Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?
Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?
Kommentit (292)
Sellainen joka aloittaa baareissa käymisen vasta kolmekymppisenä, niin onhan niissä on sitä uutuudenviehätystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti jälkeenjäänyt. Huonosti voiva. Alkoholiriippuvainen.
En ole mitään noista .. Ihan normaali työssäkäyvä hyvinvoiva mies 39v olen..Tottakai käyn baarissa silloin kun siltä tuntuu .En ole alkoholiriippuvainen enkä etsi sieltä kumppania vaan juttuseuraa ..
Voisit jutella ihmisille kuntosalilla mutta kalja.
mene päivi r muualle itkemään.mä ainakin juon olutta silloin kun huvittaa enkä kysy miltään yh valaalta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noista lie 99% alkoholisteja vaikka eivät kaikki itse asiaa tiedosta.
Niin ja unohtui mainita nämä sannamarinit, jotka elävät myöhäistä teini-ikää siellä.
Mitähän se aikuisuus on teille? Tv:n katsomista kotona?
Liikuntaharrastuksia, taiteita, vapaaehtoistyötä, perhe-elämää, retkeilyä, mökkeilyä ym. Mutta ymmärrän, että joidenkkn on näitä vaikea käsittää kun viina on ainoa ilo.
Minä teen noita kaikkia, mutta silti käyn silloin tällöin baarissakin. Miten pahaan krapulaan asti oikein juot siellä itsesi jos se estää kaiken muun elämän viikkokausiksi?
Et tee, me molemmat tiedämme sen.
Vierailija kirjoitti:
Millaista elämää ylin kolmekymppisen pitäisi viettää?
Oishan se suotavaa vähitellen aikuistua.
Muistan että itselläni tuli noin 26-vuotiaana ekan kerran jo aika vahvasti sellainen olo että eiköhän nää baarit ole nyt nähty. Aloin viihtyä enemmän harrastusten parissa, ja osa entisestä kaveripiiristä jäi täysin kun ne ei oikeastaan halunneet nähdä koskaan muualla kuin baarissa. Vaikka olis yrittänyt ehdottaa jotain muuta yhteistä tekemistä niin silloinkin sen tapaamisen päätepisteen olis pitänyt olla baari. Vaikutti siltä että ei ne saa aidosti iloa oikein mistään muusta. Nyt reilu 10 vuotta myöhemmin se porukka tuntuu jämähtäneen siihen ikävaiheeseen, joskin ulkonäkö niillä tietysti alkaa olla aika elähtänyt.
Kuubassa asuva veljeni käy päivittäi baarissa. Ikää 46.
Baareissa pitäisi käydä enemmän brittityyliin juttelemassa ihmisille ja viettämässä aikaa. Mutta eihän täällä p3rslävessä saa muuta tehdä kuin istua yksiössä tehdä töitä ja selata puhelinta ja kaikki muu onkin sitten epämääräistä syntiä
Keväällä kävin viimeksi yökerhossa. Porukka näytti olevan 18-23 vuotiaita ja tunsin itseni todella vanhaksi. Olin se setä siellä nurkkapöydässä jollaista itse pidin säälittävänä parikymppisen. Keikoilla voin käydä mutta yökerhoilu on mennyttä aikaa.
M37
Miksipäs ei voisi joskus baarissa käydä, ei kait siellä ole yläikärajaa ?
Ihmeellistä tämä nykyaika, kun joidenkin mielestä baarissa käymiselle on yläikäraja. Tai että vähintään on outoa, jos 30+ käy baarissa.
No totta kai siellä baarissa käydään, minäkin löytänyt mieheni sieltä. Ja joo, on kunnon mies ja isä lapsillemme. Pitää varmaan vielä mainita, että akateeminen koulutus ja ammatti.
Kreikkalainen pikkuserkkuni nautiskelee ukkojen seurassa ouzoa Kreetalla harva se päivä! Ikääkin jo 61!
Tuli vain mieleeni, että opetelkaa nauttimaan elämästä!
Ainoa paikka missä olen tutustunut seurustelukumppaneihini on baarit ja yökerhot. Harrastuksissani, flamenco ja grafologia, en miehiin tututustu, kun ei niitä siellä käy. Ja työpaikan (varatut) miehet ovat työkavereita ja aina pysyneetkin sellaisina.
Outo suuntaus tosiaan, jos baarit muuttuvat parikymppisten tapaamispaikoiksi.
Baarit on kyllä tarkoitettu kaikenikäisille kunhan on täysi-ikäinen.
Kaupungeissa jossa niitä baareja on, ja liikkuminen on kätevää, myös käydäään.
Maaseudulla jossa ei ole baareja muualla kuin kuntakeskuksissa lopetetaan niissä käyminen siinä vaiheessa kun ei saa enää ketään kuskiksi.
Eli maalaiset ovat kateellisia kaupunkilaisille kun heillä on baaareja, ja naisia.
Suomessa käyn harvoin, mutta Brysselissä tai Lontoossa ollessani saatan käydä useammin. Kollegoita tavataan lasillisen äärellä, mutta mitään lärvejä ei vedetä.
M46
Baarien idea juuri on että siellä on täysi-ikäisiä aikuisia kohtaamassa toisiaan...
olen aina inhonnut paarissa juoksua mutta pillun perässä paariin mentävä.sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Baarit on kyllä tarkoitettu kaikenikäisille kunhan on täysi-ikäinen.
Kaupungeissa jossa niitä baareja on, ja liikkuminen on kätevää, myös käydäään.
Maaseudulla jossa ei ole baareja muualla kuin kuntakeskuksissa lopetetaan niissä käyminen siinä vaiheessa kun ei saa enää ketään kuskiksi.
Eli maalaiset ovat kateellisia kaupunkilaisille kun heillä on baaareja, ja naisia.
Hah, no en kyllä todellakaan ole kateellinen baareista. Jos nyt oikein pitäisi miettimällä miettiä aiheita joista olisin kaupunkilaiselle kateellinen niin ehkä ruokaravintolatarjonta. Pidän mausteisesta ruoasta. Mitään muuta en kyllä sitten keksikään, lähinnä säälittää se joka suunnasta typistetty kaupunkilaiselämä, jossa maksat asumisesta itsesi kipeäksi etkä silti saa omaa rauhaa tai vapautta edes isolla rahalla. Itselläni on omakotitalo hehtaarin tontilla eikä edes näköyhteyttä lähimpiin naapureihin, joskus kesäisin olen kuljeskellut pihalla puolialasti ihan siksi kun voin.
Mun mielestä on outoa, että baarissa käyntiä sekä humaltumista kutsutaan irtiotoksi ja väitetään normaaliksi. Miten on normaalia juoda myrkkyä, niin ettei aivot toimi normaalisti ja seuraavana päivänä kärsitään krapulaa? Keskustoissa on baareja joka nurkalla ja viikonloppuisin isoimmissa kaupungeissa liikkuu tuhansia ihmisiä kännissä. Varmaan just siks noi tuntuu niin normaalilta. Koko konsepti on järjetön. Oikeestihan normaalia olisi olla selvinpäin ja tehdä jotain järkevää.
Millaista elämää ylin kolmekymppisen pitäisi viettää?