15v+ yhdessäolleiden heteroparien seksi
eli lapsiakin on ja te olette päälle 40v. kummalla suuremmat halut mies vai nainen? suurempihalunen tunnetko tai tunteeko ejkä halujen vährntyneen kumppanin heikompien halujrn vuoksi?itse alkanut miettiin ett no eipä täs kyllä itserkään kauherrsti haluta mutta jos nyt tyhjäksi sais. vaikka vaimo suht naisellinen tekee kerran kuussa heti seksiin johtavan aloitteen ei siis pitää kiinni sanastaan mutta kun yleensä se on yhtä kaupankäyntii ja sanojen syömistä jopa sänkyyn asti päästyään, sekä siinä vielä että mitä ny pitäs tehdä. eli romantiikkaa tai läheisyyttä ei sillai olevaan väännetään vähän väkisin. oon ehdottanu leikkisyyden ja ajan ottamisella mut toinen tuntuu aina vaan saavan kaikkee muuta eteen. homehtuu paikatkin sano anoppikin mun kuullen kun väliä pitää..
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
15v yhdessä, pikkuisen päälle 40 ollaan kumpikin ja yksi yhteinen lapsi.
Aika hyvin menee halut ja aloitteet tasan. Kerran tai kahdesti on viikossa seksiä. Halailua ja muuta silittelyä on päivittäin. Ei mitään suurempaa draamaa kovinkaan usein ja aika harvoin pienempiäkään riitoja.
Ehkä keskimäärin viiden vuoden välein tulee sellainen isompi kriisi, jolloin hetken ihmetellään, että meinataanko vielä jatkaa yhdessä. Minä kun olen mies, niin minulle nämä kriisit tulevat aina yllätyksenä.
sulla meneeksm paremmin, emäntä tekee aloitteitaja muistaa että seksittä ei suhde toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin menee halut ja aloitteet tasan. Kerran tai kahdesti on viikossa seksiä. Halailua ja muuta silittelyä on päivittäin. Ei mitään suurempaa draamaa kovinkaan usein ja aika harvoin pienempiäkään riitoja.
Ehkä keskimäärin viiden vuoden välein tulee sellainen isompi kriisi, jolloin hetken ihmetellään, että meinataanko vielä jatkaa yhdessä. Minä kun olen mies, niin minulle nämä kriisit tulevat aina yllätyksenä.
sulla meneeksm paremmin, emäntä tekee aloitteitaja muistaa että seksittä ei suhde toimi
Juu, hyvin menee ja ymmärrän sen, että minulla on ollut hyvää tuuria. Hyvän emännän olen saanut.
Me olemme alle nelikymppisiä, yhteisiä vuosia on kertynyt 20. Lapsia emme ole tehneet.
Minulla, eli miehellä on suuremmat halut. Onhan nuo omatkin halut vähentyneet hieman. Koen ettei minun tarpeilla ole juurikaan väliä. Usein kerron, että mitkä jutut minua kiihottaisi, mutta puoliso ei näistä pahemmin innostu.
Itse en juurikaan aloitteita tee, kun likimain joka kerta tulee rukkaset. Sentään suihinottoa tai käsipeliä saattaa saada pyytäessä. Eli aloitteet tekee puoliso.
Yhdyntää on kerran kuukaudessa, jos on.
M35+
Me ollaan jo 60+ ja yhdessä puolet tuosta. Seksiä noin kerran viikossa ja käytännössä aina vaimon ehdotuksesta. Itse olen jo vähän turtunut ehdottamaan kun aina tulee pakit. Haluja olis enemmän ja onneksi oma käsi auttaa tarvittaessa.
Vain perus- eli vaniljaseksiä. Se kyllä riittää molemmille. Täältä palstalta etsin kohtalotovereita.
Yhteisiä vuosia takana 21, ikää molemmilla 45+.
Rehellisesti sanottuna minä miehenä teen aloitteita seksiin varmaan 98% kaikista kerroista. Mutta jos lakkaan tekemästä aloitteita, alkaa tulla ihmettelyä miksei aloitteita tule ja saattaa sieltä pientä aloitteen tekoakin havaita.
Tekemistäni aloitteista varmaan 98% johtaa seksiin, joten olettaisin tämän puolison aloitekyvyttömyyden johtuvan hänen vanhoillisesta käsityksestään, että naisen ei ole soveliasta ilmaista halukkuuttaan. Seksiä hän kuitenkin haluaa ja kaipaa.
Olemme olleet parikymmentä vuotta naimisissa, ja aina harrastaneet leikkejä. Siihen on muodostunut kaava, minä keksin, suunnittelen ja ehdotan. Vaimo on ensin vastaan, epäileväinen, tekee omat säädöt, ja sitten kun asia etenee toteutukseen, vaimo onkin se rohkeampi, innostuneempi, estottomampi. Ehkä siinä on taustalla se, että minä turvaan hänen selustansa, ja hän luottaa siihen. Joskus on menty niin yli rajojen, että on alkanut hirvittää. Voisin jatkaa kertomalla pari tarinaa.
Me ollaan oltu yhdessä kohta 49 vuotta. 4 lasta. Seksiä ollut alusta lähtien paljon läpi ruuhkavuosien. Menty seksissä vaimon halujen mukaan. Minun tehtäväni on ollut saada hänet halukkaaksi, syystä etten ole halunnut seksiä jos vaimo ei halua minua. Sillä menty koko ikä ja vieläkin. Nuorempana minä tulin äkäiseksi jos ei ollut seksiä parin päivän välein. Myöhemmin vaimo tullut äkäiseksi jos en ole osoittamassa halujani ja hän ei saa kullia ja orgasmeja vähintään kerran viikossa. Nuorempana tavoitteeni oli tehdä hänet riippuvaiseksi nuolemisestä ja orgasmeistaan ja ilmeisesti omnistuin.