Seksiä vasta avioliitossa
Onko kokemuksia tästä? Mihin tämä ajatus perustuu?
Kommentit (111)
Minusta tuo uskovaisten aate on hieno. Miten homot ja impotentit muuten naimisiin pääsisivät?
En ymmärrä. Mitä jos vasta liitossa selviääkin että seksi ei toimi?
Pari mammaa on ilmoittanut (onneksi jo ennen treffejä) "läheisyys kuuluu avioliittoon"
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi yhdessä opetella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi yhdessä opetella?
Sen joko osaa tai ei. Kaikkinei opi koskaan, sillä esim. surkea itsetunto. Kaikki ei opi tanssimaankaan.....
Kaikista yleisimmin se perustuu uskontoon. Kai sen kaikki tietää?
Sit pitäs avioitua viikossa. En jaksa odotella kauan.
Uskossa olevat voivat päättää tehdä näin. Ei-uskovilla ei usein ole syytä tehdä tuollaista. Seuraava kysymys?
Itse olen ajatellut odottaa avioliittoon, jos joskus aviomiehen löydän. Ei perustu minulla varsinaisesti uskontoon, vaikka nekään kuulemani/lukemani perustelut eivät mielestäni ole huonoja. Varmaan uskonnollisilla on helpompi tuo asia itselleen ja muille perustella. Itse en vain halua mitään epämääräisiä suhteita jotka perustuu vaan seksiin tai sen kaipuuseen, vaan ajattelen että, seksi on merkityksellisempää juuri aviopuolison kanssa. En toki nykypäivänä oleta, että mieskin olisi neitsyt, mutta eipä siitäkään haittaa olisi. Kai sitä voi yhdessä opetella, niinkuin avioliiton muutkin asiat.
Hyi eräs 32 v mies ekaketalainen ...voi vee miten nolo sängyssä kun osaamaton...huuoohh
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ajatellut odottaa avioliittoon, jos joskus aviomiehen löydän. Ei perustu minulla varsinaisesti uskontoon, vaikka nekään kuulemani/lukemani perustelut eivät mielestäni ole huonoja. Varmaan uskonnollisilla on helpompi tuo asia itselleen ja muille perustella. Itse en vain halua mitään epämääräisiä suhteita jotka perustuu vaan seksiin tai sen kaipuuseen, vaan ajattelen että, seksi on merkityksellisempää juuri aviopuolison kanssa. En toki nykypäivänä oleta, että mieskin olisi neitsyt, mutta eipä siitäkään haittaa olisi. Kai sitä voi yhdessä opetella, niinkuin avioliiton muutkin asiat.
Kaunis ajatus. Toivottavasti löydät puolison. :)
Minä odotin avioliittoon asti, ja niin odotti miehenikin, uskonnollisista syistä. Koen että avioliittoni ja perheeni on paras asia elämässäni. Emme ole kyllästyneet toisiimme, vaan vieläkin seksielämä kukoistaa. Olen ollut naimisissa 30 vuotta.
Pronssikaudella ei ollut vielä keksitty ehkäisyvälineitä joten sen aikaiset uskonnolliset johtajat keksivät tämänlaisen ratkaisun ongelmaan.
Onko siinä sitten mitään järkeä noudattaa tätä sääntöä nykyisin - monta tuhatta vuotta myöhemmin? Taivaalla pilvenhattaran takana tuskin ainakaan on mitään parrakasta ukkelia jota kiinnostaisi kuka nukkuu ja kenen vuoteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista yleisimmin se perustuu uskontoon. Kai sen kaikki tietää?
- Pojilta leikataan esinahat.
- Tyttövauvoilta silvotaan häpyhuulet.
- Seksiä saa harrastaa vain avioliitossa, pimeässä ja peiton alla. Haureuteen lipsuvat kivitetään hengiltä.
Joskus käy mielessä ajatus, ettei uskonnot ole se kaikkein järkevin asia mitä ihmiskunta on keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
En osta ilman koeajoa
Jos ostaa sian säkissä niin sian joutuu myöhemmin jättämään. Vanha vauvalainen sananlasku.
Perustunee haluun kontrolloida muita.
On siinä tietysti se puoli, että lapsille oli ainakin periaatteessa kaksi elättäjää, mutta enimmäkseennoli varmaan kyse toisten kontrollista.
Saa sitä odotellaan avioliittoon. Tai laittaa mitä rajapyykkejä haluaa. Lähinnä pohdin sitä, että tuleeko asian suhteen jotain suuria odotuksia. Ettei sitten kuitenkin tulisi pettymys ja pohdinta, onko se sittenkin jotain muuta jonkun toisen kanssa.
Seksi on vähin niinkuin joulu. Joka vuosi sitä odotetaan ja kovat on odotukset ja valmistelut - ja sitten se lopulta on vain paremmilla ruokatarjoiluilla oleva päivä muiden joukossa.
Yleensä se seksi loppuu kun ollaan avioliitossa.
Hihhulijuttu