmenoa. Ei sitä tarvitse jokaisen pervon kanssa sekstailla ennenkuin löytää oikean. Kovin moni ei ole mielissään jos elämänkumppanilla on taustalla useita seksikumppaneita ja pahimmassa tapaukses

Kyllä tietää. Minä ainakin tiesin vuosia ennenkuin oli varsinaisia kokemuksia.

Vierailija
64/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basisti hääjuhlassa möläytti mikin auki ollessa että"jumalauta,minähän olen nussinut tuota morsianta".Sen vuoksi ei kannata.  

Vierailija
65/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus jos siitä tykkää. Mutta sitä en ymmärrä että mennään naimisiin parikymppisenä ja seksiä vasta avioliitossa, lopun ikää sen yhden ja saman kanssa. Nuoruus pitää elää ja kokea, mennä ja panna, nus...sia kunnolla, hankkia kokemuksia, sitten vasta sen yhden ja oikean kanssa, muuten jää sanattoman paljon kokematta ja näkemättä...

No jokainenhan saa valita itse tiensä. Jos valitsee tuon että sekstailee useiden kanssa ilman sitoutumista, niinkuin monet tekevätkin, ei voi sitten enää yhtäkkiä hypätä siihen että olisi puhdas tausta ja ehjä avioliitto. Kuinka monella tänäpäivänä onkaan uusperhe, elätettäviä lapsia joiden kanssa ei asuta, riitoja toisista suhteista, useita isovanhempia ja ongelmia ketä kutsutaan minnekin ja minne mennään vierailulle jne.?

Vierailija
66/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sitten kiirehditään avioliittoon itselle ehkä sopimattoman miehen/naisen kanssa. Jumalan armosta kai sitten.

Vierailija
67/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainenhan saa valita itse tiensä. Jos valitsee tuon että sekstailee useiden kanssa ilman sitoutumista, niinkuin monet tekevätkin, ei voi sitten enää yhtäkkiä hypätä siihen että olisi puhdas tausta ja ehjä avioliitto. Kuinka monella tänäpäivänä onkaan uusperhe, elätettäviä lapsia joiden kanssa ei asuta, riitoja toisista suhteista, useita isovanhempia ja ongelmia ketä kutsutaan minnekin ja minne mennään vierailulle jne.?

Ex ei seuraa uuteen liittoon, jos sen ei anna. Yhtä lailla kuin lapsena väkivaltaa kokenut voi omassa vanhemmuudessaan olla väkivallaton, tai murtunut jalka voi parantua täysin toimintakykyiseksi. R aiskattu nainen voi kyetä täysin normaaliin ja hyvään suhteeseen, jos jättää sen r aiskauksen menneisyyteen

Tuo että uusioperheiden mukuloita ja eksiä raahataan haareminomaisesti hautaan asti on täysin oma, apinamainen valinta. Apinathan elävät noin: vain tunteet ja muistot merkitsevät, ilman sopimuksia, moraalia ja selkärankaa.

Vierailija
68/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt enää tulevaa elämää ja uutta avioliittoa tee sen epäpuhtaammaksi mitä nuorena tekee. Fiksu tekee kaiken ajallaan. Esim mä kyllä nain ja ryyppäsin nuorena joka viikonloppu jonkun kanssa, naisia oli kymmeniä pitkästi. Kun olin 26 lopetin. Nyt on 12 vuotta siitä kun viimeksi kävin baarissa, vanhin lapsi on kohta 12 vuotta, silloin tuli nykyinen vaimo kuvioihin, loppui kaikki säädöt ja jatkuva juhlinta siihen. Niiden aika oli nuorena, nykyään keskitytään vaimoon, lapsiin ja kotiin. Ei tulisi mieleenkään enää nelikymppisenä mennä yöelämässä, herätä krapulassa milloin kenenkin vierestä, mutta niitä muistelee hyvällä nuoruudesta. M39

Vierailija
69/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas tausta ja ehjä avioliitto. :D

Tiesitkö että niissä ennen avioliittoa olleissa suhteissa ei ole pakko tehdä lapsia?

Vierailija
70/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin aviomieheni, 50 vuotta sitten, emme olleet enää ihan nuoria. Mieheni oli eronnut lyhyestä liitosta (vaimo jätti). En ole koskaan ymmärtänyt, että pitäisi "säästää" itsensä sille oikealle. Kuka on se oikea, ensimmäinen, toinen, vai kolmas puoliso? Mieheni on minulle se oikea ja tuntuu siltä, että minäkin olen hänelle, mutta sitähän ei etukäteen voi tietää. Entäpä lesket, heilläkin on taustallaan seksielämä? Jokainen tehköön, kuten parhaaksi näkee, ei kuulu muille, vaikka säästäisi itsensä hautaan asti, jos sitä oikeaa ei tulekaan kohdalle.

