Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käy baarissa vielä yli 30-vuotiaana?

Vierailija
06.10.2024 |

Eikö niillä ole omia olohuoneita tai järkevämpää tekemistä?

Kommentit (292)

Vierailija
161/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieltä baarista haetaan? Känniä?Seksiä?

Humalaisten höpinät ovat turhanpäiväisiä, jutuilla ei mitään merkitystä. Uka jaksaa vapaaehtoisesti kuunnella känniääliöiden sössötystä? Känniset halailijat ja olalletaputtelijat eivät ole mitenkään aitoja.  

Miksei aikuinen ihminen voi tavata ystäviä vaikkapa kahvilassa?

Vierailija
162/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että palsta on täynnä rahattomia ja tukiverkottomia yyhoomammoja, kun toisten hauskanpito menee niin tunteisiin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalaisten höpinät ovat turhanpäiväisiä, jutuilla ei mitään merkitystä. Uka jaksaa vapaaehtoisesti kuunnella känniääliöiden sössötystä? Känniset halailijat ja olalletaputtelijat eivät ole mitenkään aitoja.  

Totta kai voi, ei kahviloissa käyminen sulje baareissa käymistä pois.

Vierailija
164/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot suhteet on työelämässä, jos ei koskaan mene aftereille. Itse siis en juo alkoholia, vaikka menen baariin.

Vierailija
165/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, elämäniloa kaikille! Nautitaan! Baarissa tai ilman!

Vierailija
166/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään!

Vierailija
167/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki mutta kahvilassa ei voi kauan istua ja jutella. Miksei aikuiset voi tavata siellä missä haluaa?

Vierailija
168/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mut mä ainakin käyn. Baareissa tapaa kivoja ihmisiä,

En lopeta baarissa käymistä koskaan!

M40

Vierailija
169/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju menee listalle "anekdootteja Suomen henkisestä ilmapiiristä, ajatusmaailmasta ja moraalikäsityksistä, joiden vuoksi syntymämaani ei ole henkinen kotimaani".

Terveisin toisaalta Euroopasta keskusteluun osaa ottava keski-ikäinen. Maasta, jossa ihan kaiken ikäiset ihmiset voivat tavata toisiaan esimerkiksi baarissa ilman, että sitä ihmetellään -tai että sitä pitäisi jotenkin perustella.

Näin esimerkiksi Espanjassa. Baareissa, terasseilla, ravintoloissa on aina porukkaa vauvasta vaariin. Monet lapsiperheet käyvät esim viikonloppuisin baarissa/terassilla ottamassa "aperitivon" ennen varsinaista lounasta. Monesti ovat isovanhemmat tai muutkin sukulaiset ja ystävät mukana. Ja ihan alkoholipitoisia  juomia siellä ottavat eikä kukaan humalassa örvellä. Ja ennen kuin joku tulee sanomaan jotain Kontulasta tms niin ihan kaikissa sosiaaliluokissa tätä harrastetaan. 

Vierailija
170/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on selvinpäin vastenmielisiä mutta kun on hyvää juomaa ja hyvää seuraa niin yllättävän hyvin siellä viihtyy. Se 20v baarikärpänen nousee taas esiin.

Vierailija
171/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet hakevat sieltä seksiä. 

Vierailija
172/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa enkä juo. Jos haluaa viihtyä yhdessä useamman tunnin, usein on kivempi sijoittaa tapaaminen iltaan. Harva kahvila on johonkin kymmeneen auki. Mikä siitä baarista itsestään tekee jotenkin pahan? Vai kuvitellaanko tässä jotain räkälöitä, joissa kengät takertuu lattiaan? Itse tapaan iäystäviäni yleensä viihtyisissä viinibaareissa, joissa ei ole meteliä, känniääliöitä tai pöytääntuppautujia.

Vierailija
173/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväällä kävin viimeksi yökerhossa. Porukka näytti olevan 18-23 vuotiaita ja tunsin itseni todella vanhaksi. Olin se setä siellä nurkkapöydässä jollaista itse pidin säälittävänä parikymppisen. Keikoilla voin käydä mutta yökerhoilu on mennyttä aikaa.

M37

Suomessa yökerhot ovat tosiaan nuorison bilepaikkoja. Pois lukien pateettiset aikuis -teemadiskot. 

Maailmalla olen käynyt yökerhoissa vielä yli nelikymppisenä tuntematta oloani niissä vanhoiksi. Syy: niissä on asiakkaita parikymppisistä kuusikymppisiin. Pääpainon toki ollessa nuorissa, mutta kuitenkin.

Suomessa ylipäätään on tosi voimakas ikäkategorisointi monissa asioissa. Ikään kuin erilaiset toiminnat kuuluisivat vain tietyn ikäisille.

Vierailija
174/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että palsta on täynnä rahattomia ja tukiverkottomia yyhoomammoja, kun toisten hauskanpito menee niin tunteisiin. :D

Minä ole korkeakoulutettu ja kohtalaisen varakas, jos kiinnostaisi niin voisin pistää baarissa haisemaan joka ikinen viikonloppu. Meissä on vaan se ero että keksin rahoilleni aika helvetin monta järkevämpää kohdetta. Viimeksi tuttava halusi ehdottomasti tavata drinkkibaarissa, jossa yksi drinkki maksaa ravintola-annoksen verran. Siellä oli ahdasta, liian lähekkäin ängetyt pöydät ja epämukavat jakkarat. Tuli vähän sellainen olo että itseään parempana väkenä pitävää keskiluokkaista hienostelijaa kustaan silmään. Eli sinun kaltaistesi paikka juuri, koska tottahan sitä nyt maksaa 15 euroa pahanmakuisesta drinkistä ankeassa ympäristössä vain jotta voi korostaa olevansa jotain muuta kuin "rahaton yh-mamma"? (Miten ne tukiverkot muuten liittyy baarissa käymiseen? Kyllä minun tukiverkkoni ovat aivan muualla.) 

Vierailija
175/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin mieheni baarissa.

Ja kohta eroatte koska suhteenne alkoi baarissa.

Vierailija
176/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista mut mä ainakin käyn. Baareissa tapaa kivoja ihmisiä,

En lopeta baarissa käymistä koskaan!

M40

Kyllä lopetat kun kuolet.

Vierailija
177/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet hakevat sieltä seksiä. 

Sekä setänaiset.

Vierailija
178/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljentyttäreni juo Kallion baareissa silloin tällöin. Ikää 44.

Niin, pubiruusu lienee se sana mitä haetaan. 

Onko miehille olemassa vastinetta, vai onko se vain naisväki, joka ei saisi juoda Kallion baareissa?

Joo on: Juoppo reppana.

Vierailija
179/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin mieheni baarissa.

Ja kohta eroatte koska suhteenne alkoi baarissa.

Juu niin varmasti. Ollaan oltu yli 2v. yhdessä.

Vierailija
180/292 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sosiaalinen ihminen, joka haluaa jutella toisten ihmisten kanssa. Kun puolisosta ei ole keskustelijaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän