Tori.fi turn offit?
Keskustellaan näistä! Aloitan klassikolla.
-Ostan!! (klo. 9:00)
-Hieno juttu, milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo. 9:05)
-Mikä kunto, onko reikiä, tahroja? Voitko antaa mitat? Onko isoa vai pientä kokoa? Kuinka monella lapsella käytetty? (klo. 22:35)
-Kuten ilmoituksessa lukee, ei reikiä eikä tahroja ja yhdellä käytetty. Mitat: xx, xx, xx. Mielestäni vastaa kyllä kokoa. Milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo.22:45)
-Myytkö 10e?? (klo.9:45)
-En myy, hinta lukee ilmoituksessa ja se on 25e (klo.9:46)
-viestittely loppuu-
HOHHOIJAA..miksi tämä aina vaan toistuu??
Kommentit (286)
Klassinen Onko vielä? -viesti tuli tänään laittamaani ilmoitukseen. Ei mitään muuta.
Kiusaus on vastata, että on.
Ostin kerran muutaman lautasen ja ne olivat likaisia. Hyväkuntoisia kyllä muuten, mutta niissä oli siis kuivunutta ruokaa. Ja ostin nämä kasvotusten. Jäi vähän ihmetyttämään :-)
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran muutaman lautasen ja ne olivat likaisia. Hyväkuntoisia kyllä muuten, mutta niissä oli siis kuivunutta ruokaa. Ja ostin nämä kasvotusten. Jäi vähän ihmetyttämään :-)
Niin, mitä sitten? Minäkin myin joskus edullisesti astioita otsikolla kirppisroinaa, iso kasa erilaisia astioita, keittiövälineitä ym.Tuli joku pari katsomaan niitä, niitä oli pari laatikkoa ja ne niitä katseli, tutki.Nainen maksoi ja ne lähti.Sitten myöhemmin tuli viesti että oli likaisia.Enhän minä niitä myynyt uusina.Välillä ihmettelen näitä valittajia.Minä laitan aina kuvat kaikesta ja ilmoitan jos tiedän jonkun vian tai laitan ei tietoa toiminnasta, ostajalla on aina mahdollisuus tutkia tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki esittää toridiiliä, jos kohteessa lukee vain nouto? Kuvitteleeko ne, että annan tavaran mukaan ilman maksua, ja sitten kotona päättävät, onko tuote ilmoitusta vastaava? Nyt jo useampi tuollainen mennyt estoon.
Voisiko olla, etteivät ole lukeneet ilmoitusta kunnolla ja vaan päräyttävät pyynnön? En kyllä oikein mitenkään ymmärrä miten käytännössä voisi noutaa ja maksaa toridiilillä 🤔
Joskus se tieto noudosta on kaikkien tietojen alapuolella, vähän piilossa. Sen tiedon voisi laittaa heti kärkeen niin säästää omaakin aikaansa
Vai piilossa? Lukekaa ne ilmoitukset ihan kokonaan!
Ei kannata muuttaa omia toimintatapoja? Jos joku asia on
Miksi muuttaisin jotain sinun takia tai yleensä jonkun toisen takia? Minä myyn silloin kun myyn vain noutona, en ala postittamaan mitään ja maksu käteisellä.Olen aina saanut kaikki myytyä.Ja tyhmiin kysymyksiin en vastaa.
On tullut viesti kun olen myynyt satasella tuotetta, tulen hakemaan, maksan käteisellä 30€.En edes vastaa näihin, käteisellä myyn, vain käteisellä mutta en tingi.Minulla ei ole rahasta pulaa, tuli joku mies kerran ostamaan poravasaraa jonka hinta oli 300€ ja sanoi sitten siinä vaihessa että hän maksaa 200 käteisellä, heilutti niitä seteleitä, olin juuri myynyt auton ja minulla oli 3000€ taskussa satasina, otin ne esille ja heiluttelin niitä ja totesin ei minulla ole rahapulaa.Mies kaivoi rahaa sen 300€ maksoi ja lähti kone mukanaan.
Kerran myin ruuvinväännintä tällaista akkukäyttöistä, kuvassa oli kuvia siitä ja laturista oli kuvia, niin joku nainen kysyy onko se akkukäyttöinen.Vatkain oli myös myynnissä oli uusi paketissa ja ilmoituksessa luki uusi paketissa oleva niin ensimmäinen viesti tuli onko sitä paljon käytetty? Ihmiset ei ilmeisesti osaa enää edes lukea.
Toridiili on täyttä roskaa, älkää käyttäkö sitä.
Ei minua haittaa nämä typerät persaukiset tinkijät jotka laittavat viestin 30€ kun myyt jotain 70€ tavaraa, minä en vastaa näihin vaan laitan eston ja deletoin viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä sitten? Minäkin myin joskus edullisesti astioita otsikolla kirppisroinaa, iso kasa erilaisia astioita, keittiövälineitä ym.Tuli joku pari katsomaan niitä, niitä oli pari laatikkoa ja ne niitä katseli, tutki.Nainen maksoi ja ne lähti.Sitten myöhemmin tuli viesti että oli likaisia.Enhän minä niitä myynyt uusina.Välillä ihmettelen näitä valittajia.Minä laitan aina kuvat kaikesta ja ilmoitan jos tiedän jonkun vian tai laitan ei tietoa toiminnasta, ostajalla on aina mahdollisuus tutkia tuotetta.
