Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen tavallisen miehen kanssa?
Hieman provosoiva otsikko tiedän, mutta täällä keskusteluissa kun usein pohditaan, miksi tavalliset miehet eivät tunnu kelpaavan. Puhun nyt siis enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. Olen huomannut, että tavalliset miehet eivät oikeastaan herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Tavallisuus tuntuu tylsältä tai persoonattomalta, enkä koe heidän olevan minulle oikeita kumppaneita ja uskoisin tylsistyväni kuoliaaksi ns. tavallisen miehen kanssa. Itse olen kiinnostunut enemmän sellaisista vapaista sieluista ja seikkailijoista. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:tä ei sitten varmaan haittaa, jos se seikkailijamies katoaa aina viikonlopuksi seikkailemaan.
Miksei saisi elää sinkkuna? Ei ole mikään pakko tyytyä.
En oikein usko, että tässä ketjussa ollaan pakottamassa ihmisiä edes johonkin suhteeseen. Eikä se oikein vähemmistöjä lukuunottamatta onnistuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Alan suhteeseen vain miehen kanssa joka on tatuoitu ja istunut henkirikoksesta.
Noilla kriteereillä yleensä saa jo jonkinlaista pöhinää suhteeseen.
Jos sillä on iso kulli ja sitä huvittaa kunnolla nauttia ja miellyttää naistaan naidessa, usein, ja kestää pitkään - ilman muuta jatkoon. Harvoin tarjolla sellaisia miehiä !
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on iso kulli ja sitä huvittaa kunnolla nauttia ja miellyttää naistaan naidessa, usein, ja kestää pitkään - ilman muuta jatkoon. Harvoin tarjolla sellaisia miehiä !
Tiedätkö,kun harva nainen saa orgasmia yhdynnässä. Kannattaa sinunkin tutustua naisen seksuaalisuuteen. Se iso kulli on ihan oma haaveesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kenenkin mielestä "tavallinen"...
Yleensä jostain syystä tavallinen mielletään synonyymiksi tylsä.
"Ongelma tuppaa olemaan se, että seikkailijat jossain vaiheessa katsovat oikeudekseen tavoitella taviksia, koska "juoksut on nyt juoksettu".
Ai s**tana, että sattuu sieluun, kun suomalaiset eivät enää osaa edes suomea. Juoksettu? Mitvit? > "juostu" on oikea taivutusmuoto.
PS: Olen kyllä kommentoinut täällä ihan asiastakin, joten sallikaa tämä yksi purkaukseni nyt asian vierestä. Meni vain nyt yli äyräiden, kun näitä tällaisia rumiluksia on tämän YHDEN päivän aikana heitetty silmille jo useampi.
Vapaat sielut ja seikkailijat on just niitä kaikkein tavallisimpia tapauksia. Menet naimisiin sen mielenkiintoisen ja hauskan miehen kanssa ja kohta huomaatkin sen olevan omasta mielestään vapaa sielu ja sitä ei kiinnosta muu kuin vapaana oleminen ja kavereitten kanssa ryyppääminen ja vastaava. Kivoja vapaita sieluja on paljon liikenteessä! Senkun valitset.
Vierailija kirjoitti:
Ap:tä ei sitten varmaan haittaa, jos se seikkailijamies katoaa aina viikonlopuksi seikkailemaan.
Miksei AP voisi seikkailla yhdessä sen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei halvattu! Nytkö täällä otettiin tapetille se Jenkeissä surmansa saanut 44v. epätoivoinen selvästi läheisriippuvuudesta kärsinyt tarhatäti? Oon ite nainen ja mun mielestä tuon naisen olisi pitänyt saada terapiaa eikä pankilta lainaa. Edes tämän läheiset eivät pysäyttäneet tätä hakiessaan luottoa kyseisen ukon vapauttamiseksi. Viittaan tähän:
Muuta Dubaihin, kuten IS tänään Karoliina 25. Saat upean ihanan elämän, jota tämä prinsessa elää omassa päässään. Ja kun tämä vanhenee, roskis on hänelle oikea paikka. Tyydy tavalliseen.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys, ap. Ei kenenkään "pidä" ryhtyä parisuhteeseen, vaan siihen ryhdytään, jos siltä tuntuu (ja tietenkin tämä koskee molempia osapuolia). Ja mikä on "tavallinen", niin sekin riippuu siitä, keltä kysytään. En tiedä, millainen lumihiutale ajattelet itse olevasi, mutta olen varma, että aika monen silmissä olet niin tavallinen, että sulaudut tapettiin.
Se, kenestä kukakin kiinnostuu, on täysin yksilöllistä. Oman elämänsä seikkailijoita on kyllä ihan riittämiin, se ei minun silmissäni ole kovin erikoista. Itse kiinnostun ihmisistä, jotka ovat aitoja, ovat löytäneet sisäisen rauhan ja tasapainon itsensä ja ympäristönsä kanssa. Tällainen aito ihminen voi hyvinkin nähdä elämän seikkailuna, vaikka ei päälle päin näyttäisi tekevän mitään erikoista.
