Oletko ostanut IS EXRA palvelun
Olen harkinnut liittymistä useasti. Tiedän, että niissä julkaistaan myös "ikivanhoja" jo aikaisemminkin uutisoituja kauhujuttuja, mutta mua voisi kiinnostaa jotkut muut, ja siksi olen harkinnut asiaa. Toisaalta, koska en halua antaa kaikenkattavaa "kyttäyslupaa" niin en saisi kuitenkaan, maksamallakaan kaikkea nähdäkseni/luettavakseni. Siksi mua kiinnostaisi kuulla vertaistukena, oletko sinä ollut tyytyväinen siihen uutisointiin, mitä olet IS EXRA palvelun ostamalla saanut.
Kommentit (10)
No se on melko suuri miinus- Kiitos viestistäsi ap
Vierailija kirjoitti:
No se on melko suuri miinus- Kiitos viestistäsi ap
KYLLÄ SAA!
Toi valehtelee, tai ei osannut katkaista!
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei saa poikki.
Miksei saa
En. Minulle rittää pelkät otsikot ja tiivistetyt jutut.
Kuuluu kulutusboikotin alaisiin palveluihin.
Mä otin kuukaudeksi ja sitten irtisanoin sen, ei siinä mitään ongelmaa ollut!
Yritin parin vuoden harkinnan jälkeen ostaa Iltalehden vastaavan palvelun Black Friday-alennuksesta, mutta ostolinkki ei toiminut. Nyt olen hyllyttänyt ajatuksen, jos eivät kerran halua myydä. Pitäköön tunkkinsa.
1/ puhuu potaskaa!
Hei!
IS Extra -tilauksesi on nyt irtisanottu ja se päättyy tilausjakson loppuun. Muutos näkyy Oma Sanoman tilaustiedoissa hetken kuluttua.
Toivottavasti viihdyit kanssamme!
Huomioithan, että lopetettu tilaus päättyy vasta meneillään olevan tilausjakson lopussa.
Ystävällisin terveisin
Sanoma Media Finland Asiakaspalvelu
Kiitos viesteistänne. Kaikki on tähän mun mielenkiintooni liittyen tarpeen. Oletko ollut enemmän pettynyt kuin tyytyväinen. Onko ajanpuute estänyt saamasta kaikkea, mitä toivoit. Ymmärrän lyhytaikaiset kokeilut. ap
Sitä ei saa poikki.