Ai myyt lautasetkin perunamuusijäämineen? Itselleni ei tulisi mieleenkään. Ja myyjä siis oli käärinyt lautaset paperiin.
Kerran aiemmin eräs ostaja kysyi (eri) lautasista, joita myin, että Onhan ne pesty. Vastasin, että Totta kai ja hieman ihmettelin kysymystä. Mutta ehkä hän olikin törmännyt tuohon toiseen myyjään, tai sinuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai myyt lautasetkin perunamuusijäämineen? Itselleni ei tulisi mieleenkään. Ja myyjä siis oli käärinyt l
Lukiko siinä niin? Voi että jotkut on hölmöjä lukutaidottomia, jos myyt jotain vanhoja astioita tms.jotka on varastossa kellarissa niin en minä ainakaan ala niitä erikseen pesemään, ei se varmaan tarkoita että niissä on mitään perunamuusijämiä, kirppiskama on kirppiskamaa.
Myin isoa polttopuukasaa. Ostajaehdokkaalta tuli viesti 'Onnistuuko postitus'? Wtf :D?
Ihmiset ei lue ilmoituksia tai ei ymmärrä mitä ne lukee.Minulla oli pari virvelikelaa ja uistimia myynnissä 70 euroa yhteensä ja ilmoituksessa lukee vain nouto, tuli heti viesti ostan jos postitat ne, toinen viesti tuli maksan 50€ postitettuna ja kolmas viesti postitatko? Sain ne kyllä myytyä, ihmettelen vaan ihmisten järjen juoksua.
Itseäni ärsyttää eniten se, että mikäli kysyt lisätietoja tuotteesta, niitä ei anneta. Hyvä esimerkki jokusen viikon takaa. Kohteena oli Asustorin NAS -laite. Ilmoituksessa annettiin ymmärtää, että laite tukee 16 TB:n kokonaistallennustilaa. Ei siinä mitään, siis 4x4 TB:n levyt. Myyjä vaan ei kovin selvästi tuonut esiin sitä, että monellako levyllä laitetta on myymässä. Yritin kysyä tätä, niin ei vastannut mitään. Näissä laitteissa on yleensä paras tapa se, että kaikki levyt ovat saman valmistajan saman mallisarjan tuotteita. Onneksi löysin lähes vastaavan laitteen ilman levyjä, ja kaivoin omista varastoista sopivat levyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai myyt lautasetkin perunamuusijäämineen? Itselleni ei t
Minun ostamissa lautasissa oli muusia ja sinä tulit puolustelemaan, että "Mitä sitten?". Pöly ja ruuantähteet on kaksi eri asiaa.
Joku "sudenkorento" (nimimerkki in EN) kysyy tuotteen x mittaa, materiaalia tms.
Kun vastaa asiallisesti, ei tule mitään jatkoa. Ja nämä jotka ostan postitettuna. Laittaisi dille sitten heti yhteystiedot. Kun niitä kysyy ja ilmoittaa hinnan, kysyy miten maksaa, antaa vaihtoehdot, ei kuulu mitään.
Kun kysyy myöh. onko vielä tarve tuotteelle. Ei koko vastata, vaikka viesti luettu tai oho en tarvikkaan.
Ihmiset jotka yrittää myydä tuotteita mut ei osaa ottaa kunnollisia kuvia tai kirjoittaa mittoja.
Voitko laittaa sadehousut päällesi ja ottaa kuva.näkisin lahkeen pituuden 😀
Vierailija kirjoitti:
Joku "sudenkorento" (nimimerkki in EN) kysyy tuotteen x mittaa, materiaalia tms.
Kun vastaa asiallisesti, ei tule mitään jatkoa. Ja nämä jotka ostan postitettuna. Laittaisi dille sitten heti yhteystiedot. Kun niitä kysyy ja ilmoittaa hinnan, kysyy miten maksaa, antaa vaihtoehdot, ei kuulu mitään.
Kun kysyy myöh. onko vielä tarve tuotteelle. Ei koko vastata, vaikka viesti luettu tai oho en tarvikkaan.
En todellakaan laita myyjälle mitään yhteystietojani ennen kuin olen saanut varmistuksen että tuote on vielä saatavana ja sen postittaminen onnistuu. Pyydän itse myyjää laittamaan tilinumeron, postimaksun ja muut tarvittavat tiedot maksamista varten ja kun olen ne saanut ja maksun suorittanut, laitan myyjälle siitä tiedon sekä osoitteeni ja puhelinnumeroni postittamista varten. Sen verran monta kertaa on itseäni kiinnostava tuote jo ehtinytkin mennä eikä siksi huvita jakaa tarkempia yhteystietojanitarpeettomasti kun kauppoja ei synnykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti. Pieni vaiva tiskata. Paskaisinako säilytit niitä kotonasi?
No, meitä on moneksi.
Olen Torista ostanut nyt kaksi tuotetta näin: pieni kitaravahvistin, hinta 60e, ilmoitin että tarjoan 50e käteistä, jos tuote toimii ja tulen tarvittaessa noutamaan jopa tänään. Akustinen kitara, hinta 320e, tarjoan 300e käteistä, jos kitara on ehjä ja tulen tarvittaessa noutamaan jopa tänään. Kaupat tuli molemmista.