Vierailija
71/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai fyysisiä niksejä voi opetella. Jos kuitenkin toinen haluaa seksiä kolme kertaa päivässä nahkavarusteissa ja raipan kanssa, ja toinen joka toinen lauantai saunan jälkeen sukat jalassa pimeässä, niin aika kaukana ollaan molempia tyydyttävästä seksielämästä.

No tällaisesta mieltymuksestä voi kyllä kertoa keskustelemalla etukäteen ennen naimisiinmenoa. Ei sitä tarvitse jokaisen pervon kanssa sekstailla ennenkuin löytää oikean. Kovin moni ei ole mielissään jos elämänkumppanilla on taust

Minäkin luulin tietäväni. Totuus oli toinen. Olisi ollut aika epäreilua tulevalle aviomiehelle puhua ihan potaskaa siitä mitä seksissä haluan.

Vierailija
72/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Nuoruuden eläminen voi olla myös muunlaista elämistä ja kokemista kuin seksikokemusten kerryttämistä. Siltä joka on elänyt nuoruuden seksuaalisen kokemisen kautta on voinut jäädä paljon jotain muuta kokematta ja näkemättä. Kumminkin päin on kokemista ja näkemistä, erilailla, mikä kullekin käy.

Vierailija
73/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt itseäni aika uskovaisena ja suorastaan hengellisenä ihmisenö mutta en kuulu noihin lahkoihin jotka tuntuu jotenin monopolisoineen uskovaisen käsitteen.

Joo, ja olen aina tykännyt seksistä. Niinkuin tosi paljon, halusin sitä melko nuorena ja päästyäni kaupunkiin olen melko monen kanssa sitä harrastanut, anteeksi vaan.  En ole koskaan ymmärtänyt miksi se olisi ristiriidassa sen kanssa että olen kiltin näköinen ja uskovainen, mutta luulen että moni panokaveri yllättyisi uskovaisuudesta ja moni uskonsisar yllättyisi seksuaalisuudsta. 

Nyt olen parisuhteessa ja mies naureskelee miten olen aina valmis, oikeastaan kaipaisin paljon enemmän. 

Vierailija
74/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen joko osaa tai ei. Kaikkinei opi koskaan, sillä esim. surkea itsetunto.  Kaikki ei opi tanssimaankaan.....

Tottakai voi yhdessä opetella. Niinkuin kaikkea muutakin elämässä voi opetella. Toki parisuhteessa kannattaa keskustella eri asioista hyvin ja hyvissä ajoin, niin kaikki osapuolet ovat todennäköisemmin samalla kartalla.

Vierailija
75/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Tynkkynenkin kuulemma säästää pyhintään avioliittoon <3

Vierailija
76/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne, hyi.

Vierailija
77/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on vähin niinkuin joulu. Joka vuosi sitä odotetaan ja kovat on odotukset ja valmistelut  - ja sitten se lopulta on vain paremmilla ruokatarjoiluilla oleva päivä muiden joukossa. 

Joulu on sentään joka vuosi. 

Vierailija
78/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunarit voivat harjoitella ja näin ollen on mukava puuhastella

Vierailija
79/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt itseäni aika uskovaisena ja suorastaan hengellisenä ihmisenö mutta en kuulu noihin lahkoihin jotka tuntuu jotenin monopolisoineen uskovaisen käsitteen.

Joo, ja olen aina tykännyt seksistä. Niinkuin tosi paljon, halusin sitä melko nuorena ja päästyäni kaupunkiin olen melko monen kanssa sitä harrastanut, anteeksi vaan.  En ole koskaan ymmärtänyt miksi se olisi ristiriidassa sen kanssa että olen kiltin näköinen ja uskovainen, mutta luulen että moni panokaveri yllättyisi uskovaisuudesta ja moni uskonsisar yllättyisi seksuaalisuudsta. 

Nyt olen parisuhteessa ja mies naureskelee miten olen aina valmis, oikeastaan kaipaisin paljon enemmän. 

Hienoa että haluat indentifioitua uskovaiseksi. Ei ole kovin muodikas valinta kylläkään.

Vierailija
80/111 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta ilman koeajoa

Avaatko tuotepakkauksia ja maistelet elintarvikkeitakin kaupassa ennen ostopäätöstä? Autoa tankatessasi käynet pikku ajelulla ennen maksun suorittamista, jotta varmistut polttoaineen toimivuudesta?