Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä vasta avioliitossa

Vierailija
06.10.2024 |

Onko kokemuksia tästä? Mihin tämä ajatus perustuu?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinne on ajalta, jolloin mies osti vaimon ja omisti hänet sitten. Ei halunnut ostaa käytettyä tavaraa. Ei ne miehet neitsyitä olleet.

Eli niinkuin joku jo kirjoitti, kyse on vallan käytöstä. Mitä ei ole mitään syytä noudattaa nykyaikana.

Ei kyse ole mistään vallan käytöstä, jos joku omasta tahdostaan haluaa odottaa avioliittoon.

Vierailija
82/111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Mitä jos vasta liitossa selviääkin että seksi ei toimi?

Eikö voisi yhdessä opetella?

Totta kai fyysisiä niksejä voi opetella. Jos kuitenkin toinen haluaa seksiä kolme kertaa päivässä nahkavarusteissa ja raipan kanssa, ja toinen joka toinen lauantai saunan jälkeen sukat jalassa pimeässä, niin aika kaukana ollaan molempia tyydyttävästä seksielämästä.

No tällaisesta mieltymuksestä voi kyllä kertoa keskustelemalla etukäteen ennen naimisiinmenoa. Ei sitä tarvitse jokaisen pervon kanssa sekstailla ennenkuin löytää oikean. Kovin moni ei ole mielissään jos elämänkumppanilla on taustalla useita seksikumppaneita ja pahimmassa tapaukses

Mut eihän se toinen välttämättä tiedä edes omia mieltymyksiä jos ei ikinä ole harrastanut seksiä

Mieltymykset voivat myös muuttua ajan saatossa, eli vaikka seksi "toimisi" alussa niin ei ole mitään takeita tulevasta. Sama toisinpäin. Eiköhän asiat yleensä parisuhteen edetessä lutviudu mahdollisesta kokemattomuudesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
84/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat orgasmin pienestä

Vierailija
85/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keneltä saavat pienestä, kenellä isosta ;D

Vierailija
86/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keneltä saavat pienestä, kenellä isosta ;D

Tärkeintä, että saavat!

Vierailija
87/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari mammaa on ilmoittanut (onneksi jo ennen treffejä) "läheisyys kuuluu avioliittoon"

Läheisyyttä parisuhteessa voi olla muillakin tavoin kuin vain seksiä harrastamalla.

Vierailija
88/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä lainkaan. En sinkkuna, en seurusteluvaiheessa enkä avioliitossa. Miksi? Koska minulla on oikeus tehdä niin. Ja kumppanin on pakko kunnioittaa minun päätöstäni. 

Suomen perustuslaissa sanotaan näin: "Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen. Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen."

Jos kumppani lääppii minua vastoin tahtoani, se on rikos. Jos kumppani pakottaa minut seksiin, se on rikos. Jos kumppani uhkailee minua erolla, se on rikos. Tähän mennessä kumppanit ovat älynneet pitää turpansa kiinni. Mies saa helposti potkut töistä, jos hän syyllistyy seksuaalirikoksiin tai parisuhdeväkivaltaan.

Vierailija
89/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta seksiä lainkaan. En sinkkuna, en seurusteluvaiheessa enkä avioliitossa. Miksi? Koska minulla on oikeus tehdä niin. Ja kumppanin on pakko kunnioittaa minun päätöstäni. 

Suomen perustuslaissa sanotaan näin: "Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen. Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen."

Jos kumppani lääppii minua vastoin tahtoani, se on rikos. Jos kumppani pakottaa minut seksiin, se on rikos. Jos kumppani uhkailee minua erolla, se on rikos. Tähän mennessä kumppanit ovat älynneet pitää turpansa kiinni. Mies saa helposti potkut töistä, jos hän syyllistyy seksuaalirikoksiin tai parisuhdeväkivaltaan.

Erolla uhkaaminen rikos :D

Vierailija
90/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pyörii reiän ympärillä, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Silti avioliitot ei kestä oikein kellään, vaikka "harjoitusta" on jopa vuosikymmeniltä ennen papin aamenta. Missä vika? 

Vierailija
91/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani nostaa kytkintä, se on laillista. 

Vierailija
92/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulien juttu

Vierailija
93/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotin avioliittoon asti, ja niin odotti miehenikin, uskonnollisista syistä. Koen että avioliittoni ja perheeni on paras asia elämässäni. Emme ole kyllästyneet toisiimme, vaan vieläkin seksielämä kukoistaa. Olen ollut naimisissa 30 vuotta. 

Kuin minun kynästäni. Avioliitossa 29 v.

Seksielämän aloittaminen oli niin helppoa, ei mitään paineita, kun kumpikin tiesi missä mennään. Ei vanhoja muistoja, ei pelkoa vertailusta. Vain rakkautta, puhtautta, onnea.

Vierailija
94/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma pyörii reiän ympärillä, enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Silti avioliitot ei kestä oikein kellään, vaikka "harjoitusta" on jopa vuosikymmeniltä ennen papin aamenta. Missä vika? 

Pääsispä joskus harjoittelemaan oman puolison kanssa. Ikää kohta 40 ja sinkkuna vuodesta toiseen.

Vierailija
95/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erolla uhkaaminen rikos :D

Kyllä. Erolla uhkaaminen ja seksiin painostaminen ("Jos et harrasta seksiä, otan eron!") täyttää rikoksen tunnusmerkistön. Henkinen väkivalta on rikos. Tervetuloa tosimaailmaan. Monet miehet elävät mielikuvitusmaailmassa, missä lait eivät koske miehiä. Tuollainen voimafantasia paljastaa miehen heikkouden. 

Vierailija
96/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi pitää miehen tiellä.

Vierailija
97/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Seksi pitää miehen tiellä.

Vaivaan vai autuuteen käy tie?

Vierailija
98/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotin avioliittoon asti, ja niin odotti miehenikin, uskonnollisista syistä. Koen että avioliittoni ja perheeni on paras asia elämässäni. Emme ole kyllästyneet toisiimme, vaan vieläkin seksielämä kukoistaa. Olen ollut naimisissa 30 vuotta. 

Kuin minun kynästäni. Avioliitossa 29 v.

Seksielämän aloittaminen oli niin helppoa, ei mitään paineita, kun kumpikin tiesi missä mennään. Ei vanhoja muistoja, ei pelkoa vertailusta. Vain rakkautta, puhtautta, onnea.

Olen ollut mieheni kanssa 35 vuotta ja harrastanut seksiä ennen avioliittoa. Voin kertoa, ettei papin aamenella ollut minkäänlaista vaikutusta seksiin, rakkauteen tai parisuhteeseen.

Vierailija
99/111 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tai erolla uhkaaminen ei ole rikos. Kumppanisi voi kunnioittaa päätöstäsi olla harrastamatta seksiä. Sinäkin voit kunnioittaa hänen halua erota. 

Vierailija
100/111 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se olisi hyvä, että parisuhde perustuu ja sen pitää kasassa ensisijaisesti kaikki muut asiat kuin seksi, joka olisi sitten (harjoiteltavissakin oleva asia ja) piste i:n päällä.