Hyvin sanottu. Usein nämä omaa epätavanomaisuuttaan korostavat ovat epävarmoja tai jossain määrin eksyksissä elämässään. Kun ihminen tuntee ja hyväksyy itsensä, ei ole tarvetta ylikorostaa ainutlaatuisuuttaan eikä tavanomaisuus näyttäydy uhkana tai ihmisen arvon vähättelynä. Tavallisuuden kirjo on laaja, ja se on myös aina suhteellista: oman elämänpiirin ja kokemusten valossa tavallinen on toiselle erilaista, uutta tai harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys, ap. Ei kenenkään "pidä" ryhtyä parisuhteeseen, vaan siihen ryhdytään, jos siltä tuntuu (ja tietenkin tämä koskee molempia osapuolia). Ja mikä on "tavallinen", niin sekin riippuu siitä, keltä kysytään. En tiedä, millainen lumihiutale ajattelet itse olevasi, mutta olen varma, että aika monen silmissä olet niin tavallinen, että sulaudut tapettiin.
Se, kenestä kukakin kiinnostuu, on täysin yksilöllistä. Oman elämänsä seikkailijoita on kyllä ihan riittämiin, se ei minun silmissäni ole kovin erikoista. Itse kiinnostun ihmisistä, jotka ovat aitoja, ovat löytäneet sisäisen rauhan ja tasapainon itsensä ja ympäristönsä kanssa. Tällainen aito ihminen voi hyvinkin nähdä elämän seikkailuna, vaikka ei päälle päin näyttäisi tekevän mitään erikoista.
Hyvin sanottu. Usein nämä omaa epätavanomaisuuttaan korostavat ovat epävarmoja tai jossain määrin eksyksissä elämässään. Kun ihminen tuntee ja hyväksyy itsensä, ei ole tarvetta ylikorostaa ainutlaatuisuuttaan eikä tavanomaisuus näyttäydy uhkana tai ihmisen arvon vähättelynä. Tavallisuuden kirjo on laaja, ja se on myös aina suhteellista: oman elämänpiirin ja kokemusten valossa tavallinen on toiselle erilaista, uutta tai harvinaista.
Siis vaikka olisin leijonakesyttäjä, joka harrastaa tulenniemistä ja asun savimajassa aavikolla 17 lemmikkikäärmeeni kanssa, olen silti tavallinen ihminen enkä voi identifioitua muuksi kuin tavalliseksi ihmiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. En minäkään tasokkaana miehenä huolisi parisuhteeseen 80% 16-25-vuotiaista naisista. Irtosuhteeseen toki useampikin kelpaa.
Tasokkaat miehet eivät pidä alaikäisiä naisina eivätkä tavoittele ketään näistä.
Mummon logiikka vastaan biologinen vaisto lisääntyä nuoren ja hedelmällisen naisen kanssa. Hmm, kumpikohan voittaa. :D
Teineistä pitävä mies on pedari, ja pedari ei ole tasokas mies.
Nyt on dementoituneella mummolla käsitteet sekaisin. Teini ei määritelmällisestikään ole enää lapsi, vaan sukukypsä nuori. Ja suojaikä Suomessa on 16 v, joten ilmeisesti Suomen lakikin sitten ihan virallisesti hyväksyy pedo filian sinun mukaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. En minäkään tasokkaana miehenä huolisi parisuhteeseen 80% 16-25-vuotiaista naisista. Irtosuhteeseen toki useampikin kelpaa.
Tasokkaat miehet eivät pidä alaikäisiä naisina eivätkä tavoittele ketään näistä.
Älä huoli. Käytännössä 18-22 v ikähaarukka on lähinnä kiikarissa.
Haaveissasi. Sitäpaitsi tuon ikäiset ovat nuorisoa. Kuvottavia miehet,jotka edes kuvitelmissaan luulevat, että tuon ikäiset nuoret haluaa olla setien kanssa. Meillä saisit lasten isän haulikon kanssa perääsi. Ja niin saisit monessa muussakin perheessä.
T. Tuon ikäisten äiti.
Tapailen parhaillani 18-vuotiasta. Pitää varmaan hänellekin kertoa, että suhteemme on haavetta eikä todellisuutta. Kiitos tiedosta, täti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Usei
Logiikkasi ontuu pahasti. Ei kyse ollut tavallisuudesta vs. epätavallisuudesta, vaan aitoudesta. Aitous ei poissulje erilaisia elämäntyylejä. Voit asua savimajassa lemmikkikäärmeinesi, tai kerrostalossa kissan kanssa, mutta jos olet aito, niin hyvä juttu. Savimaja on tavallinen jossain päin maailmaa, meillä epätavallista. Mutta toistan, siitä ei nyt tässä ollut kyse.
Mitä älytöntä tälle palstalle on tapahtunut? Kommentti, johon halusin vastata, ei näy lainauksessa ollenkaan. Tähän halusin vastata:
"Siis vaikka olisin leijonakesyttäjä, joka harrastaa tulenniemistä ja asun savimajassa aavikolla 17 lemmikkikäärmeeni kanssa, olen silti tavallinen ihminen enkä voi identifioitua muuksi kuin tavalliseksi ihmiseksi?"
... ja vastaukseni kommentissa 157.
Vierailija kirjoitti:
Mitä älytöntä tälle palstalle on tapahtunut? Kommentti, johon halusin vastata, ei näy lainauksessa ollenkaan. Tähän halusin vastata:
"Siis vaikka olisin leijonakesyttäjä, joka harrastaa tulenniemistä ja asun savimajassa aavikolla 17 lemmikkikäärmeeni kanssa, olen silti tavallinen ihminen enkä voi identifioitua muuksi kuin tavalliseksi ihmiseksi?"
Lainaussysteemi ei ole toiminut varmaan yli vuoteen. Ylläpitoa ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaussysteemi ei ole toiminut varmaan yli vuoteen. Ylläpitoa ei vain kiinnosta.
Kiitos. Käyn niin harvoin, etten ole ehtinyt huomata. t: 157