Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen tavallisen miehen kanssa?
Hieman provosoiva otsikko tiedän, mutta täällä keskusteluissa kun usein pohditaan, miksi tavalliset miehet eivät tunnu kelpaavan. Puhun nyt siis enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. Olen huomannut, että tavalliset miehet eivät oikeastaan herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Tavallisuus tuntuu tylsältä tai persoonattomalta, enkä koe heidän olevan minulle oikeita kumppaneita ja uskoisin tylsistyväni kuoliaaksi ns. tavallisen miehen kanssa. Itse olen kiinnostunut enemmän sellaisista vapaista sieluista ja seikkailijoista. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. En minäkään tasokkaana miehenä huolisi parisuhteeseen 80% 16-25-vuotiaista naisista. Irtosuhteeseen toki useampikin kelpaa.
Tasokkaat miehet eivät pidä alaikäisiä naisina eivätkä tavoittele ketään näistä.
Selasin lävitse koko ketjun. Päälimmäisenä jäi fiilis, että suuri osa niistä, jotka identifioituvat itse taviksiksi, ovat äärettömän ilkeitä ja katkeria, eivätkä pysty hyväksymään erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. En minäkään tasokkaana miehenä huolisi parisuhteeseen 80% 16-25-vuotiaista naisista. Irtosuhteeseen toki useampikin kelpaa.
Tasokkaat miehet eivät pidä alaikäisiä naisina eivätkä tavoittele ketään näistä.
Mummon logiikka vastaan biologinen vaisto lisääntyä nuoren ja hedelmällisen naisen kanssa. Hmm, kumpikohan voittaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Käytännössä 18-22 v ikähaarukka on lähinnä kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa mieltä. Tavallinen mies hukkuu tavallaan massaan. Miksi juuri tämä tavallinen mies olisi parempi kuin joku toinen tavallinen mies? Miehessä täytyy olla sitä jotain mikä erottaa hänet edukseen muista.
Eikö olekin kummallista, että naiset nimenomaan eivät halua tutustua mieheen? Se mielikuva miehestä rakennetaan etukäteen omassa päässä (oman mielikuvituksen ja ennakkoluulojen perusteella) ja kun lopputulos ei vastaa sitä omaa (keksittyä) mielikuvaa, julistetaan kaikki miehet sioiksi. Ennakkoluulottomuus olisi kait naisilta liikaa vaadittu
Se ensivaikutelmahan (oli se sitten nettiprofiili/viestittely tai live-tapaaminen) nimenomaan on sinun mahdollisuutesi tuoda esille itsestäsi ne hyvät puolet ja testata
Ei kovinkaan moni nainenkaan osaa niitä hyviä puolia tuoda esille ekatreffeillä. Muutenkaan ihmisten suhteisiin ei kannattaisi soveltaa jotain rekrytointiajattelua.
No silloin sen henkilön kannattaa kehittää itseään ja opetella tuomaan niitä hyvin puoliaan esiin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummon logiikka vastaan biologinen vaisto lisääntyä nuoren ja hedelmällisen naisen kanssa. Hmm, kumpikohan voittaa. :D
Teineistä pitävä mies on pedari, ja pedari ei ole tasokas mies.
Ei pidä jos ei halua, mutta muista että sellainen "ei tavallinen" on yleensä huomattavasti halutumpaa tavaraa ja yleensä tietävät sen itsekin. Silloin saa huomiota paljon enemmän ja kun tietää että tarjontaa riittää niin kiusaus olla sikamies kasvaa.
T. Ei tavallinen sikamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissasi. Sitäpaitsi tuon ikäiset ovat nuorisoa. Kuvottavia miehet,jotka edes kuvitelmissaan luulevat, että tuon ikäiset nuoret haluaa olla setien kanssa. Meillä saisit lasten isän haulikon kanssa perääsi. Ja niin saisit monessa muussakin perheessä.
T. Tuon ikäisten äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole tavallista parempi. Moni tuntuu kauempaa katsottuna paremmalta ja kiehtovalta, mutta kun tuntee paremmin hohto haihtuu. Koskee kaikkia ihmisiä.
Myös tavallisia. Tavallisen alta voi löytyä psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
110% naisista ei huoli sinua edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissasi. Sitäpaitsi tuon ikäiset ovat nuorisoa. Kuvottavia miehet,jotka edes kuvitelmissaan luulevat, että tuon ikäiset nuoret haluaa olla setien kanssa. Meillä saisit lasten isän haulikon kanssa perääsi. Ja niin saisit monessa muussakin perheessä.
T. Tuon ikäisten äiti.
Tuo on groomingia, jos aikuinen mies haluaa noin nuoria naisia. Oikeassa elämässä tuo mies ei saa ketään.
Ole huoleti. Tiktokissa tavallinen duunari jäi kiinni tavisten tyrmäämisestä. Mies huhuili podcastissaan pullantuoksuisia harmaita hiirulaisia ja kun sai melkoisen määrän vastauksia (jopa omalta alueeltaan) hylkäsi nämä naiset. Toimit vain kuten miehetkin, et muuta.
Hölmö kysymys, ap. Ei kenenkään "pidä" ryhtyä parisuhteeseen, vaan siihen ryhdytään, jos siltä tuntuu (ja tietenkin tämä koskee molempia osapuolia). Ja mikä on "tavallinen", niin sekin riippuu siitä, keltä kysytään. En tiedä, millainen lumihiutale ajattelet itse olevasi, mutta olen varma, että aika monen silmissä olet niin tavallinen, että sulaudut tapettiin.
Se, kenestä kukakin kiinnostuu, on täysin yksilöllistä. Oman elämänsä seikkailijoita on kyllä ihan riittämiin, se ei minun silmissäni ole kovin erikoista. Itse kiinnostun ihmisistä, jotka ovat aitoja, ovat löytäneet sisäisen rauhan ja tasapainon itsensä ja ympäristönsä kanssa. Tällainen aito ihminen voi hyvinkin nähdä elämän seikkailuna, vaikka ei päälle päin näyttäisi tekevän mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Selasin lävitse koko ketjun. Päälimmäisenä jäi fiilis, että suuri osa niistä, jotka identifioituvat itse taviksiksi, ovat äärettömän ilkeitä ja katkeria, eivätkä pysty hyväksymään erilaisuutta.
Niillä on ongelmia sekä kognitioissa että impulssikontrollissa. Kukaan normaali ei identifioidu vttu "tavalliseksi" mieheksi.
Tuo leima peittää psykopatian, narsismin tai muun vakavan mielenterveyshäiriön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lerppamuna ei lisäänny, mutta hyvä kun myönnät raiskaajan taipumuksesi.
Ottaa sitten sen erikoisen miehen eikä tavallista. Kysymys kuuluukin, jaksaako se erikoinen mies aina olla erikoinen? Ja jaksatko sinä aina sen erikoisuuksia vaikka 5 v päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole moraalia eikä selkärankaa vastustaa eläimellisiä vaistojaan mitenkään edes alaikäisten kohdalla niin hän ei voi kutsua itseään tasokkaaksi. Tai sitten tasokkaan määritelmä on kärsinut pahan inflaation sitten minun aikojeni.
T. mummo
Ap:tä ei sitten varmaan haittaa, jos se seikkailijamies katoaa aina viikonlopuksi seikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:tä ei sitten varmaan haittaa, jos se seikkailijamies katoaa aina viikonlopuksi seikkailemaan.
Miksei saisi elää sinkkuna? Ei ole mikään pakko tyytyä.