Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?
Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut parisuhteen hankkia jos ei saa seurustella kenenkään kanssa?
Miten niin ei saa?
Niin. Miten sinulla saa olla parisuhde, mutta muilla ei saa olla? Eikö sama koske myös sinua? Niin, että parisuhde vaan pois itseltäsi ensin!
Täh? En ole noin sanonut. 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut parisuhteen hankkia jos ei saa seurustella kenenkään kanssa?
Miten niin ei saa?
Niin. Miten sinulla saa olla parisuhde, mutta muilla ei saa olla? Eikö sama koske myös sinua? Niin, että parisuhde vaan pois itseltäsi ensin!
Mistä sä olet itse sen parisuhteen hankkinut, baarista, Tinderistä, mistä? Pitäiskö siis sinulta siis kieltää parisuhteessa eläminen ja baareissa käynti ettet vaan missään nimessä löydä ketään?
Joku täälä drinksutteli oman veneen kannella. Noh, mä haluan tavata uusi ihmisiä, ei ne sinne mun veneelle ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet itse sen parisuhteen hankkinut, baarista, Tinderistä, mistä? Pitäiskö siis sinulta siis kieltää parisuhteessa eläminen ja baareissa käynti ettet vaan missään nimessä löydä ketään?
No nyt on niin omituista settiä. Miksi sä puhut tuosta mulle?
Kyllä minä (75v) silloin tällöin poikkean baariin. Tänäänkin ystävien kanssa mennään museokäynnin jälkeen.
Niin kun käy töissä ja hnakkinut tutkinnon jne. Maksa asuntolaina. voihan sitä käydä ns vihhteelläkin aikaajoin. Eiköhän noissa mitä juuri luettelin ole sitä ns järkevää tekemistä ollut jo vuosia.
Tuon jälkeen alkaa perhesuunnittelu joillakin, sitten vauva-lapsiarki vie niin mehut, että on juhlaa kun pääse laitamaan lapset yökylään ja ulos yölläkin /toki pv voi käydä kauppareissulla vaikka pubissa ja työkavereiden kanssa silloin kun lapset ei ole vielä olemassa. Työ kauppa koti, ehkä jokin harrastus. jos sen kerran pääsee tuulettumaan mitä se sulle kuuluu.
Sullahan se onkin pitktät päivtä aikaa tuohin ns järkevään telemiseen ja maksat asuntolainaa (korot hui) sitä sun olohuonettas. -Eikö ole olohuonetta- hah, sulla taitaa olla kaikki siinä samassa yksiössä potta ja jääkaappi tyhjänä
Vierailija kirjoitti:
No nyt on niin omituista settiä. Miksi sä puhut tuosta mulle?
Vastaa nyt. Vai oletko poistunut täältä.
Miksi puhuit mulle noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet hakevat sieltä seksiä.
Sekä setänaiset.
ja tätinaiset. mutta joo parempi livenä kuin jostan nettitodellisuudesta
Normaali ihminen?
Onhan se nyt ihan mukavaa soittaa välillä mummo vahtimaan lapsia ja käydä kuppilassa juomassa muutamat kaljat ja jauhamassa paskaa kavereiden kanssa. Enemmän altistaa alkoholismille dokailla aina olohuoneessa, saattaa arkipäiväistyä helposti tuo juopottelu ja onhan se muutenkin välillä paikallaan käydä "ihmisten ilmoilla".
On sitten ihan eri asia jos nelikymppinen on joka viikonloppu tenuttamassa pe-la kaupungin yökerhoissa.
Mä kävin aktiivisesti baareissa 14-16 vuotiaana, oli väärennetyt henkkarit siihen aikaan. Porukalla kavereiden kanssa biletettiin kaikki viikonloput. Sit vakiinnuin ja sain lapsia, alko perhearki. Nyt 38 ja omatkin muksut jo aikuisia,en oo sen 16v jälkeen käynyt baarissa.
Mut tiedän mun ikäsiä, vanhoja koulukavereita jotka edelleen viettää viikonloput bilettäen, oli muksuja tai ei. Kukin tavallaan, kunhan on hoitaja vaan jälkikasvulle.
Mitäs pahaa siinä on? Toimii ainakin itsellä tosi hyvin.