Olen vegaani ja olin tänään ristäisissä. Tarjolla oli vege vaihtoehtona pipareita ja maidoton pulla
Muuten oli pöydässä kahta eri suolasta voileipäkakkua ja makea täytekakku. Tietenkin maitoa ja eläinperäisiä tuotteita. Myös herkullista kasvispiiraakkaa oli, mutta juustoa ja maitoa. Sekä mozarella pasteijoita. Kiitos täydesti. Joo olisi voinut edes toisen voileipäkakun tehdä vegaaniseksi eli lihattomaksia, maidottomaksi ja munattomaksi.
Kommentit (172)
Joo ihmiset ei älyä, että helposti voisi voileipäkakun korvata kasvikermalla, jättää pois lihan ja munat. Ne eivät edes sovi voileipäkakkuun.
Tadaa vegaaninen kakku valmistuisi itsekseen.
Täällä toinen vegaani. Aina omat eväät mukaan. Koskaan ei valiteta tarjoilusta. Sillä saadaan aikaan vain vegaanivihaa, jota tietenkin myös tämä provoaloitus yrittää lietsoa.
No, vielä yksi porkkana lisäksi olisi ollut vähintään mitä sinulle olisi pitänyt tarjota.
Veganofobiset sortorakenteet ovat todella syvällä tässä yhteiskunnassa. Vegaanien ihmisoikeuksia ei huomioida kuin korkeintaan satunnaisesti.
Isäntäväki päättää tarjoilut. Sinulle oli sentään mietitty jotain purtavaa. Olisin kiitollinen. Kaikilla ei ole varaa ostella ruokia erikseen yhdelle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen vegaani. Aina omat eväät mukaan. Koskaan ei valiteta tarjoilusta. Sillä saadaan aikaan vain vegaanivihaa, jota tietenkin myös tämä provoaloitus yrittää lietsoa.
Juurikin noin. Minäkin olen ottanut omat lihamakkarat mukaan vegaanikaverini saunailtaan.
Tilaisuuden isäntäväki päättää tarjoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmiset ei älyä, että helposti voisi voileipäkakun korvata kasvikermalla, jättää pois lihan ja munat. Ne eivät edes sovi voileipäkakkuun.
Me halutaan kakkuun kalaa ja oikeaa kermaa.
Mun suvussa on niin monta vegaania, että aina on pöytä koreana meille vegaaneillekin. En jaksa yksittäisten tuttujen juhlatarjoilusta kauheasti hermostua, syön, kun ehdin kotiin.
Toivottavasti näännyt nälkään typerys 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan muistanut kinkkuvoileipäkakkua? Sen parempaa ei olekaan
Olisit saatanan pässi kiitollinen että sinut oli ylipäänsä huomioitu edes jotenkin.
Jos sinä järjestät juhlat ja sinulla on tuttu joka syö ainoastaan lihaa, mitä laittaisit hänelle tarjolle?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisen-olivian-paino-tippui-pe…
Vierailija kirjoitti:
Jos olit ainut ni voi voi
Munkin mielestä turhaa urputusta! Ota sitä sumppia ja pullaa äläkä valita. Ei ne kaikille soittele ja kysele mitä kukakin haluaa...
Vierailija kirjoitti:
No, vielä yksi porkkana lisäksi olisi ollut vähintään mitä sinulle olisi pitänyt tarjota.
Perseeseen tungettuna.
Meillä pitää ottaa jopa ammattiosaston retkille omat lihamakkarat mukaan. On sentään kuulemma tervetullut.
Minä sentään maksan niistä tarjoiluista jäsenmaksuissani.
Jos olit ainut ni voi voi