Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?

Vierailija
06.10.2024 |

Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?

Kommentit (292)

Vierailija
101/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N35 ja kävin viime viikonloppuna baarissa. Viimeksi olin käynyt yli vuosi sitten. En ole alkoholisoitunut enkä yksinäinen, minusta oli hauskaa käydä tanssimassa ystävien kanssa porukalla. En ymmärrä asian ihmettelyä. Kyllä siellä voi käydä ihan minkä ikäisenä tahansa, myös perheellisenä, tavallisena työssäkäyvänä aikuisena silloin tällöin pitämässä hauskaa. Myönnän kyllä että harvoin enää kiinnostaa lähteä sinne, mutta ei tee minusta yhtään parempaa ihmistä ne ajanjaksot jotka vietän puolison kanssa kotona tai luontopolulla. 

Vierailija
102/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen ettei ap vain trollaa, olisi hyvä tarkentaa, mitä baarissa käymisellä tarkoitetaan. Joka viikko? Muutaman kerran vuodessa? Eivätkä kaikki baarissa myöskään välttämätä juo alkoholia, ainakaan jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noista lie 99% alkoholisteja vaikka eivät kaikki itse asiaa tiedosta.

Vierailija
104/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 53 ja käyn baarissa yleensä noin pari kertaa kuussa, tykkään tavata kavereita, tai hengata kollegoiden kanssa afterworkseillä,  tanssia, kuunnella livemusiikkia yms. Mitä outoa tuossa on? 

Vierailija
105/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja unohtui mainita nämä sannamarinit, jotka elävät myöhäistä teini-ikää siellä.

Vierailija
106/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne käy ketkä siellä haluavat käydä. vapaus valita jos kyseinen kulttuuri kiinnostaa. kaikkia ei kiinnosta, sekin on ok!

Vierailija
107/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi baarissa juova olisi jotenkin enemmän alkoholisti kuin kotona juova?

Vierailija
108/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi baarissa juova olisi jotenkin enemmän alkoholisti kuin kotona juova?

Ei se olekaan. Molemmat juoppoja.

Vierailija
109/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä 25 vuoden kohdalla menee sellainen vedenjakaja, että osa keksii elämäänsä oikeaa sisältöä ja loput sitten vähitellen alkoholisoituvat. 

Aika mustavalkoinen näkökulma.

Vaikka käyttäisi alkoholia vain muutaman kerran vuodessa, saattaa kerran vuodessa päätyä sinne baariin. Siihen ajan käyttöön mahtuu sitä muutakin sisältöä.

Eikä muuten ole pikkujoulujen aikaan edes kovin harvinaista nähdä niitä vanhoja tuttuja juuri siellä baarissa, jotka siellä käy ihan yhtä usein kuin itsekin.

Vierailija
110/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuuntelemassa livemusiikkia ja tapaamassa ihmisiä.

Vierailija
111/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit juo kotonaan.

Vierailija
112/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja unohtui mainita nämä sannamarinit, jotka elävät myöhäistä teini-ikää siellä.

Mitähän se aikuisuus on teille? Tv:n katsomista kotona?

Vierailija
113/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit juo kotonaan.

Eli niillä lähiöräkälöiden päivittäisillä vakioasiakkailla ei ole kenelläkään alkoholiongelmaa? 

Vierailija
114/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä 25 vuoden kohdalla menee sellainen vedenjakaja, että osa keksii elämäänsä oikeaa sisältöä ja loput sitten vähitellen alkoholisoituvat. 

Mitä se oikea sisältö sitten on? 

Mulla on ihana perhe, mieluinen työ, kivoja harrastuksia ja laaja kaveripiiri, käyn myös baareissa.

Vierailija
115/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaharrastuksia, taiteita, vapaaehtoistyötä, perhe-elämää, retkeilyä, mökkeilyä ym. Mutta ymmärrän, että joidenkkn on näitä vaikea käsittää kun viina on ainoa ilo. 

Vierailija
116/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaen ettei ap vain trollaa, olisi hyvä tarkentaa, mitä baarissa käymisellä tarkoitetaan. Joka viikko? Muutaman kerran vuodessa? Eivätkä kaikki baarissa myöskään välttämätä juo alkoholia, ainakaan jatkuvasti.

Vaikka kävisi joka viikkokin. Jos se tarkoittaa esimerkiksi viikottaista pubivisaa. Rattoisaa sosiaalista elämää kaveruksien kesken, jotka pinnistävät aivonystyröitään löytääksen vastaukset kisaisännän visaisiin kysymyksiin. Ajan voisi takuulla viettää huonomminkin. Mahdollisesti visan aikana nautitut 2-3 olutta eivät myöskään kenestäkään alkoholistia tee.

Vierailija
117/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se oikea sisältö sitten on? 

Mulla on ihana perhe, mieluinen työ, kivoja harrastuksia ja laaja kaveripiiri, käyn myös baareissa. Mitkään näistä asioista ei sulje toisiaan pois.

Vierailija
118/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka haluaa tavata uusia ihmisiä ja pitää hauskaa. Ihminen, joka ei välttämättä arjessa tapaa liiaksi uusia ja omanoloisia ihmisiä. Ihminen joka tykkää käydä vaikkapa vain yksillä, katsomassa mikä on maailman meno tällä hetkellä. Ei baarissa/ravintolassa käynti edellytä sikamaista käytöstä ja rellestämistä.

Vierailija
119/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaharrastuksia, taiteita, vapaaehtoistyötä, perhe-elämää, retkeilyä, mökkeilyä ym. Mutta ymmärrän, että joidenkkn on näitä vaikea käsittää kun viina on ainoa ilo. 

Minä teen noita kaikkia, mutta silti käyn silloin tällöin baarissakin. Miten pahaan krapulaan asti oikein juot siellä itsesi jos se estää kaiken muun elämän viikkokausiksi?

Vierailija
120/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden lisäksi pystyy käymään joskus baarissa. Ei ole pakko juoda perseet olalle. Vähempi riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän